Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Opatowska 3a
tel. (0-15) 644-01-29
Wymagane dokumenty:
· Wniosek o zajęcie pasa drogowego (pobierz druk wniosku), który zawierał będzie:
- nazwę wnioskodawcy
- określenie nazwy pasa drogowego zajmowanego na umieszczenie reklamy
- planowany okres umieszczenia reklamy
- określenie osoby odpowiedzialnej za wykonanie warunków zezwolenia
Do wniosku należy dołączyć załącznik graficzny w postaci planu sytuacyjnego miejsca zajęcia pasa drogowego z podaniem lokalizacji reklamy oraz projekt graficzny reklamy z dokładnym określeniem jej wymiarów.
Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta przy Placu Poniatowskiego 3, oraz Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zajęcie pasa drogowego składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/ wraz z opłatą skarbową: 5,00 zł za wniosek oraz 0,50 zł za każdy załącznik, którą należy wpłacić w kasie przy Placu Poniatowskiego 3 (I piętro - kasa).
Czas załatwienia:
Od złożenia właściwie wypełnionego wniosku o zajęcie pasa drogowego – maksymalnie 14 dni.
Podstawa prawna :
Sposób naliczenia opłat za zajęcie pasa drogowego określa Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 6, pozycja 33 z 1986 r. z późn. zm.), § 10 ust. 1, 2 pkt. 2 oraz ust. 3.