Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu- Etap II, planowanego do realizacji (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu – Etap II”, planowanego do realizacji w 2008 i 2009 roku.

Roboty budowlane. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej:
-wielobranżowego projektu budowlanego,
-projektów wykonawczych,
-przedmiarów robót,
-specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu – etap II. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie „pod klucz” następujących robót budowlanych:

a/ Wykonanie bieżni lekkoatletycznej o powierzchni ok.6000 m2 o nawierzchni sportowej
poliuretanowej warstwowej bezspoinowej typu „sandwicz” z matą elastyczną, wraz z:
- podbudową z asfaltobetonu
- odwodnieniem liniowym systemowym
- wyposażeniem sportowym bieżni

b/ Wykonanie boiska głównego o wymiarach 105x67 m o nawierzchni z trawy
naturalnej (murawa sportowa „z roli”) wraz z:
- warstwami podbudowy
- systemem drenażu
- systemem nawadniania boiska
- wyposażeniem sportowym boiska

c/ Wykonanie boiska uniwersalnego (wielofunkcyjnego) o rozmiarach 48x24 m i
o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z:
- warstwami podbudowy,
- systemem drenażu
- wyposażeniem sportowym boiska

d/ Wykonanie 2-ch kortów tenisowych o rozmiarach 24x11m każdy i o nawierzchni akrylowej wylewanej wraz z:
- warstwami podbudowy
- systemem odwodnienia
- wyposażeniem sportowym kortów

e/ Dostawa i montaż do konstrukcji trybun siedzisk z tworzywa sztucznego - 2027 szt.

f/ Wykonanie nowego ogrodzenia terenu stadionu

g/ Wykonanie przebudowy i modernizacji istniejącego budynku toalet zewnętrznych
- roboty ogólnobudowlane
- roboty budowlane instalacyjne – inst.sanitarne (instalacja wod-kan.,c.o.,)
- roboty budowlane instalacyjne - instalacja elektryczna

h/ Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego stadionu – 15 szt. słupów
oświetleniowych

i/ Wykonanie robót drogowych (komunikacja, parking) – łączna powierzchnia 3400 m2

j/ Wykonanie instalacji monitoringu (kamery dozorowe).

k/ Wykonanie instalacji tablicy informacyjnej.

l/ Wykonanie robót remontowych istniejącego budynku klubu sportowego w zakresie nie
ujętym w I Etapie przebudowy stadionu:
- remont pokrycia (z papy) dachu na „starej” części budynku wraz z wymianą obróbek
blacharskich i instalacji odgromowej
- obłożenie płytami gresowymi podestu schodów wzdłuż budynku od strony ulicy Koseły
- malowanie pomieszczeń

ł/ Wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu (minitrybuny przy kortach
tenisowych, schody terenowe, murek oporowy przy trybunach niskich, ścianka treningowa – zadaszenie na sprzęt)

m/ Wykonanie robót w zakresie ukształtowania terenów zielonych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania im oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, w tym prace wynikające z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (w tym laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji (specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej),
- badanie oraz sprawdzenie wyposażenia i urządzeń,
- kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej.

Zobowiązuje się wykonawcę aby dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Znak sprawy
ZP. 341-21/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
kod główny: 45 21 22 24-2 –stadiony
45 21 20 00-6 - roboty budowlane w zakresie budowy sportowych obiektów budowlanych

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 04 września 2009r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon +48 (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Andrzej Żuber –Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon +48 (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnie lub faksem wniosku lub w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową po uiszczeniu opłaty pokrywającej koszty jej druku oraz ewentualny koszt wysyłki.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o wartości minimum 3 000 000 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy stadionu sportowego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowych na bieżni lekkoatletycznej i boiska.
•w referencji od inwestora winny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonych przez Wykonawcę referencji.
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006),
- kierownika robót wod - kan, c. o. z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia.
- kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia.

Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym - w dniu składania ofert - wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła:
- na nawierzchnie sportowe boisk – 60 miesięcy
- na pozostałe roboty budowlane – 36 miesięcy
licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót
- na wyposażenie sportowe i pozostałe – okres gwarancji według karty gwarancyjnej
na poszczególne elementy wyposażenia.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie wykonawcy winni załączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, potwierdzonych referencjami- co najmniej jedna o wartości minimum 3 000 000zł, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopie uprawnień zawodowych:
-kierownika budowy – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
-kierownika robót wod-kan, c.o. -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
-kierownika robót elektrycznych- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
10)Kserokopie aktualnych wpisów w/w pracowników na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
11)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
12)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
13)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
16)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
17)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
18)Parafowany projekt umowy.
19) Dowód wniesienia wadium.



Zgodnie z zapisem w §5 ust.4 stanowiącej załącznik do SIWZ wzoru umowy –wykonawca w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy przedłoży zamawiającemu celem akceptacji projekty niżej wymienionych polis:
-polisy ubezpieczeniowej dot. wszystkich ryzyk budowy (CAR) na sumę ubezpieczenia równą wartości zawartej umowy
-polisy ubezpieczeniowej dot. odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem prac (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 mln złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w przypadku polisy dotyczącej wyłącznie umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu, lub 5 mln złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w przypadku polisy obrotowej w zakresie prowadzonej działalności.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 30.07.2008r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 30.07.2008r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium

Wadium – 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 01.07.2008r


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 01.07.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 01.07.2008. Wygasa 31.07.2008. Odsłon 19970, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony