Wpis do rejestru działalności regulowanej
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
na terenie Miasta Sandomierza
(obowiązuje od 1 stycznia 2012 r.)
Przedsiębiorca zamierzający odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Wpisu do rejestru dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadają zezwolenie Burmistrza Miasta Sandomierza na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej, w terminie do dnia 31 grudnia 2012 r.
Podstawa prawna:
- art. 9c Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2012r. poz. 391)
- Załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225 poz. 1635 z późn. zm.), część I ust. 36 pkt 9a (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 z późniejszymi zmianami),
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek (do pobrania) przedsiębiorcy o wpisanie do rejestru działalności regulowanej, zawierający:
- imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie;
- numer identyfikacji podatkowej (NIP)
- numer identyfikacyjny REGON przedsiębiorcy;
- określenie rodzajów odbieranych odpadów komunalnych
Ponadto do wniosku należy dołączyć:
- Oświadczenie (do pobrania) o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- Dowód wniesienia opłaty skarbowej (opłata nie dotyczy podmiotu posiadającego w dniu 1 stycznia 2012 r. zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych, wydane przez Burmistrza Miasta Sandomierza).
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3
27 – 600 Sandomierz
Termin załatwienia sprawy:
- Wpis do rejestru przedsiębiorca uzyskuje niezwłocznie po złożeniu wniosku.
- Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
- Burmistrz Miasta Sandomierza dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.
DRUKI DO POBRANIA:
1. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Sandomierza [pobierz]
2. Oświadczenie wnioskodawcy [pobierz]
Rejestr działalności regulowanej w Gminie Sandomierz rok 2012 [pobierz] [pobierz zmianę]
Rejestr działalności regulowanej rok 2013 [pobierz]
Rejestr działalności regulowanej rok 2014 [pobierz]
Rejestr działalnosci regulowanej rok 2015 [pobierz]