Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Budowa ulic Reymonta, Asnyka i Frankow (wygasły...)





OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. „Budowa ulic Reymonta, Asnyka i Frankowskiego w Sandomierzu z oświetleniem, gazociągiem, kanalizacją sanitarną i deszczową oraz wodociągiem” powierzchnia opracowania ok. 8.000 m2
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z kosztorysami i specyfikacjami technicznymi

Znak sprawy
ZP. 341-18/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74.23.22.00-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia : 30.11.2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)
Bogusław Mądry- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
> w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali min. 1 usługę projektową na zadanie o podobnym charakterze rzeczowym i wartości co najmniej 20.000 zł,
> posiadają uprawnioną kadrę - wymagane uprawnienia branży: drogowej lub konstrukcyjnej bez ograniczeń i specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych oraz o specjalności energetyczne potwierdzone aktualnymi wpisami do poszczególnych Branżowych Izb Inżynierów Budownictwa

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kalkulacja cenowa prac projektowo-kosztorysowych będących przedmiotem zamówienia
3)Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 1 usługi projektowej na zadanie o podobnym charakterze rzeczowym i wartości co najmniej 20 000 zł
4)Co najmniej 1 referencja dot. usługi wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonane z należytą starannością
5)Wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia.
6)Uprawnienia zawodowe do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia branża: drogowa lub konstrukcyjna bez ograniczeń i specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych oraz specjalności energetyczne
7)Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, iż poszczególni projektanci wpisani są na listę jej członków.
8)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
9)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
10)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum
14)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 14.06.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 14.06.2007r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 31.05.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 31.05.2007. Wygasa 14.06.2007. Odsłon 1685, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony