- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia przetargi i zapytania...
Remont pomieszczeń biurowych Urzędu (wygasły...)
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYMGMINA SANDOMIERZ, SANDOMIERZ PL. PONIATOWSKIEGO 3
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Sandomierzu,
ul. Opatowska l"
CPY 45100000-8, 45450000-6, 45420000-7, 45440000-3, 45450000-6.
Termin realizacji: 15.08.2005 r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, po uprzednim złożeniu wniosku można odebrać w siedzibie zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a, p. Nr 6, II p. w Sandomierzu. (SIWZ - bezpłatne) lub otrzymać drogą pocztową (za zaliczeniem pocztowym)
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
Grzegorz Cież - Wydział Techniczno - Inwestycyjny, ul. Opatowska l
tel.(0-15) 644-01-00 wew. 128 lub 644-68-21 w godz. 8°° - 14°° /poniedziałek - piątek/
Leszek Komenda - Wydział Organizacyjny, PL. Poniatowskiego 3
tel.(0-15) 644-01-25 w godz. 8°°-14°° /poniedziałek - piątek/
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3
Termin składania ofert upływa dnia: 10.06.2005 r. godz. 9.30
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %): cena - 100%
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert
Wadium - w wysokości 1 500 zł
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.06.2005r. o godz. 10°° w siedzibie zamawiającego Pl. Poniatowskiego 3, p. Nr 11
W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 112 ustawy- prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. l w/w ustawy oraz warunki dodatkowe tj. spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia".
Zastępca Burmistrza
mgr inż. Krzysztof Krzystanek
powrót...
Załączniki:
remont biura um przetarg.rtf
remont biura um przetarg.rtf
Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 25.05.2005
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 25.05.2005. Wygasa 10.06.2005. Odsłon 1441, Wersja 1
Początek strony
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 25.05.2005. Wygasa 10.06.2005. Odsłon 1441, Wersja 1