- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia przetargi i zapytania...
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego dwukondygnacyjnego (wygasły...)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 4 845 000 EURO
Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: http://www.um.sandomierz.pl/
Przedmiot zamówienia:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego dwukondygnacyjnego o kubaturze 2 645m³, wraz z infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi oraz miejscami postojowymi przy ul. Trześniowskiej w Sandomierzu.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
a) budowę budynku mieszkalnego:
- ilość klatek - 1
- ilość kondygnacji - 2 nadziemne
- dach dwuspadowy z blachy trapezowej
b) przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja centralnego ogrzewania w postaci elektrycznych pieców akumulacyjnych, listew grzewczych oraz grzejników drabinkowych elektrycznych,
d) wewnętrzną instalację wodno-kanalizacyjną, ciepłej wody,
e) instalację elektryczną,
f) ciąg pieszo- jezdny, dojście i dojazd do budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
Znak sprawy
ZP.341-1/10
Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony
Klasyfikacja CPV
45000000-7; 45332000-3; 45331100-7; 45231300-8; 45111200-0; 45233120-6; 45310000-3
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Termin realizacji zamówienia
Zakończenie robót - do 15.11.2010r.
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
Teresa Pietryka - Inspektor Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27
Edyta Sobieraj - Referent Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl/ oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego
w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.
Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy - prawo zam. publ., spełniają warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy jw., a w szczególności:
- w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każda. Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek. - załączą dokument potwierdzający, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności:
- ogólnobudowlanej-bez ograniczeń,
- sieci i instalacje sanitarne (sieci: wod-kan, co, instalacje: wod-kan, co, wentylacyjne),
- sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych - przedstawią zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, że osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
a ponadto:
- przeprowadzą wizję lokalną na terenie budowy oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia".
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.
Wykonawca udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonany
przedmiot zamówienia.
Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24.ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa dokumenty wymienione w pkt.3,4,5
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej-minimum
2 o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto każda.
7. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie (przedmiot umowy) zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót.
8. Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika budowy i kierowników robót do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w specjalnościach jak w pkt.5 SIWZ (warunki udziału w postępowaniu) z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
9.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.
10. W przypadku, gdy wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie danego podmiotu ma dokładnie określać zasób jaki zobowiązuje się oddać do dyspozycji wykonawcy.
11. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam.publ.
12. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy - prawo zamówień publicznych .
13. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
14. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ- na formularzu oferty
15. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobyciu wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty- na formularzu oferty.
16. Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty.
17. Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty. (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
18. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
19. Parafowany projekt umowy.
I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt. I jw.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena - 100%
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 16.02.2010r do godz. 1000
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu 16.02.2010o godz. 1030
Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Informacje dotyczące wadium
Wymagane wadium- 47.000,00 zł
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP - 22.01.2010r
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
powrót...
Wersja : 1 2 3 4
POBIERZ ZAŁĄCZNIK
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 22.01.2010. Wygasa 17.02.2010. Odsłon 7613, Wersja 2