Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu- Etap II, planowanego do realizacji (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu – Etap II”, planowanego do realizacji w 2008 i 2009 roku.

Roboty budowlane. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej:
-wielobranżowego projektu budowlanego,
-projektów wykonawczych,
-przedmiarów robót,
-specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu – etap II. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie „pod klucz” następujących robót budowlanych:

a/ Wykonanie bieżni lekkoatletycznej o powierzchni ok.6000 m2 o nawierzchni sportowej
poliuretanowej warstwowej bezspoinowej typu „sandwicz” z matą elastyczną, wraz z:
- podbudową z asfaltobetonu
- odwodnieniem liniowym systemowym
- wyposażeniem sportowym bieżni

b/ Wykonanie boiska głównego o wymiarach 105x67 m o nawierzchni z trawy
naturalnej (murawa sportowa „z roli”) wraz z:
- warstwami podbudowy
- systemem drenażu
- systemem nawadniania boiska
- wyposażeniem sportowym boiska

c/ Wykonanie boiska uniwersalnego (wielofunkcyjnego) o rozmiarach 48x24 m i
o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z:
- warstwami podbudowy,
- systemem drenażu
- wyposażeniem sportowym boiska

d/ Wykonanie 2-ch kortów tenisowych o rozmiarach 24x11m każdy i o nawierzchni akrylowej wylewanej wraz z:
- warstwami podbudowy
- systemem odwodnienia
- wyposażeniem sportowym kortów

e/ Dostawa i montaż do konstrukcji trybun siedzisk z tworzywa sztucznego - 2027 szt.

f/ Wykonanie nowego ogrodzenia terenu stadionu

g/ Wykonanie przebudowy i modernizacji istniejącego budynku toalet zewnętrznych
- roboty ogólnobudowlane
- roboty budowlane instalacyjne – inst.sanitarne (instalacja wod-kan.,c.o.,)
- roboty budowlane instalacyjne - instalacja elektryczna

h/ Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego stadionu – 15 szt. słupów
oświetleniowych

i/ Wykonanie robót drogowych (komunikacja, parking) – łączna powierzchnia 3400 m2

j/ Wykonanie instalacji monitoringu (kamery dozorowe).

k/ Wykonanie instalacji tablicy informacyjnej.

l/ Wykonanie robót remontowych istniejącego budynku klubu sportowego w zakresie nie
ujętym w I Etapie przebudowy stadionu:
- remont pokrycia (z papy) dachu na „starej” części budynku wraz z wymianą obróbek
blacharskich i instalacji odgromowej
- obłożenie płytami gresowymi podestu schodów wzdłuż budynku od strony ulicy Koseły
- malowanie pomieszczeń

ł/ Wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu (minitrybuny przy kortach
tenisowych, schody terenowe, murek oporowy przy trybunach niskich, ścianka treningowa – zadaszenie na sprzęt)

m/ Wykonanie robót w zakresie ukształtowania terenów zielonych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania im oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, w tym prace wynikające z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (w tym laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji (specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej),
- badanie oraz sprawdzenie wyposażenia i urządzeń,
- kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej.

Zobowiązuje się wykonawcę aby dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Znak sprawy
ZP. 341-21/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
kod główny: 45 21 22 24-2 –stadiony
45 21 20 00-6 - roboty budowlane w zakresie budowy sportowych obiektów budowlanych

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 04 września 2009r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon +48 (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Andrzej Żuber –Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon +48 (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnie lub faksem wniosku lub w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową po uiszczeniu opłaty pokrywającej koszty jej druku oraz ewentualny koszt wysyłki.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o wartości minimum 3 000 000 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy stadionu sportowego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowych na bieżni lekkoatletycznej i boiska.
•w referencji od inwestora winny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonych przez Wykonawcę referencji.
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006),
- kierownika robót wod - kan, c. o. z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia.
- kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia.

Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym - w dniu składania ofert - wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła:
- na nawierzchnie sportowe boisk – 60 miesięcy
- na pozostałe roboty budowlane – 36 miesięcy
licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót
- na wyposażenie sportowe i pozostałe – okres gwarancji według karty gwarancyjnej
na poszczególne elementy wyposażenia.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie wykonawcy winni załączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, potwierdzonych referencjami- co najmniej jedna o wartości minimum 3 000 000zł, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopie uprawnień zawodowych:
-kierownika budowy – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
-kierownika robót wod-kan, c.o. -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
-kierownika robót elektrycznych- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
10)Kserokopie aktualnych wpisów w/w pracowników na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
11)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
12)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
13)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
16)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
17)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
18)Parafowany projekt umowy.
19) Dowód wniesienia wadium.



Zgodnie z zapisem w §5 ust.4 stanowiącej załącznik do SIWZ wzoru umowy –wykonawca w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy przedłoży zamawiającemu celem akceptacji projekty niżej wymienionych polis:
-polisy ubezpieczeniowej dot. wszystkich ryzyk budowy (CAR) na sumę ubezpieczenia równą wartości zawartej umowy
-polisy ubezpieczeniowej dot. odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem prac (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 mln złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w przypadku polisy dotyczącej wyłącznie umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu, lub 5 mln złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w przypadku polisy obrotowej w zakresie prowadzonej działalności.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 30.07.2008r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 30.07.2008r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium

Wadium – 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 01.07.2008r


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU



WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIE DOT. PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PN. "PRZEBUDOWA STADIONU SPORTOWEGO PRZY UL. KOSEŁY 3 A W SANDOMIERZU – II ETAP”- PLANOWANEGO DO REALIZACJI W 2008 I 2009 ROKU


Na podstawie art. 38 ust. 1i2 ustawy- prawo zamówień publicznych udzielamy odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie nawierzchni lekkoatletycznej prefabrykowanej posiadającej certyfikat IAAF wykonywanej w technologii klejonej?

Odpowiedź:Zamawiający wymaga zastosowania nawierzchni lekkoatletycznej poliuretanowej typu sandwicz posiadającej certyfikat IAAF o charakterystyce, parametrach i sposobie wykonania zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ozn. symbolem T2 lub równoważnych.
Warstwa elastyczna tej nawierzchni powinna być wykonana w technologii klejonej z maty prefabrykowanej przyklejonej do podłoża, natomiast warstwa użytkowa powinna być wykonywana na miejscu budowy . Nie dopuszcza się nawierzchni prefabrykowanej w całości.

Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie trawy syntetycznej na kort tenisowy posiadającej certyfikat ITF o następujących parametrach:
- wysokość włosa min.9 mm
- całkowita długość włókna min. 21 mm
- metoda produkcji: tkanie
- gęstość pęczków / m2: min. 42000
- gęstość włókien / m2: min. 84000
- ciężar całkowity: min. 2000 g/m2
- średnica otworów perforacyjnych: min. 2 mm
- ilość otworów perforacyjnych : min. 50 szt./m2
- przepuszczalność wody: 360 l/h
- ciężar włókna: min. 6600 dtex
- budowa włókna: 100 % polipropylen]
- grubość włókna: min. 60 u
- rodzaj włókna: proste fibrylowane
- ciężar podkładu min. 140 g/m2
- podkład drugi: latex
- ciężar podkładu drugiego: min. 900 g/m2
- długość rolek: na zamówienie
- szerokość rolek: min.390 cm
- rodzaj wypełnienia: piasek kwarcowy
- ilość wypełnienia: zgodnie z kartą producenta.


Odpowiedź: Zamawiający wymaga zastosowania na kortach tenisowych nawierzchni z trawy syntetycznej posiadającej certyfikat ITF o charakterystyce, parametrach i sposobie wykonania podbudowy jak w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ozn. symbolem T-4 lub równoważnych.
Równocześnie Zamawiający dopuszcza zaoferowanie trawy syntetycznej o parametrach zawartych w zapytaniu, pod warunkiem posiadania certyfikatu ITF przez tą nawierzchnię.



Kolejne wyjaśnienia treści SIWZ w związku z pytaniami wykonawcy z dnia 14.07.2008r


Pyt.1 W Specyfikacji Ogólnej Zamawiający zamieścił opis nawierzchni syntetycznej, wykonanej na macie elastycznej prefabrykowanej o gr. 10 mm przyklejanej do podłoża. W Opisie Technicznym do projektu nie ma mowy o macie prefabrykowanej. Podana jest natomiast nawierzchnia o parametrach spełniających zastosowanie na bieżnie LA.
W Istotnych Warunkach Zamówienia Zamawiający informuje:

Oferując produkty równoważne Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty stosownych dokumentów zawierających opis oraz parametry tych produktów po to, aby Zamawiający mógł ocenić czy rzeczywiście są to produkty równoważne. W przypadku wątpliwości, na Wykonawcy będzie spoczywać ciężar udowodnienia, że oferowany produkt/materiał jest równoważny. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane produkty/materiał do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, iż są one równoważne.
W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

Wszelkie prace w obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.


Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie nawierzchni sportowej bezspoinowej, poliuretanowo-gumowej, grubość 14 mm, nieprzepuszczalnej dla wody, do użytkowania w butach z kolcami, wykonywanej bezpośrednio na placu budowy, służącej do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów lekkoatletycznych na obiektach, na których odbywają się zawody najwyższej światowej rangi.
Oferowana nawierzchnia została przebadana przez IAAF. Obiekty z zainstalowaną nawierzchnią uzyskały certyfikaty First Class IAAF, nawierzchnia posiada Atest Higieniczny PZH, Aprobatę ITB. Ponadto spełnia wymagania zawarte w projekcie ?


Odpowiedź:

Zamawiający nie dopuszcza zastosowania nawierzchni sportowej bezspoinowej poliuretanowo-gumowej o grubości 14 mm, nieprzepuszczalnej dla wody, wykonywanej bezpośrednio na placu budowy, służącej do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów lekkoatletycznych.
Zamawiający wymaga zastosowania nawierzchni lekkoatletycznej poliuretanowej typu sandwicz posiadającej certyfikat IAAF o charakterystyce, parametrach i sposobie wykonania zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ozn. symbolem T-2 lub równoważnych.
Grubość całkowita nawierzchni na bieżni lekkoatletycznej ma wynosić 13 mm, natomiast
na rozbiegach konkurencji technicznych 16 mm.
Warstwa elastyczna tej nawierzchni powinna być wykonana w technologii klejonej z maty
prefabrykowanej przyklejonej do podłoża, natomiast warstwa wierzchnia (użytkowa) powinna być wykonana bezpośrednio na placu budowy.
Nie dopuszcza się nawierzchni wykonywanej w całości bezpośrednio na placu budowy.


Pyt.2 W ogłoszeniu o zamówieniu (w p.d) Zamawiający informuje, iż nawierzchnia kortów tenisowych ma zostać wykonana z wylewanej nawierzchni akrylowej, w Specyfikacji Technicznej jest zamieszczony opis sposobu wykonania kortów tenisowych o nawierzchni trawy syntetycznej. Jaką nawierzchnię Zamawiający ma na myśli?.

W nawiązaniu do pytania nr 2:
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie nawierzchni z trawy syntetycznej o niżej podanych parametrach, która posiada wymagany przez Zamawiającego, celem weryfikacji jakości oferowanej nawierzchni – certyfikat ITF.

Parametry oferowanej nawierzchni:

Wysokość włókna : 15 mm
Ciężar włókien : 8.800 Dtex
Grubość włókien: 65 mikronów
Ilość pęczków : 52.000/m2
Ilość włókien: 105.00/m2
Ciężar całkowity: 2.350g/m2

Trawa syntetyczna o podanych parametrach zasypywana piaskiem kwarcowym jest
nawierzchnią przeznaczoną do układania w obiektach przeznaczonych do gry w
tenisa ziemnego (wewnętrznych i zewnętrznych). Jest odporna na mróz i wysokie
temperatury, ustabilizowana UV.


Odpowiedź:

Zamawiający wymaga zastosowania na kortach tenisowych nawierzchni z trawy syntetycznej posiadającej certyfikat ITF o charakterystyce, parametrach i sposobie wykonania podbudowy jak w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ozn. symbolem T-4 lub równoważnych.
Równocześnie Zamawiający dopuszcza zaoferowanie trawy syntetycznej o parametrach zawartych w zapytaniu, pod warunkiem posiadania certyfikatu ITF przez tę nawierzchnię.


Pyt.3. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie trawy syntetycznej o lepszych niż podano w STWiOR parametrach technicznych, jednak o niższym ciężarze całkowitym, tj. 2.087 g/m2 ?.


Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie nawierzchni z trawy syntetycznej o parametrach lepszych niż podano w STWiOR pod warunkiem posiadania certyfikatu ITF przez tą nawierzchnię.
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania trawy o ciężarze całkowitym 2. 087 g/m2 bez podania pozostałych parametrów porównywalnych z parametrami w karcie materiałowej w Specyfikacji Technicznej.





ZP.341-21/3/08 Sandomierz 21.VII.08


Zawiadomienie Nr 1 o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego pn. ”Przebudowa stadionu sportowego przy ul.Koseły 3A
w Sandomierzu – II etap”


Na podstawie art.38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych
/Dz.U.tj.2007r. Nr 223 poz.1655/ modyfikuje się treść SIWZ. Zmiana SIWZ polega na:

- anulowaniu w całości dotychczasowego przedmiaru na zakres robót: Rozbudowa istniejącego
budynku WC /cz. dla stadionu/ - nazwa pliku: „Stadion Sandomierz rob. bud. rozbudowa wc
Etap II Przedmiar”

- wprowadzeniu przedmiaru zamiennego na ww. zakres robót – nazwa pliku bez zmian

Pozostała treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie ulega zmianie.

W związku z powyższą modyfikacją, Zamawiający na podst.art.38ust.6 ustawy jw. przedłuża termin składania ofert do dnia 04.08.08 do godz.10.30.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.08.08. o godz.11.00



Kolejne wyjaśnienia treści SIWZ w związku z pytaniami wykonawcy z dnia 25.07.2008r

Na podstawie art. 38 ust. 1i2 ustawy- prawo zamówień publicznych udzielamy odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pyt.1 Czy drzewa w ilości 14 sztuk, o których jest mowa w Projekcie Zieleni
przeznaczone do wycinki wchodzą w zakres tego etapu? Jeżeli tak, to czy jest
pozwolenie na wycinkę i kto ponosi opłaty administracyjne Zamawiający czy
Wykonawca?


Odpowiedź:

Przedmiotowe drzewa nie wchodzą w zakres tego (II-go) etapu przebudowy stadionu. Zostały one wycięte w ramach realizacji I-go etapu.




Kolejne wyjaśnienie treści SIWZ w związku z pytaniem wykonawcy z dnia 25.07.2008r.

Na podstawie art. 38 ust. 1i2 ustawy- prawo zamówień publicznych udzielamy odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pyt.1:
„W związku z ogłoszonym przez Urząd Gminy przetargiem na przebudowę stadionu uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stronach internetowych:
- dokumentacji opisowej a zwłaszcza rysunkowej instalacji teletechnicznej,
- schematu tablic elektrycznych ( tablica PS w pomieszczeniach toalety)’
- schematu złącza oznaczonego jako ZK 1 i 3x ZK1.
Rysunki te są niezbędne do prawidłowego oszacowania kosztów instalacji elektrycznych i teletechnicznych”

Odpowiedź:

- Zamawiający nie widzi potrzeby zamieszczania na stronie internetowej dokumentacji
instalacji teletechnicznej ponieważ zakres przetargu nie obejmuje wykonania instalacji
teletechnicznej.
Instalacja ta została wykonana w I etapie przebudowy stadionu, który został zakończony.
- Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej plik w formacie *pdf z rysunkami
obejmującymi schematy ideowe tablic elektrycznych. Rysunek nr 4 w tym pliku zawiera
schemat tablicy TS w budynku toalet zewnętrznych, o którą pyta Wykonawca omyłkowo
nazywając tablicę PS zamiast TS.
- Zamawiający wyjaśnia, że złącze oznaczone jako 3xZK1 (w istniejącym budynku
administracyjnym) zostało wykonane w ramach I etapu przebudowy stadionu i nie należy
go przyjmować do wyceny.
Natomiast do wyceny złącza oznaczonego jako ZK1 służącego do zasilania tablicy TS
w przebudowywanym budynku toalet zewnętrznych, należy przyjąć złącze katalogowe z
zabezpieczeniem 25A.
Dodatkowo Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej plik zawierający rysunek
z wyglądem przedmiotowego złącza ZK1. (patrz: zał. do odp. z dnia 25.07.08.)




Kolejne wyjaśnienie treści SIWZ w związku z pytaniem wykonawcy z dnia 28.07.2008r.

Na podstawie art. 38 ust. 1i2 ustawy- prawo zamówień publicznych udzielamy odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pytanie:
Występują niezgodności warstw podbudowy boisk w kosztorysie a opisie ZT-02,tj.:

Boisko wielofunkcyjne:
-w opisie trawa syntetyczna (jest ujęta w kosztorysie -Nawierzchnie)
-kruszywo łamane 0-4 mm gr.4 cm (brak w kosztorysach)
-kruszywo łamane 4-31,5 mm gr.20 cm (brak w kosztorysach)
-piasek zagęszczany 10 cm ( jest w kosztorysie Podbudowy gr.15 cm)
Boisko do piłki nożnej:
-w opisie trawa naturalna z rolki (jest ujęta w kosztorysie -Nawierzchnie)
-kruszywo płukane 8-16 mm gr. 40 cm (brak w kosztorysach)
-piasek drenarski 0-5 mm gr.15 cm (jest 20 cm w kosztorysie -Nawierzchnie)
-warstwa nośna wegetacyjna substrat gr. 10 cm (jest 12 cm w kosztorysie - Nawierzchnie)
Dodatkowo w kosztorysie Podbudowy jest 20 cm warstwy odsączającej- czy nie powinno być właśnie 40 cm kruszywa 8-16 mm?
Korty tenisowe:
-w opisie trawa syntetyczna ( zgodnie z odp. Inwestora zamiast warstwy akrylowej )
-podsypka piaskowa 10-20 cm (jest 15 cm w kosztorysie Podbudowy )
-tłuczeń kamienny 0-31,5 mm,gr.15 cm (brak w kosztorysach)
-kliniec 0-6 mm gr. 5 cm ( brak w kosztorysach)
Boisko treningowe:
-trawa sztuczna lift jest ujęta w kosztorysie Nawierzchnie, jakie należy ująć warstwy podbudowy.

Odpowiedź:

W związku z niezgodnością warstw podbudowy boisk w przedmiarach a opisami
w specyfikacji technicznej ZT-02 dotyczącej nawierzchni na boiskach, Zamawiający
celem uściślenia, podaje układ warstw podbudowy dla poszczególnych boisk (rodzaj materiału, frakcja, grubość), które należy przyjąć do wyceny:

Boisko wielofunkcyjne
kruszywo łamane 0-4 mm gr.4 cm
kruszywo łamane 4-31,5 mm gr.20 cm
piasek zagęszczany gr. 10 cm

Boisko do piłki nożnej
kruszywo płukane 8-16 mm gr. 40 cm
piasek drenarski 0-5 mm gr.20 cm
warstwa nośna wegetacyjna substrat gr. 12 cm
warstwa odsączająca gr. 20 cm

Korty tenisowe
podsypka piaskowa gr.15 cm
tłuczeń kamienny 0-31,5 mm, gr.15 cm
kliniec 0-6 mm gr. 5 cm

Boisko treningowe
Warstwy podbudowy (materiał, frakcja, grubość) przyjąć takie jak dla boiska wielofunkcyjnego.


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 01.07.2008
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 01.07.2008. Wygasa 04.08.2008. Odsłon 19955, Wersja 9
ikona drukuj
Początek strony