Wymiana stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej (elewacja północna, południowa i wschodn (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Wymiana stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej (elewacja północna, południowa i wschodnia) w Sandomierzu ul. Parkowa 2”

Przedmiotem zamówienia są n/w roboty budowlane:
Wymiana istniejącej konstrukcji ślusarki okiennej i przebudowa ścian zewnętrznych w elewacji północnej, południowej i wschodniej pod kątem zamontowania i montażu nowych okien PCV, w zakresie:
 demontaż okien – 106,346 m2
 uzupełnienie ścian i częściowe zamurowanie otworów,
 montaż nadproży prefabrykowanych – 146,10 m
 montaż stolarki okiennej z PCV – 61,41 m2
 montaż stolarki drzwiowej z PCV – 2,25 m2
 montaż podokienników zewnętrznych i wewnętrznych,
 wykonanie tynków i malowanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis techniczny i rysunki budowlane oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań
w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót – stanowiące zał. nr 1 do SIWZ.
Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest
w przedmiarze robót, stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny – stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-31/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45000000-7, 45111100-9, 45262522-6, 45410000-4, 45421000-4, 45421130-4, 45442100-8, 45262100-2

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy.
Zakończenie: 31.08.2009r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul – Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencją robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. montaż stolarki okiennej o wartości minimum 60. 000,00 zł, z podaniem jej wartości daty i miejsca jej wykonania oraz zamawiającego,
• posiadają co najmniej 1 referencję dot. roboty wymienionej jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości daty i miejsca jej wykonania oraz zamawiającego,
• dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis kierownika robót na listę właściwej izby samorządu zawodowego.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli minimum 5-letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. montaż stolarki okiennej, co najmniej 1 o wartości min. 60 000,00 zł z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
7. Co najmniej 1 referencja dot. roboty wymienionej jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
8. Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika robót do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
9. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia.
10. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
11. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
12. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
13. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
14. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną – na formularzu oferty.
15. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na obiekcie robót – na formularzu oferty.
16. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
17. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
18. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum).
19. Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt.1 lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.1 jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 24.06.2009r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 24.06.2009r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 02.06.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 02.06.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 02.06.2009. Wygasa 25.06.2009. Odsłon 1572, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony