Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Sandomierz (wygasły...)

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania pod wskazany adres przesyłek pocztowych, zwrot przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz w obrocie krajowym (z wyłączeniem granic administracyjnych Sandomierza) i zagranicznym – część I oraz na terenie Sandomierza – część II dla Gminy Sandomierz świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Pełna treść ogłoszenia i pozostałe dokumenty do pobrania w załączeniu.

Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ ZAŁ. NR 1 DO OGŁOSZENIA - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ ZAŁ. NR 2 DO OGŁOSZENIA - FORMULARZ OFERTY
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ ZAŁ. NR 3 DO OGŁOSZENIA - FORMULARZ CENOWY
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ ZAŁ. NR 4 DO OGŁOSZENIA - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ ZAŁ. NR 5 DO OGŁOSZENIA - ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA DO UMOWY
Informacja zatwierdzona przez Grzegorz Gach dnia 18.11.2020
Opublikowana przez Grzegorz Gach dnia 18.11.2020. Wygasa 08.12.2020. Odsłon 9458, Wersja 1