Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego dwukondygnacyjnego (wygasły...)

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 4 845 000 EURO

 

Zamawiający

Gmina Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

tel. (+48) 0-15 644-01-00

fax. (+48) 0-15 644-01-01

e-mail: um@um.sandomierz.pl

Strona internetowa: http://www.um.sandomierz.pl/

 

Przedmiot zamówienia:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego dwukondygnacyjnego o kubaturze 2 645m³, wraz z infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi oraz miejscami postojowymi przy ul. Trześniowskiej w Sandomierzu.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

a) budowę budynku mieszkalnego:

- ilość klatek - 1

- ilość kondygnacji - 2 nadziemne

- dach dwuspadowy z blachy trapezowej

b) przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej,

c) instalacja centralnego ogrzewania w postaci elektrycznych pieców akumulacyjnych, listew grzewczych oraz grzejników drabinkowych elektrycznych,

d) wewnętrzną instalację wodno-kanalizacyjną, ciepłej wody,

e) instalację elektryczną,

f) ciąg pieszo- jezdny, dojście i dojazd do budynku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

Znak sprawy

ZP.341-1/10         

Tryb postępowania

Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV

45000000-7; 45332000-3; 45331100-7; 45231300-8; 45111200-0; 45233120-6; 45310000-3

Rodzaj zamówienia   

Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia

Zakończenie robót - do 15.11.2010r.

 

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

Albin Sękul - Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego

ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31

Teresa Pietryka - Inspektor Wydziału Nadzoru Komunalnego

ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27

Edyta Sobieraj - Referent Wydziału Nadzoru Komunalnego

ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl// oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego
w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy - prawo zam. publ., spełniają warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy jw., a w szczególności:

 

  • w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każda. Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
    W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek.
  • załączą dokument potwierdzający, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
  • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności:
    - ogólnobudowlanej-bez ograniczeń,
    - sieci i instalacje sanitarne (sieci: wod-kan, co, instalacje: wod-kan, co, wentylacyjne),
    - sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych
  • przedstawią zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, że osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,

a ponadto:

  • przeprowadzą wizję lokalną na terenie budowy oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia".

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonany
przedmiot zamówienia.

Dokumenty wymagane od wykonawców

 

1.      Wypełniony formularz ofertowy.

2.      Kosztorys ofertowy.

3.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24.ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

4.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa dokumenty wymienione w pkt.3,4,5

6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej-minimum
2
o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto każda.

7.  Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie (przedmiot umowy) zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót.

8.  Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika budowy i kierowników robót do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w specjalnościach jak w pkt.5 SIWZ (warunki udziału w postępowaniu) z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.

9.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.

10.  W przypadku, gdy wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie danego podmiotu ma dokładnie określać zasób jaki zobowiązuje się oddać do dyspozycji wykonawcy.

11.  Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam.publ.

12.  Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy - prawo zamówień publicznych .

13.  Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.

14.  Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ- na formularzu oferty

15.  Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobyciu wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty- na formularzu oferty.

16.  Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty.

17.  Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty. (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)              

18.  Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).

19.  Parafowany projekt umowy.

I.    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a/   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b/   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokument, o którym mowa w pkt. I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

II.    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt. I jw.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie

Cena - 100%

Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 16.02.2010r do godz. 1000

Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu 16.02.2010o godz. 1030

Termin związania ofertą

Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium

Wymagane wadium- 47.000,00 zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP - 22.01.2010r  

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 

 

 

Zp. 341-1/10                                      Sandomierz, dn. 03.02.2010r

 

WYJAŚNIENIE  TREŚCI  SIWZ


W odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego dwukondygnacyjnego o kubaturze 2 645m³, wraz z infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi oraz miejscami postojowymi przy ul. Trześniowskiej w Sandomierzu", Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

1.Przedmiar pkt. 2 Instalacje...,pkt. 2.1 Przyłącz wody....
Pytanie nr 1.
Poz. 126 przedmiaru opisuje wodomierz dn 32 mm
Pkt. 2.3 specyfikacji technicznej opisuje wodomierz dn 40 mm
Prosimy o określenie, który zapis jest prawidłowy i zmianę przedmiaru.

Odpowiedź:
Wodomierz Ø32mm zgodnie z wyliczeniem w części obliczeniowej projektu z branży sanitarnej oraz rysunkiem nr 2 (profil podłużny przyłącza wodociągowego).


2.Przedmiar pkt. 2. Instalacje...pkt 2.2. Przyłącz kanalizacji....
Pytanie nr 2.
Poz. 135 i poz. 136 przedmiaru opisuje wykonanie kanalizacji w gotowych wykopach wewnątrz budynków
Zakres robót opisany w Projekcie i pkt. 2.2. przedmiaru dotyczy robót na zewnątrz budynku
Prosimy o zmianę przedmiaru według odpowiedniego opisu robót.

Odpowiedź:
Poz. 135 i 136 przedmiaru wycenić zgodnie z projektem technicznym przyjmując właściwą pozycję cennikową i zachowując ilości przedmiarowe.

Pytanie nr 3.
W przedmiarze brak robót pomiarowych tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza
Prosimy o zmianę przedmiaru według odpowiedniego opisu robót

Odpowiedź:
Przedmiar robót zawiera nakłady na tyczenie i inwentaryzację w pozycjach 111 i 112 części Instalacje Wod. Kan.


Pytanie nr 4.
Poz. 143 przedmiaru opisuje wykonanie studni betonowych fi 1000 mm w gotowym wykopie
 Projekt opisuje studnie jako PCW fi 425 mm
Prosimy o określenie, który zapis jest prawidłowy i zmianę przedmiaru.

Odpowiedź:
W pozycji 143 wycenić zgodnie z projektem technicznym część instalacyjna (studzienki PCV Ø425mm).

3. Przedmiar pkt. 2 Instalacje..., pkt 2.3. Instalacja...
Pytanie nr 5.
Poz. 147, 148, 149, 150, 151, 152 przedmiaru opisują wykonanie rurociągów łączonych przez zgrzewania
Projekt i pkt. 2 specyfikacji technicznej opisuje rurociągi jako stalowe ocynkowane łączone przez skręcania łącznikami oraz rurociągi z rur PEX-C łączone z pomocą złączy zaciskanych lub skręcanych
Prosimy o określenie, który zapis jest prawidłowy i zmianę przedmiaru.

Odpowiedź:
Opis techniczny do projektu podaje rury PE łączone za pomocą złączek. Należy przy wycenie przyjąć złączki elektroporowe lub równoważne dopuszczone przez przepisy i atestowane-obowiązuje zapis w opisie technicznym

Pytanie nr 6
Projekt opisuje węzeł wodomierzowy dla każdego mieszkania. Przedmiar nie zawiera pozycji dotyczących wodomierzy. Prosimy o określenie który zapis jest prawidłowy
i zmianę przedmiaru.

Odpowiedź:
Proszę przyjąć przy wycenie dostawę i montaż 28 szt. wodomierzy Ø15mm.

Pytanie nr 7.
Projekt opisuje zawory antyskażeniowe dla każdego mieszkania
Przedmiar nie zawiera pozycji dotyczących zaworów antyskażeniowych
Prosimy o określenie, który zapis jest prawidłowy i zmianę przedmiaru.

Odpowiedź:
Nie wyceniać zaworów antyskażeniowych do każdego mieszkania- dokumentacja techniczna części instalacyjnej przewiduje jeden zawór antyskażeniowy Ø32mm przy wodomierzu głównym na wejściu do obiektu (wodomierz w studzience wodomierzowej).

Pytanie nr 8.
Poz. 153 przedmiaru opisuje montaż zaworu antyskażeniowego dn 15 mm
 Projekt opisuje montaż zaworu antyskażeniowego dn 50 mm
Prosimy o określenie, który zapis jest prawidłowy i zmianę przedmiaru.

Odpowiedź:
W poz. 153 zamiast ujętego przedmiarze zaworu Ø25mm przyjąć do wyceny zawór  antyskażeniowy  Ø32mm.

Z uwagi na fakt, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową przy kalkulacji proszę przyjąć zasadę: „Ceny jednostkowe robót Wykonawca określa na podstawie kalkulacji własnej lub danych rynkowych".
Przedmiar robót (z uwzględnieniem powyższych uzupełnień) ma stanowić materiał pomocniczy i informacyjny przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego.
Jako zasadę przyjąć, iż projekt techniczny decyduje o szczegółach przyjętych rozwiązań. 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 22.01.2010
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 22.01.2010. Wygasa 17.02.2010. Odsłon 7604, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony