Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: (wygasły...)

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Sandomierz: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu)
Numer ogłoszenia: 163493 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją warunków technicznych i odbioru robót, przedmiarem robót i kosztorysem określającym wartość realizacji zadania, oraz fizyczne zrealizowanie inwestycji dotyczącej Przebudowy gazociągu wysokiego ciśnienia dn:350 relacji Sandomierz - Lubienia ( w międzywalu rzeki Wisły w obrębie działki nr ewid. 1359/7 pod projektowanym kanałem żeglownym z wyszczególnieniem zakresu przedsięwzięcia w/g. poniższych punktów nr 2 i 3. 2. Zakres opracowania kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje : 1) Aktualizację podkładów sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:500 do celów projektowych ze zinwentaryzowaniem infrastruktury podziemnej i nadziemnej . 2) Wypis i wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów w zakresie obejmującym lokalizację inwestycji . 3) Uzyskanie pisemnej zgody od właścicieli działek na przebieg trasy uzbrojenia przez działki stanowiące ich własność w formie oświadczeń , że nie będą wnosić zastrzeżeń w toku postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia na budowę , oraz podczas prowadzenia robót / jeżeli takie były by wymagane / . 4) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej składającej się z branż niezbędnych do zrealizowania powyższej inwestycji - w 5 egzemplarzach z każdej wymaganej branży, oraz kompletnej wersji w formie elektronicznej na nośniku CD ( DVD ). 5) Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień opracowań zawartych w dokumentacji . 6) Opracowanie specyfikacji warunków technicznych i odbioru robót - w 2 egzemplarzach w formie pisemnej i wersji w formie elektronicznej na nośniku CD (DVD). 7) Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu określającego koszt realizacji zadania w formie pisemnej w 2 egzemplarzach i w wersji w formie elektronicznej na nośniku CD (DVD). 8) Przekazanie przedmiotu zamówienia tj. kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykazem zawartości, specyfikacji warunków technicznych i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu, wraz oświadczeniami o kompletności i prawidłowości wykonania dokumentacji. 3. Zakres fizycznej realizacji inwestycji ( na podstawie dokumentacji j/w.) obejmuje: 1) Przejęcie terenu budowy od Inwestora. 2) Wykonanie wstępnych robót pomiarowych w terenie mających na celu wytyczenie miejsca realizacji zadania. 3) Wykonanie robót przygotowawczych inwestycji tj. oczyszczenie terenu z krzaków i niskiej roślinności porastającej teren budowy zgodnie z decyzją środowiskową. 4) Wykonanie tymczasowego utwardzenia terenu w postaci płyt betonowych, stanowiącego plac składowania materiałów budowlanych potrzebnych do realizacji zadania i drogę dojazdową dla samochodów technicznych. 5) Wykonanie nowego odcinka gazociągu Dn:350 w nowej lokalizacji na długości 230mb pod projektowanym kanałem żeglownym metodą przewiertu sterowanego. 6) Wykonanie odcięcia istniejącego fragmentu gazociągu Dn:350 na odcinku 142mb i wyłączenie go z eksploatacji poprzez zamulenie piaskiem i cementem, lub całkowity demontaż. 7) Wykonanie oznaczenia trasy projektowanego odcinka gazociągu poprzez słupki betonowe w terenie malowane na kolor żółty z zamontowanymi tabliczkami znamionowymi z opisem parametrów linii gazowej. 8) Przekazanie przedmiotu zamówienia zamawiającemu tj. fizycznie wykonanego projektowanego odcinka linii gazowej GN:350 relacji Sandomierz-Lubienia po przekładce do nowej lokalizacji. Przedmiot zamówienia opisany jest w Rozdziale II i III do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.11.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 11.08.2016r do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w Banku Spółdzielczym, Nr 15 9429 0004 2001 0000 1300 0028 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się wpływ pieniędzy na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert) 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis WADIUM - Przetarg na: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu). 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (w oddzielnej kopercie) potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, 7. Zwrot wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24.ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie gazociągu wysokiego ciśnienia lub przekładki fragmentu linii jw. o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda/ wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie będą pełnić: - projektant (projektanci) winien posiadać uprawnienia (bez ograniczeń) w specjalności instalacyjnej do projektowania gazociągów wysokiego ciśnienia - kierownik robót winien posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej (bez ograniczeń) do wykonywania prac objętych zamówieniem tj. gazociągów wysokiego ciśnienia Osoby wymienione w wykazie osób powinny posiadać co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy w swojej specjalności po uzyskaniu uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Gwarancja - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Wydział Organizacyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 27.07.2016
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 27.07.2016. Wygasa 12.08.2016. Odsłon 1078, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony