Sprawy Obywatelskie

WYDZIAŁ  SPRAW OBYWATELSKICH - EWIDENCJA LUDNOŚCI

 

Naczelnik - Robert Kotowski
Siedziba - Pl. Poniatowskiego 3. pok. 22 (I pietro)
Tel. (0-15) 644-01-12

  

Załatwiane sprawy:

Ø     zameldowanie na pobyt stały,

Ø     zameldowanie na pobyt czasowy – ponad 2 miesiące obywateli polskich i obcokrajowców,

Ø     zgłoszenie pobytu czasowego do 2 miesięcy – obywateli polskich
i obcokrajowców,

Ø     wymeldowanie z pobytu stałego,

Ø     wymeldowanie z pobytu czasowego obywateli polskich
i obcokrajowców

Ø     zgłoszenie wyjazdu na pobyt czasowy – ponad 2 miesiące poza granice kraju,

Ø     zgłoszenie przedpoborowego opuszczenia miejsca pobytu stałego
w związku z wyjazdem na pobyt czasowy – ponad 2 miesiące,

Ø     zgłoszenie przez poborowego powrotu z miejsca pobytu czasowego – trwającego ponad 2 miesiące do miejsca pobytu stałego,

Ø     potwierdzenie zameldowania do dotacji mieszkaniowej i zamiany mieszkań, oraz do celów rent zagranicznych,

Ø     wydawanie decyzji administracyjnej o wymeldowaniu z pobytu stałego – na wniosek strony,

Ø     wydawanie decyzji administracyjnej o zameldowaniu na pobyt stały – na wniosek strony,

Ø     wydawanie poświadczenia zameldowania – na wniosek strony,

Ø     wydawanie zaświadczenia zameldowania do celów emerytalnych – na wniosek strony,

Ø     udzielanie informacji adresowej -  na wniosek strony,

Ø     przyjmowanie wniosku o wpisanie do rejestru wyborców i wydanie decyzji w tej sprawie,

Ø     wydawanie zezwolenia o przeprowadzanie zbiórki publicznej na terenie Sandomierza – na wniosek organizatora,

Ø     wydawanie zezwolenia na przeprowadzanie imprezy masowej - na wniosek organizatora,

Ø     przyjmowanie zawiadomienia o zgromadzeniu publicznym – na wniosek organizatora na terenie miasta Sandomierza,

Ø     przyjmowanie zawiadomienia o zabawie tanecznej – na wniosek organizatora na terenie miasta Sandomierza,

Ø     informacja o uzyskaniu numeru ewidencyjnego PESEL.

 

Ponadto Wydział Spraw Obywatelskich prowadzi:

Ø     sprawy z zakresu powszechnego obowiązku obrony – rejestracja przedpoborowych, decyzje o uznaniu żołnierza za jedynego żywiciela rodziny, świadczenia rekompensujące utracone zarobki w okresie odbywania ćwiczeń wojskowych,

Ø     sprawy związane z przeciwdziałaniem alkoholizmowi i patologiom społecznym – bezpośrednia współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

      Ø     sprawy związane z przeciwdziałaniem alkoholizmowi i patologiom społecznym –            bezpośrednia współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania  Problemów  Alkoholowych.


 

UWAGA!!!

Szczegółowe opisy sposobu załatwiania poszczególnych spraw znajdują się w katalogu

"MOJA SPRAWA".

 

Formularze niezbędne do załatwienia poszczególnych spraw można otrzymać w

siedzibie Wydziału Spraw Obywatelskich - budynek Urzędu Miejskiego w Sandomierzu

przy ul. Poniatowskiego 3, pokój nr 22 (I piętro), lub w biurze obsługi

interesanta (parter).

 

 

Informacja zatwierdzona przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 07.03.2006 9:49
Opublikowana przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 07.03.2006 9:49. Odsłon 9418, Wersja 12ikona drukuj
Wersja : lewy  9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  z 27  
Początek strony