zajęcie pasa drogowego na umieszczenie reklamy

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Rynek 2

tel. (0-15) 644-01-29

Wymagane dokumenty:
·        Wniosek o zajęcie pasa drogowego (pobierz druk wniosku), który zawierał będzie:
-         nazwę wnioskodawcy
-         określenie nazwy pasa drogowego zajmowanego na umieszczenie reklamy 
-         planowany okres umieszczenia reklamy
-         określenie osoby odpowiedzialnej za wykonanie warunków zezwolenia

Do wniosku należy dołączyć załącznik graficzny w postaci planu sytuacyjnego miejsca zajęcia pasa drogowego z podaniem lokalizacji reklamy oraz projekt graficzny reklamy z dokładnym określeniem jej wymiarów.

Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta przy Placu Poniatowskiego 3, oraz Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zajęcie pasa drogowego składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/.  
Czas załatwienia:
Od złożenia właściwie wypełnionego wniosku o zajęcie pasa drogowego – maksymalnie 14 dni.

Podstawa prawna :
Sposób naliczenia opłat za zajęcie pasa drogowego określa Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych  (Dz. U. Nr 6, pozycja 33 z 1986 r. z  późn. zm.), § 10  ust. 1, 2 pkt. 2 oraz ust. 3.
Informacja zatwierdzona przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 24.07.2007 14:57
Opublikowana przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 24.07.2007 14:57. Odsłon 2325, Wersja 3ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 13  
Początek strony