Przebudowa placu targowego przy Placu 3 Maja w Sandomierzu (wygasły...)

Sandomierz:

Przebudowa placu targowego przy Placu 3 Maja w Sandomierzu

Numer ogłoszenia: 30210 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu targowego przy Placu 3 Maja w Sandomierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie projektu budowlanego (spełniającego równocześnie wymagania projektu wykonawczego) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział II SIWZ . Prace polegać będą na: - Rozbiórce istniejącej nawierzchni - Budowie wiaty handlowej - Budowie przyłączy wod-kan i elektrycznego - Wykonaniu nawierzchni, zieleni i oświetlenia zewnętrznego Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ na którym będą prowadzone prace oraz do zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną robotę budowlaną od odpowiedzialności cywilnej i zabezpieczył plac budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.41-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)w terminie do dnia: 20.02.2013r do godz. 10:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w Banku Spółdzielczym, Nr 27 9429 0004 2001 0000 1300 0006 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego) Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis WADIUM- Przetarg: Przebudowa placu targowego przy Placu 3 Maja w Sandomierzu W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (w oddzielnej kopercie) potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, Zwrot wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu budynku kubaturowego wraz z zagospodarowaniem terenu bądź targowiska zadaszonego wraz z zagospoda-rowaniem terenu o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto każda wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) oraz posiadają aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ewentualne zobowiązania innych podmiotów do oddania Zamawiającemu do dyspozycji niebędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności o charakterze siły wyższej, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3,27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działanie 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

ZP.271.1.1.2013.DDR                                                                                                                             Sandomierz, 2013-01-29

  
                                                           Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dot. przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa placu targowego przy Placu 3 Maja w Sandomierzu”


Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:

Uzupełnia się Rozdział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wzór umowy) -  o załącznik nr 1 do umowy - karta gwarancyjna.

Pozostałe warunki SIWZ pozostają bez zmian.

ZP.271.1.1.2013.DDR                                                                                                                                      Sandomierz, 2013-02-13

 

  
                                         Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dot. przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa placu targowego przy Placu 3 Maja w Sandomierzu”


   W odpowiedzi na pytania Wykonawców, Zamawiający zgodnie z art.38 ust. 1 i 2 ustawy – prawo zamówień publicznych, wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:


Pytanie 1
Prosimy o informację czy kostkę czarną, żółtą i szarą można wykonać jako łupaną?
Odpowiedź: 
Faktura kostki stanowi element plastyki targowiska i należy zastosować kostkę zgodnie z projektem.

Pytanie 2
Prosimy o informację czy kostkę żółtą można wykonać jako żółto-szarą ciętą oraz żółto-szarą łupaną?
Odpowiedź: 
Nie, należy zastosować kostkę zgodnie z projektem.

Pytanie 3
Czy ściągana nawierzchnia z asfaltu gr. 12cm należy z utylizować a koszty wliczyć ofertę?
Odpowiedź:
Destrukt asfaltowy powstały po frezowaniu całej powierzchni stanowi własność Zamawiającego i ma być przetransportowany na miejsce wskazane przez Zamawiającego (zgodnie z zapisami Specyfikacji). Koszt transportu  należy uwzględnić w cenie oferty.

Pytanie 4
Proszę o uszczegółowienie konstrukcji stalowej co do zabezpieczania antykorozyjnego
i wierzchniego po przez malowanie czy bądź cynkowanie?
Odpowiedź:
Zabezpieczenie należy wykonać  zgodnie ze specyfikacja i projektem.


Pytanie 5
Prosimy o dokładne podanie parametrów oraz materiału jakim należy pokryć zadaszenie placu targowego z drewna klejonego. A także grubość.
Odpowiedź:
Zadaszenie wykonać z poliwęglanu (przeźroczysty, łukowy), o parametrach: trudno zapalność i nie kapanie pod wpływem ognia.

Pytanie 6
Prosimy o przekazanie rzutu straganów z góry gdyż bez tego brak jest jakiejkolwiek możliwości policzenia dokładnej ilości blatów jak i cegły silikatowej fakturowej w kolorze piaskowym posadowiona jak i tulejki z rury kwadratowej 60x60 mm gr. 4 mm osadzone na poziomie posadzki granitowej.
Odpowiedź:
Konieczne szczegóły zawiera rysunek A4 branży architektonicznej.

Pytanie 7
Prosimy o potwierdzenie iż konstrukcji stalowej jest prawidłowa ilość w zestawieniach, ponieważ  ilość według wyliczeń jest za mała.
Odpowiedź:
Zgodnie z zaleceniami punktu 6 .1 Specyfikacji ogólnej, podstawą wykonania i wyceny robót (wg hierarchii dokumentów)  jest dokumentacja projektowa, i jeżeli wg Wykonawcy ilości podane w zestawieniach stali są za małe, należy je skorygować w oparciu o własne wyliczenia.

Pytanie 8
Prosimy o wyjaśnienia opisu w dokumentacji ,,Istnieje możliwość indywidualnej aranżacji poszczególnych boksów z uwzględnieniem specyfiki sprzedaży, rodzaju towarów, możliwości dostępu do mediów (wody, kanalizacji, energii elektrycznej)’’ prosimy o dodatkowe informację w celu prawidłowej wyceny.
Odpowiedź:
Ww. zapis nie dotyczy Wykonawcy. Należy przyjąć rozwiązania zgodnie z projektem (rys. A4).

Pytanie 9
Prosimy o wyjaśnienia opisu w dokumentacji.,, Na jednej z jego elewacji umieszczona będzie tablica informacyjna z regulaminem targowiska, oraz logo programu „Mój Rynek”. Jak należy to rozumieć czy to należy do przedmiotu przetargu jeśli tak prosimy o dokładne szczegóły materiału montażu i wymiary napisów.
Odpowiedź:
Montaż tablic informacyjnych z logo programu „Mój Rynek” i regulaminem targowiska należy do przedmiotu przetargu (zgodnie z zasadami określonymi
w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1974/2006 z dnia 15 grudnia 2006r. ustanawiającym szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1698/2005 w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) (Dz. Urz. L 368  z 23.12.2006 str. 15 z późn. zm.) oraz z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku marki PROW na lata 2007 – 2013).
Pytanie 10
Prosimy o wyjaśnienia opisu w dokumentacji ,,Pojemniki blaszane o poj. 1100 l na odpadki i śmieci proszę o określenie rodzaju pojemników np. do segregacji odpadów czy inne ilości i wymiary.
Odpowiedź:
Należy zakupić typowe pojemniki metalowe na kółkach, o pojemności 1100l.

Pytanie 11
Prosimy o podanie informacji co do kostki granitowej;
• Wysokość kostki granitowej
• I czy ewentualnie można zastosować kostkę pod wiatą targową
o wysokości np. 6cm
Odpowiedź:
Gabaryty kostki zgodnie z dokumentacją.

Pytanie 12
Prosimy o podanie ilości malej architektury (kosze na śmieci, ławki parkowe itp.) w dokumentacji brak wrysowanych elementów.
Odpowiedź:
Należy zamontować 6 koszy na śmieci (typ: kosz miejski, parkowy z blachy stalowej,
z daszkiem i słupkiem bocznym z dekoracyjnymi elementami żeliwnymi. Elementy stalowe, całość malowana proszkowo w kolorze brązowym). W zestawie pojemnik wewnętrzny i popielniczka.
Ławki (4 szt.) typu parkowego. Konstrukcja – odlew żeliwny malowany antykorozyjną farba podkładową oraz nawierzchniową farba dekoracyjną, poliwinylową. Drewno – deski z drewna liściastego (dab), o grubości 36 mm, szlifowane, o zaokrąglonych krawędziach, impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą odporna na trudne warunki atmosferyczne. Wykończenie – połysk. 

Pytanie 13
Prosimy o informację czy inwestor przewiduje rozliczenie budowy powykonawczo według kosztorysu, czy ceną ryczałt.
Odpowiedź:
Zamawiający przewiduje cenę ryczałtową (patrz: projekt umowy).

Pytanie 14
Czu w przypadku wygrania przetargu istnieje możliwość cesji na potrzeby faktoringu.
Odpowiedź:
Sposób realizacji zamówienia regulować będzie umowa (patrz wzór umowy) zawarta pomiędzy Zamawiającym a Oferentem (Wykonawca). W sprawach nie uregulowanych ww. umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo Budowlane.

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 22.01.2013
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 22.01.2013. Wygasa 21.02.2013. Odsłon 6838, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony