„Zakup sprzętu nagłaśniającego” (wygasły...)

GMINA SANDOMIERZ, 27-600 SANDOMIERZ PL. PONIATOWSKIEGO 3
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro pn.:

„Zakup sprzętu nagłaśniającego” CPV – 32342300-5

Termin realizacji zamówienia: 15 dni od podpisania umowy

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia po złożeniu pisemnego wniosku można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową (SIWZ – bezpłatna )

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Ewa Kondek – Wydział Edukacji, Kultury i Sportu w Sandomierzu
tel.+48 (0-15) 644 01 00 wew.140 w godz. 700 – 1500 /poniedziałek - piątek/

Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego3

Termin składania ofert upływa dnia 02.06.2006r godz. 9.30

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %): cena – 100%

Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.06.2006r o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego Pl. Poniatowskiego 3, p. Nr 11

Wadium - nie wymagane

W przetargu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1i2 ustawy- prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 w/w ustawy oraz warunki dodatkowe tj. spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów.


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 18.05.2006
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 18.05.2006. Wygasa 08.06.2006. Odsłon 1537, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony