Odbieranie odpadów komunalnych - rejestr działalności regulowanej

 Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomościna terenie Miasta Sandomierz (Obowiązuje od dn. 01.01.2012r.)            

Przedsiębiorca zamierzający odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Wpisu do rejestru dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.           

Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadają zezwolenie Burmistrza Miasta Sandomierza na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej, w terminie do dnia 31 grudnia 2012 r. Podstawa prawna:¾     art. 9c Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)
¾     Załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225 poz. 1635 z późn. zm.), część I ust. 36 pkt 9a (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 z późniejszymi zmianami), Wymagane dokumenty: 1. Wniosek (do pobrania) przedsiębiorcy o wpisanie do rejestru działalności regulowanej zawierający: ¾     imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie;¾     numer identyfikacji podatkowej (NIP)¾     numer identyfikacyjny REGON przedsiębiorcy; ¾     określenie rodzajów odbieranych odpadów komunalnych Ponadto do wniosku należy dołączyć:  

  1. Oświadczenie (do pobrania) o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
    w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  2. Dowód wniesienia opłaty skarbowej (opłata nie dotyczy podmiotu posiadającego
    w dniu 1 stycznia 2012 r. zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych, wydane przez Burmistrza Miasta Sandomierza).
 Miejsce składania dokumentów: Biuro Obsługi InteresantaUrzędu Miejskiego w SandomierzuPl. Poniatowskiego 327 – 600 Sandomierz Termin załatwienia sprawy:¾     Wpis do rejestru przedsiębiorca uzyskuje niezwłocznie po złożeniu wniosku.¾     Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.

¾     Burmistrz Miasta Sandomierza dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.

 

DRUKI DO POBRANIA:

1. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Sandomierza  [POBIERZ]

2. Oświadczenie wnioskodawcy  [POBIERZ]

Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 03.01.2012 12:12
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 03.01.2012 12:12. Odsłon 2077, Wersja 2ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 28  
Początek strony