Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia: „Rewitalizacja Parku Miejskie (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia: „Rewitalizacja Parku Miejskiego wraz z infrastrukturą znajdującego się pomiędzy ulicami: Mickiewicza, Słowackiego, Szkolną i Ogrodową w Sandomierzu”

Znak sprawy
ZP. 341-8/2007

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74222000-1

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2007r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież –Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
Witold Wawszczyk -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl lub po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności posiadają:
•uprawnioną kadrę /wymagane uprawnienia branży:
architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej, zieleni,potwierdzone aktualnymi wpisami do poszczególnych branżowych Izb Inżynierów Budownictwa,
•doświadczenie zawodowe :
w ciągu ostatnich 3 lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, sporządził przynajmniej 2 dokumentacje projektowo-kosztorysowe inwestycji polegające na rewitalizacji parku miejskiego, zawierające co najmniej: waloryzację zieleni, nawierzchnie dla pieszych, elementy małej architektury, oświetlenie terenu ,infrastrukturę podziemną .

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Szczegółową kalkulację cenową.
3)Dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (wypis z KRS, wpis do ewid. dział. gosp. itp)
4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie - co najmniej 2 prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
5)Co najmniej 2 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
6)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia
7)Kserokopie uprawnień projektantów w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej, zieleni, wraz z aktualnymi wpisami do poszczególnych branżowych Izb Inżynierów Budownictwa.
8)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ..
9)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
10)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
14)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 13.04.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 13.04.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 3 000zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej









powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 02.04.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 02.04.2007. Wygasa 23.04.2007. Odsłon 1944, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony