Przebudowa i adaptacja budynku magazynowego na cele biurowe dla potrzeb Urzędu Miasta – I etap. (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Przebudowa i adaptacja budynku magazynowego na cele biurowe dla potrzeb Urzędu Miasta – I etap.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja budynku magazynowego na cele biurowe usytuowanego w Sandomierzu przy ul. Żydowskiej.
Powierzchnia zabudowy budynku – 82,0m2
Powierzchnia całkowita budynku – 240,0 m2
Kubatura brutto budynku – 826,0 m3
Kubatura netto budynku – 427,97 m3

Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
rozebranie drewnianej konstrukcji dachu wraz z pokryciem z papy
rozebranie stropu drewnianego nad parterem oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych
rozebranie rampy zewnętrznej
wykonanie nowych ław i stóp fundamentowych na podłożu z chudego betonu
wykonanie nowych ścian fundamentowych
wykonanie nowych ścian zewnętrznych parteru i poddasza, dwuwarstwowych, gr. 41cm
wykonanie ścian wewnętrznych nośnych gr. 25cm
wykonanie ścian wewnętrznych działowych gr. 12cm, 14cm
wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku w technologii lekkiej mokrej styropianem gr. 12cm z tynkiem akrylowym na siatce
wykonanie stropu nad parterem i poddaszem
wykonanie więźby dachowej drewnianej o konstrukcji krokwiowo- stolcowej z drewna klasy C-18 wraz z pokryciem z blachy tłoczonej w kształcie dachówki
montaż stolarki okiennej z PCV (imitującej drewno) termoizolacyjnej, rozwieralno- uchylnej, dwuszybowej, jednoramowej ze szprosami
montaż okien połaciowych drewnianych, termoizolacyjnych
montaż drzwi zewnętrznych PCV z naświetlem przeszklonym szkłem bezpiecznym P2, antywłamaniowych z samozamykaczem
montaż drzwi zewnętrznych drewnianych z wkładką gipsową i ościeżnica dębową, o odporności ogniowej EI 30 minut, antywłamaniowych z samozamykaczem (atestowane) .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. Nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 3 do SIWZ) zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarze robót (zał. Nr 2 do SIWZ), stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.
Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (labolatoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji ( specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót)
- kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.

W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Zobowiązuje się wykonawcę aby dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Zobowiązuje się wykonawcę do prowadzenia wszelkich robót ziemnych pod nadzorem uprawnionego archeologa.

Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz w razie konieczności zajęcia pasa drogowego oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Wszelkie prace wykonawca zobowiązany jest prowadzić w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku. Prace rozbiórkowe ściany bezpośrednio przylegającej do lokalu sąsiedniego należy wykonać po zakończeniu sezony grzewczego.

Znak sprawy
ZP. 341-7/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
45223500-1 Konstrukcje betonowe żelbetowe i monolityczne
45262520-2 Konstrukcje murowe
45261100-5 Konstrukcja dachu
45261210-9 Pokrycie dachowe
45421125-6 Stolarka okienna i drzwiowa
45410000-0 Elewacje

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie- po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy (nie wcześniej niż 29.04.2008r)
zakończenie – do dnia 31.10.2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-31

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o wartości minimum 200.000zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej.
W referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie.
•Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń.
•Przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę.
•Przeprowadzą wizję lokalną na terenie budowy oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwaranci na wykonany przedmiot zamówienia
Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych– co najmniej 1 potwierdzona referencją, w zakresie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej o wartości minimum 200 000zł - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy –
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
16)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
17)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 20.03.2008r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 20.03.2008r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 25.02.2008r







Wyjaśnienie treści SIWZ dot. przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa i adaptacja budynku magazynowego na cele biurowe dla potrzeb Urzędu Miasta – I etap”



Zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy –prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnienia dot. SIWZ odpowiadając na poniższe pytania Wykonawcy:


Pytanie Nr 1
W kosztorysie inwestorskim poz. 20 Inwestor zakłada odzysk cegły w ilości 20350 szt. Z przygotowaniem do ponownej zabudowy. Według naszych wyliczeń do zabudowy potrzeba 5675 szt. cegły pełnej. Zachodzi stąd pytanie co z pozostałą odzyskaną cegłą?

Odpowiedź:
Należy wykorzystać tyle cegły na ile pozwala projekt budowlany. Pozostałą należy potraktować jako gruz i wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora.

Pytanie Nr 2
Stolarka okienna i drzwiowa ma być w kolorze brąz. Prosimy o odpowiedź czy stolarka ma być w kolorze brąz obustronnie, czy tylko na zewnątrz?

Odpowiedź:
Stolarka okienna i drzwiowa w kolorze brązowym zarówno od strony zewnętrznej budynku jak i wewnętrznej.

Pytanie Nr 3
Proszę o odpowiedź czy blacha do pokrycia ma być z połyskiem czy matowa?

Odpowiedź:
Blacha do pokrycia ma być matowa



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 25.02.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 25.02.2008. Wygasa 21.03.2008. Odsłon 5073, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony