Sandomierz, 2017-04-14
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na zadanie pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej „Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”.
Nazwa: Gmina Miejska Sandomierz
Adres: Pl. Poniatowskiego 3
Telefon/faks: 15-644-01-00 / 15-644-01-01
Strona www: www.sandomierz.pl
Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”.
Zakres opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności:
a) Mapa sytuacyjno- wysokościowa w skali 1:500 – zgodna z obowiązującymi przepisami,
b) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu/ decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy - Wyszczególnienie zakresu przedsięwzięcia dla zadania pn. „Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”, stanowiący Załącznik
nr 4 do Zaproszenia.
CPV – 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych.
Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu 1 kompletny egzemplarz audytu efektywności energetycznej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe egzemplarze audytu efektywności energetycznej wraz z wersją elektroniczną Wykonawca przekaże w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać kompletny przedmiot zamówienia w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
1) Formularz oferty.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3) Oświadczenie, iż osoba/ osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia projektowe w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.
4) Dokument ( np. referencja) potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zaprojektowanie budynku użyteczności publicznej, lub przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynku użyteczności publicznej o wartości min. 40.000 zł brutto. Przedstawione dokumenty mają zawierać informację dotyczące nazwy obiektu, miejsca, daty i wartości usługi oraz poświadczać, że usługa została wykonana w sposób należyty.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię wymaganych uprawnień projektowych w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz kserokopię zaświadczeń projektantów z właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty winny być aktualne na dzień składania ofert i podpisane za zgodność z oryginałem.
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
3) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 (15) 644-01-37, Sylwia Żołyniak tel. +48 (15) 644-01-78, fax: +48 (15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600.
1) Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3
2) Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 24.04.2017r. do godz. 10.00.
Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:
Oferta na zadanie pn. „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej pn. Przebudowa Domu Kultury przy ul. Portowej 24”
Oznaczenie sprawy: Or.271.2.7.2017.JPA
Nie otwierać przed dniem 24.04.2017r. godz. 10.30.
3) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.
4) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5) Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
6) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.