Nauczanie języka angielskiego w przedszkolach samorządowych w Gminie Miejskiej Sandomierz (wygasły...)

Sandomierz: Nauczanie języka angielskiego w przedszkolach samorządowych w Gminie Miejskiej Sandomierz
Numer ogłoszenia: 202981 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nauczanie języka angielskiego w przedszkolach samorządowych w Gminie Miejskiej Sandomierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca nauczanie języka angielskiego w przedszkolach samorządowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Sandomierz. Celem zamówienia jest objęcie nauczaniem języka angielskiego wszystkich dzieci uczęszczających do sześciu przedszkoli samorządowych w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 4160 godzin lekcyjnych zajęć z języka angielskiego w 52 grupach językowych w roku szkolnym 2011/2012, w tym 2160 godzin lekcyjnych dla 5,6-latków oraz 2000 godzin lekcyjnych dla 3,4-latków. Przez 1 godzinę lekcyjną zajęć rozumie się zajęcia 30 min. dla 5,6-latków lub zajęcia 15 min. dla 3,4-latków. Zajęcia będą odbywały się 2 razy w tygodniu dla każdej grupy językowej. Aktualna łączna liczba uczestników zajęć to 639 dzieci w 26 oddziałach przedszkolnych. W celu prawidłowej realizacji zajęć każdy oddział przedszkolny będzie podzielony na dwie grupy językowe (Razem 52 grupy, w tym 27 grup 5,6-latków - zajęcia 30 min. i 25 grup 3,4-latków - zajęcia 15 min.) Liczba uczestników i grup językowych w poszczególnych przedszkolach samorządowych: a)Przedszkole Samorządowe Nr 1 - 122 uczestników (5 grup 15 min. i 5 grup 30 min.), b)Filia Przedszkola Samorządowego Nr 1 - 47 uczestników (1 grupa 15 min. i 1 grupa 30 min.), c)Przedszkole Samorządowe nr 3 - 126 uczestników (6 grup 15 min. i 4 grupy 30 min.), d)Przedszkole Samorządowe Nr 5 - 96 uczestników (4 grupy 15 min i 4 grupy 30 min.), e)Przedszkole Samorządowe Nr 6 - 128 uczestników (4 grupy 15 min. i 6 grup 30 min.), f)Przedszkole Samorządowe Nr 7 - 120 uczestników (4 grupy 15 min. i 6 grup 30 min.), Rzeczywista liczba uczestników zajęć może ulec zmianie w trakcie trwania nauki. Ilość godzin lekcyjnych zajęć dla poszczególnych przedszkoli w roku szkolnym 2011/2012: a)Przedszkole Samorządowe Nr 1 - 800 godzin lekcyjnych (400x15 min. i 400x30 min.), b)Filia Przedszkola Samorządowego Nr 1 - 320 godzin lekcyjnych (160x15 min. i 160x30 min.), c)Przedszkole Samorządowe Nr 3 - 800 godzin lekcyjnych (480x15 min. i 320x30 min.), d)Przedszkole Samorządowe Nr 5 - 640 godzin lekcyjnych (320x15 min. i 320x30 min.) e)Przedszkole Samorządowe Nr 6 - 800 godzin lekcyjnych (320x15 min. i 480x30 min.), f)Przedszkole Samorządowe Nr 7 - 800 godzin lekcyjnych (320x15 min. i 480x30 min.) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia według programu nauczania opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 roku w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. z 2009 r. Nr 89, poz. 730). Program nauczania zostanie przedstawiony do zatwierdzenia dyrektorom przedszkoli przed podpisaniem umowy. Program nauczania powinien być dostosowany do wieku i możliwości uczestników nauki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wykonawca winien posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał przynajmniej dwie usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1)Oferent musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). 2) Oferowana kadra musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, przygotowanie pedagogiczne do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz doświadczenie w zawodzie odpowiadającym specyfice przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w czasie realizacji zamówienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek: a)Wstrzymania świadczenia usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)Działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, c)Istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pisemnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 SANDOMIERZ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez dnia 26.07.2011
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 26.07.2011. Wygasa 11.08.2011. Odsłon 2247, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony