Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego dwukondygnacyjnego (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 4 845 000 EURO
 Zamawiający Gmina SandomierzPlac Poniatowskiego 327-600 Sandomierztel. (+48) 0-15 644-01-00fax. (+48) 0-15 644-01-01e-mail: um@um.sandomierz.plStrona internetowa: www.um.sandomierz.pl Przedmiot zamówienia:Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego dwukondygnacyjnego
o kubaturze 2 645m³, wraz z infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi oraz miejscami postojowymi przy ul. Trześniowskiej w Sandomierzu.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:a) budowę budynku mieszkalnego:- ilość klatek – 1- ilość kondygnacji – 2 nadziemne- dach dwuspadowy z blachy trapezowej b) przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej, c) instalacja centralnego ogrzewania w postaci elektrycznych pieców akumulacyjnych, listew grzewczych oraz grzejników drabinkowych elektrycznych,d) wewnętrzną instalację wodno-kanalizacyjną, ciepłej wody,e) instalację elektryczną,f) ciąg pieszo– jezdny, dojście i dojazd do budynku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.Znak sprawyZP.341-1/10          Tryb postępowaniaPrzetarg nieograniczonyKlasyfikacja CPV45000000-7; 45332000-3; 45331100-7; 45231300-8; 45111200-0; 45233120-6; 45310000-3Rodzaj zamówienia    Roboty budowlaneTermin realizacji zamówieniaZakończenie robót – do 15.11.2010r. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:Albin Sękul – Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnegoul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31Teresa Pietryka – Inspektor Wydziału Nadzoru Komunalnegoul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27Edyta Sobieraj – Referent Wydziału Nadzoru Komunalnegoul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27    Specyfikacja Istotnych Warunków ZamówieniaSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego
w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.
 Warunki wymagane od wykonawcówO zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy – prawo zam. publ., spełniają warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy jw., a w szczególności: 
·        w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej o wartości co najmniej 800. 000,00 zł brutto każda. Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek.
·        załączą dokument potwierdzający, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,·        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności:
- ogólnobudowlanej-bez ograniczeń,
- sieci i instalacje sanitarne (sieci: wod-kan, co, instalacje: wod-kan, co, wentylacyjne),
- sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych
·        przedstawią zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, że osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,a ponadto:·        przeprowadzą wizję lokalną na terenie budowy oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 
 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”. 
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.
 Wykonawca udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonany
przedmiot zamówienia.
 Dokumenty wymagane od wykonawców 1.      Wypełniony formularz ofertowy.2.      Kosztorys ofertowy.3.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24.ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.4.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa dokumenty wymienione w pkt.3,4,56.      Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej-minimum
2
o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto każda.
7.      Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie (przedmiot umowy) zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót.8.      Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika budowy i kierowników robót do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w specjalnościach jak w pkt.5 SIWZ (warunki udziału w postępowaniu) z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.9.      Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.10.  W przypadku, gdy wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie danego podmiotu ma dokładnie określać zasób jaki zobowiązuje się oddać do dyspozycji wykonawcy.11.  Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ. 12.  Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy - prawo zamówień publicznych .13.  Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty. 14.  Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ– na formularzu oferty 15.  Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobyciu wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty- na formularzu oferty.16.  Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.17.  Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.      (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)               18.  Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).19.  Parafowany projekt umowy. I.    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a/   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b/   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II.    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt. I jw. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenieCena – 100% Miejsce i termin składania ofertOferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 16.02.2010r do godz. 1000
Miejsce i termin otwarcia ofertOtwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu 16.02.2010o godz. 1030Termin związania ofertąSkładający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. Informacje dotyczące wadiumWymagane wadium- 47.000,00 złNie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 22.01.2010r    
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 22.01.2010
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 22.01.2010. Wygasa 17.02.2010. Odsłon 7612, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony