Remont pomieszczeń biurowych Urzędu (wygasły...)

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

GMINA SANDOMIERZ, SANDOMIERZ PL. PONIATOWSKIEGO 3
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Sandomierzu,
ul. Opatowska l"
CPY 45100000-8, 45450000-6, 45420000-7, 45440000-3, 45450000-6.

Termin realizacji: 15.08.2005 r.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, po uprzednim złożeniu wniosku można odebrać w siedzibie zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a, p. Nr 6, II p. w Sandomierzu. (SIWZ - bezpłatne) lub otrzymać drogą pocztową (za zaliczeniem pocztowym)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
Grzegorz Cież - Wydział Techniczno - Inwestycyjny, ul. Opatowska l
tel.(0-15) 644-01-00 wew. 128 lub 644-68-21 w godz. 8°° - 14°° /poniedziałek - piątek/
Leszek Komenda - Wydział Organizacyjny, PL. Poniatowskiego 3
tel.(0-15) 644-01-25 w godz. 8°°-14°° /poniedziałek - piątek/

Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3

Termin składania ofert upływa dnia: 10.06.2005 r. godz. 9.30

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %): cena - 100%

Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert

Wadium - w wysokości 1 500 zł

Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.06.2005r. o godz. 10°° w siedzibie zamawiającego Pl. Poniatowskiego 3, p. Nr 11

W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 112 ustawy- prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. l w/w ustawy oraz warunki dodatkowe tj. spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia".

Zastępca Burmistrza
mgr inż. Krzysztof Krzystanek

powrót...
Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 25.05.2005
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 25.05.2005. Wygasa 10.06.2005. Odsłon 1441, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony