Remont pomieszczeń biurowych Urzędu (wygasły...)

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

GMINA SANDOMIERZ, SANDOMIERZ PL. PONIATOWSKIEGO 3
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Sandomierzu,
ul. Opatowska l"
CPY 45100000-8, 45450000-6, 45420000-7, 45440000-3, 45450000-6.

Termin realizacji: 15.08.2005 r.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, po uprzednim złożeniu wniosku można odebrać w siedzibie zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a, p. Nr 6, II p. w Sandomierzu. (SIWZ - bezpłatne) lub otrzymać drogą pocztową (za zaliczeniem pocztowym)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
Grzegorz Cież - Wydział Techniczno - Inwestycyjny, ul. Opatowska l
tel.(0-15) 644-01-00 wew. 128 lub 644-68-21 w godz. 8°° - 14°° /poniedziałek - piątek/
Leszek Komenda - Wydział Organizacyjny, PL. Poniatowskiego 3
tel.(0-15) 644-01-25 w godz. 8°°-14°° /poniedziałek - piątek/

Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3

Termin składania ofert upływa dnia: 10.06.2005 r. godz. 9.30

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %): cena - 100%

Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert

Wadium - w wysokości 1 500 zł

Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.06.2005r. o godz. 10°° w siedzibie zamawiającego Pl. Poniatowskiego 3, p. Nr 11

W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 112 ustawy- prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. l w/w ustawy oraz warunki dodatkowe tj. spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia".

Zastępca Burmistrza
mgr inż. Krzysztof Krzystanek


Załączniki:
ikona pliku do pobraniaremont biura um przetarg.rtf
Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 25.05.2005
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 25.05.2005. Wygasa 10.06.2005. Odsłon 185004, Wersja 1