(...)„Budowa budynku handlowego dla kupców na Placu 3 Maja” (...) (wygasły...)

                             

Or.271.1.22.2018.JPA                                                                                                                      Sandomierz 2018-10-19

Informacja z otwarcia ofert

                Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Budowa budynku handlowego dla kupców na Placu 3 Maja” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 39/2017 z dnia 03.02.2017r. i Decyzja nr 328/2018 z dnia 06.08.2018 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na budowie Pawilonu Handlowego na działce nr ewid. 435/3 przy ul. Plac 3-go Maja w Sandomierzu.

 

Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

- na rok 2018 kwota: 337 958,46 zł,

- na rok 2019 kwota: 1 682 000,00 zł

w sumie: 2 019 958, 46 zł

 

W postępowaniu wpłynęły 3 oferty.

Nr oferty

 

Nazwa i adres wykonawcy

Cena ryczałtowa

(brutto)

 

Terminu realizacji

 

Okres gwarancji

Warunki płatności

 

Lider konsorcjum:

”ATB” Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne Tomasz Adamczyk

ul. Kościuszki 68

28-200 Staszów

Partner Konsorcjum:

Firma Ogólnobudowlana ,,JARKOP” Jarosław Adamczyk Strzegom, ul. Ks. Jagiełły 48      28-221 Osiek

3 295 710,90 zł

do 17.06.2018 r.

(45 dni skrócenia)

    

60 miesięcy

 

jak we wzorze umowy

 

Zakład Remontowo-Budowlany

Roman Olszowy

ul. Szkolna 55

36-147 Kosowy

2 415 513,36 zł

do 17.06.2019 r.

(45 dni skrócenia)

60 miesięcy

jak we wzorze umowy

 

”Marycha” Gaz Group

Andrzej Kondrat

ul. Mściowska 2

27-600 Sandomierz

1 560 721,21 zł

do 01.06.2019 r.

(30 dni skrócenia)

60 miesięcy

jak we wzorze umowy

 

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

 


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 19.10.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 19.10.2018. Wygasa 02.11.2018. Odsłon 664, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony