„Prowadzenie „akcji zima” na drogach miejskich lokalnych w sezonie 2006/2007 w Sandomierzu” (wygasły...)

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Prowadzenie „akcji zima” na drogach miejskich lokalnych w sezonie 2006/2007 w Sandomierzu”

Przedmiotem zamówienia jest:
-oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota ulic wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do SIWZ,
-jednokrotne oczyszczenie ulic ujętych w załączniku Nr 1 do SIWZ z nagromadzonego piachu i błota po zakończeniu prowadzenia „akcji zimowego utrzymania dróg”.
Prace należy prowadzić zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-60 /2006

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 90.21.20.00.

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: sezon zimowy 2006/2007

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

Albin Sękul -Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Opatowska 3a, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
(w godz. od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku)

Marcin Gieracha –Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Opatowska 3a, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-29
(w godz. od 8.00do 14.00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, w cenie 30zł po złożeniu pisemnego wniosku – drogą pocztową lub w cenie 20zł w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p - (po uprzednim pisemnym zamówieniu).

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
- w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami zadania o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem tj. prowadzenie akcji zima na drogach publicznych
- dysponują sprzętem (minimum dwie pługo-piaskarki, dwie ładowarko-koparki, dwa ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem) do realizacji w/w zamówienia

Dokumenty wymagane od wykonawców
1)Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ).
2)Kalkulacja cenowa.

W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty:

3)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty n/w dokumentów:

6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, usług o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem – co najmniej 2 - wg Zał.Nr 6 do SIWZ.
7)Co najmniej 2 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
8)Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego (narzędzia i urządzenia), jakim dysponuje wykonawca - wg Zał. Nr 7 do SIWZ

Ponadto do oferty należy dołączyć:

9)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ. – wg Zał. Nr 4 do SIWZ.
10)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych – wg zał. Nr 5 do SIWZ
11)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną– na formularzu oferty
13)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
16)Parafowany projekt umowy - wg. zał Nr 8 do SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100% w tym podkryteria:
- cena za oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota 1 km ulicy przy założeniu 6 m szerokości ulicy - 70%
- cena za jednokrotne oczyszczenie ulic ujętych w załączniku Nr 1 do SIWZ z nagromadzonego piachu i błota po zakończeniu prowadzenia „akcji zimowego utrzymania dróg” – 30%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 23.11.2006r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 23.11.2006r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 5 000zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data wysłania ogłoszenia do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych – 06.11.2006r


powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniasiwz.zip
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 07.11.2006
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 07.11.2006. Wygasa 28.11.2006. Odsłon 3624, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony