Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej „Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”. (wygasły...)

Sandomierz, 2017-04-14

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

na zadanie pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowejPrzebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”.

 

  1. Dane dotyczące Zamawiającego:

      Nazwa: Gmina Miejska Sandomierz

      Adres: Pl. Poniatowskiego 3

      Telefon/faks: 15-644-01-00 / 15-644-01-01

      Strona www: www.sandomierz.pl

      Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”.

Zakres opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności:

 

  1. Przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania w tym:

a)      Mapa sytuacyjno- wysokościowa w skali 1:500 – zgodna z obowiązującymi przepisami,

b)      Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu/ decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

  1. Inwentaryzacja istniejącego budynku – 5 egz. w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (2szt.) w formacie dostępnym dla wykonawców (pdf) oraz w wersji edytowalnej (dwg, dgn, itp.)
  2. Wykonanie audytu efektywności energetycznej dla budynku – 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej.
  3. Wykonanie ekspertyzy technicznej (konstrukcyjnej) – 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej.
  4. Wykonanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego wielobranżowego - po 5 egzemplarzy z każdej branży wersji papierowej oraz wersji elektronicznej (2 szt.) w formacie dostępnym dla wykonawców (pdf) oraz w wersji edytowalnej (dwg, dgn, itp.).
  5. Wykonanie projektu aranżacji wnętrz sali wielofunkcyjnej, sali kameralnej oraz holu - 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej (2 szt.) w formacie dostępnym dla wykonawców (pdf) oraz w wersji edytowalnej (dwg, dgn, itp.).
  6. Opracowanie przedmiarów robót - 3 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej w formacie dostępnym dla wykonawców (pdf) oraz w wersji edytowalnej (xlsx, itp.).
  7. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 3 egz. w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej – edytowalnej (ath, itp.).
  8. Sporządzenie Specyfikacji Technicznych – 2 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej (2 egz.) w formacie dostępnym dla wykonawców (pdf) oraz w wersji edytowalnej (docx, itp.).
  9. Sporządzenie instrukcji planu BIOZ.
  10. Uzgodnienie dokumentacji.
  11. Inne ewentualnie wymagane prawem uzgodnienia, zgody, opinie, decyzje i dokumenty, wymagane przepisami odrębnymi, a niezbędne do realizacji zadania „Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”, w tym np. min. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska, a w przypadku potrzeby wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, dokumentacja geotechniczna itp.
  12. Przekazanie przedmiotu zamówienia wraz z wykazem zawartości oraz oświadczeniami o kompletności i prawidłowości wykonania dokumentacji.
  13. Złożenie wymaganych dokumentów z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.

 

Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy - Wyszczególnienie zakresu przedsięwzięcia dla zadania pn. „Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”, stanowiący Załącznik

nr 4 do Zaproszenia.

 

CPV – 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych.

 

Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu 1 kompletny egzemplarz audytu efektywności energetycznej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe egzemplarze audytu efektywności energetycznej wraz z wersją elektroniczną Wykonawca przekaże w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wykonawca zobowiązuje się wykonać kompletny przedmiot zamówienia w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

 

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

1)       Formularz oferty.

2)       Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem.

3)       Oświadczenie, iż osoba/ osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia projektowe w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.

4)       Dokument ( np. referencja) potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zaprojektowanie budynku użyteczności publicznej, lub przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynku użyteczności publicznej o wartości min. 40.000 zł brutto. Przedstawione dokumenty mają zawierać informację dotyczące nazwy obiektu, miejsca, daty i wartości usługi oraz poświadczać, że usługa została wykonana w sposób należyty.

 

Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię wymaganych uprawnień projektowych w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz kserokopię zaświadczeń projektantów z właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty winny być aktualne na dzień składania ofert i podpisane za zgodność z oryginałem.

 

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

                                   

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3)    Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 (15) 644-01-37, Sylwia Żołyniak tel. +48 (15) 644-01-78, fax: +48 (15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600.

 

  1. Kryteria wyboru ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

1)       Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)       Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 24.04.2017r. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

 

Oferta na zadanie pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”

Oznaczenie sprawy: Or.271.2.7.2017.JPA

Nie otwierać przed dniem 24.04.2017r. godz. 10.30.

 

3)       Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.

4)       Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5)       Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

6)       O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.

 

  1. Załączniki do zaproszenia ofertowego:
Formularz oferty.Wykaz usług.Oświadczenie.Wzór umowy.

 

 


powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ ZAPROSZENIE
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 14.04.2017
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 14.04.2017. Wygasa 25.04.2017. Odsłon 885, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony