Wymiana stolarki okiennej w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Sandomierzu (wygasły...)

Or.271.2.8.2017.                                                                                                     DDRSandomierz, 2017-04-27

 

 

                                              ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 na zadanie pn. „Wymiana stolarki okiennej w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Sandomierzu”.

 

  1. Dane dotyczące Zamawiającego:

      Nazwa: Gmina Miejska Sandomierz

      Adres: Pl. Poniatowskiego 3

      Telefon/faks:  15-644-01-00 / 15-644-01-01

      Strona www: www.sandomierz.pl

      Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wymiana stolarki okiennej w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Sandomierzu”.

 

Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji w skład której wchodzi:

-  opis techniczny ,

-  przedmiary robót,

-  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,

stanowiącej załącznik nr 3 do Zaproszenia

 

            Zakres robót obejmuje:

- demontaż okien drewnianych,

- montaż nowych okien z PCV z nawietrzakami higrosterowalnymi,

- obróbka i malowanie ościeży po montażu okien,

- wymiana parapetów zewnętrznych w czterech salach zajęć

(3-latków, 4-latków, 5-6-latków i 6-latków).

 

CPV – 45421130-4 – Instalowanie drzwi i okien

 

Wykonawca zaproszony do złożenia oferty oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do monitorowania strony internetowej (BIP) do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

rozpoczęcie robót – od dnia 03.07.2017r.

zakończenie -25.07.2017r.

 

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

1) Formularz oferty (zał. nr 1 do Zaproszenia).

2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzona za zgodność z oryginałem.

3) Oświadczenie, iż osoba (kierownik robót), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia konstrukcyjno-budowlane oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (zał. nr 2 do Zaproszenia).

4) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.

 

Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię wymaganych uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  kserokopię zaświadczeni projektantów z właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty winny być aktualne na dzień składania ofert i podpisane za zgodność z oryginałem.

 

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

                                   

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

 - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 (15) 644-01-37, Sylwia Żołyniak tel. +48 (15) 644-01-78, fax: +48 (15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600

 

  1. Kryteria wyboru ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

1)  Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)  Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 12.05.2017r. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

 

 

Oferta na zadanie pn. Wymiana stolarki okiennej w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Sandomierzu

Oznaczenie sprawy: Or.271.2.8.2017.DDR

Nie otwierać przed dniem 12.05.2017r. godz. 10.30.

 

 3) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.

4) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5) Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

6) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie stosownej informacji w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów”.

 10. Załączniki do zaproszenia ofertowego:

1.Formularz oferty.
2.Oświadczenie
3.Dokumentacja tech.
4.Wzór umowy.


Or.271.2.8.2017.DDR                                                                                                                          Sandomierz, 2017-05-05

 

 

        Odpowiedzi na pytania Wykonawców do Zaproszenia do złożenia ofert na zadanie pn. „Wymiana stolarki okiennej w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Sandomierzu”.

 

Treść pytania:

Proszę o podanie konstrukcji pakietów szybowych jakie mają być zastosowane w nowych oknach. Do uzyskania współczynnika przenikalności cieplnej dla całego okna U=1,1 W/m2K potrzebne są pakiety 3- szybowe o współczynniku przenikalności cieplnej U=0,6 W/m2K. Natomiast w specyfikacji podane są pakiety 2-szybowe o konstrukcji 4/16/4.

 

Odpowiedź:

Należy zastosować takie pakiety szybowe, aby współczynnik przenikania ciepła dla całego okna wynosił 1,1W/m²K.

Treść pytania:

Czy dopuszczacie Państwo zastosowanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej malowanej proszkowo o grubości 0,7 mm.? jeśli tak to w jakim kolorze.

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej gr. min. 0,7 mm w kolorze brązu.

 

Treść pytania:

Czy zamiennie do zaplanowanych parapetów z PVC  można zastosować parapety stalowe powlekane z blachy 0,75mm zewnętrzne ? Byłyby trwalsze i nie odkształcałyby się przy nagrzewaniu latem ( szczególnie ten długi parapet ).

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej gr. min. 0,7 mm.

 



 

 


powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 05.05.2017
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 05.05.2017. Wygasa 13.05.2017. Odsłon 1853, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony