Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: (wygasły...)

Ogłoszenie nr 311983 - 2016 z dnia 2016-09-22 r.

Sandomierz: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: „PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27600   Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo , tel. 156 440 100, e-mail zp@um.sandomierz.pl, faks 156 440 100.
Adres strony internetowej (URL): www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.um.sandomierz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl.Poniatowskiego 3 27-600 Sandomierz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: „PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu”
Numer referencyjny: Or.271.1.15.2016.JPA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją warunków technicznych i odbioru robót, przedmiarem robót i kosztorysem określającym wartość realizacji zadania, oraz fizyczne zrealizowanie inwestycji dotyczącej „Przebudowy gazociągu wysokiego ciśnienia dn:350 relacji Sandomierz – Lubienia (w międzywalu rzeki Wisły w obrębie działki nr ewid. 1359/7 pod projektowanym kanałem żeglownym” z wyszczególnieniem zakresu przedsięwzięcia w/g. poniższych punktów nr 2 i 3. 2.Zakres opracowania kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje-: 1)Aktualizację podkładów sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:500 do celów projektowych ze zinwentaryzowaniem infrastruktury podziemnej i nadziemnej . 2)Wypis i wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów w zakresie obejmującym lokalizację inwestycji . 3)Uzyskanie pisemnej zgody od właścicieli działek na przebieg trasy uzbrojenia przez działki stanowiące ich własność w formie oświadczeń, że nie będą wnosić zastrzeżeń w toku postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia na budowę, oraz podczas prowadzenia robót /jeżeli takie były by wymagane /. 4)Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej składającej się z branż niezbędnych do zrealizowania powyższej inwestycji – w 5 egzemplarzach z każdej wymaganej branży, oraz kompletnej wersji w formie elektronicznej na nośniku CD ( DVD ). 5)Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień opracowań zawartych w dokumentacji . 6)Opracowanie specyfikacji warunków technicznych i odbioru robót – w 2 egzemplarzach w formie pisemnej i wersji w formie elektronicznej na nośniku CD (DVD). 7)Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu określającego koszt realizacji zadania w formie pisemnej w 2 egzemplarzach i w wersji w formie elektronicznej na nośniku CD (DVD). 8)Przekazanie przedmiotu zamówienia tj. kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykazem zawartości, specyfikacji warunków technicznych i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu, wraz oświadczeniami o i prawidłowości wykonania dokumentacji. 3.Zakres fizycznej realizacji inwestycji ( na podstawie dokumentacji j/w.) obejmuje: 1)Przejęcie terenu budowy od Inwestora. 2)Wykonanie wstępnych robót pomiarowych w terenie mających na celu wytyczenie miejsca realizacji zadania. 3)Wykonanie robót przygotowawczych inwestycji tj. oczyszczenie terenu z krzaków i niskiej roślinności porastającej teren budowy zgodnie z decyzją środowiskową. 4)Wykonanie tymczasowego utwardzenia terenu w postaci płyt betonowych, stanowiącego plac składowania materiałów budowlanych potrzebnych do realizacji zadania i drogę dojazdową dla samochodów technicznych. 5)Wykonanie nowego odcinka gazociągu Dn:350 w nowej lokalizacji na długości 230mb pod projektowanym kanałem żeglownym metodą przewiertu sterowanego. 6)Wykonanie odcięcia istniejącego fragmentu gazociągu Dn:350 na odcinku 142mb i wyłączenie go z eksploatacji poprzez zamulenie piaskiem i cementem, lub całkowity demontaż. 7)Wykonanie oznaczenia trasy projektowanego odcinka gazociągu poprzez słupki betonowe w terenie malowane na kolor żółty z zamontowanymi tabliczkami znamionowymi z opisem parametrów linii gazowej. 8)Przekazanie przedmiotu zamówienia zamawiającemu tj. fizycznie wykonanego projektowanego odcinka linii gazowej GN:350 relacji Sandomierz-Lubienia po przekładce do nowej lokalizacji. Przedmiot zamówienia opisany jest w Rozdziale II i III do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 44161110-0

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca - udokumentuje (wykaz robót) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót /co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie gazociągu wysokiego ciśnienia lub przekładki fragmentu linii jw. o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda/ określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, - przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia odpowiednimi do funkcji, jakie będą pełnić: - projektant (projektanci) winien posiadać uprawnienia (bez ograniczeń) w specjalności instalacyjnej do projektowania gazociągów wysokiego ciśnienia - kierownik robót winien posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej (bez ograniczeń) do wykonywania prac objętych zamówieniem tj. gazociągów wysokiego ciśnienia. Projektant (projektanci) i kierownik robót (wymienieni w wykazie robót) powinni posiadać co najmniej 5 – letnie doświadczenie w pracy w swojej specjalności po uzyskaniu uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt.1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.3.i to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. b)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Inne wymagane dokumenty: -informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - wg zał. nr 3 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót / co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie gazociągu wysokiego ciśnienia lub przekładki fragmentu linii jw. o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda/ określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- stanowiący zał. nr 4 do SIWZ. - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ. - oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy- zał. Nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 07.10.2016r do godz. 10:00. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w Banku Spółdzielczym, Nr 15 9429 0004 2001 0000 1300 0028 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się wpływ pieniędzy na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert) 4.Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM„ - Przetarg na: „Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: „PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu” 5.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (w oddzielnej kopercie) potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium (oryginału) z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1)wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2)unieważnieniu postępowania, 7.Zwrot wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

gwarancja

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności o charakterze siły wyższej, które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym pisemnie zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszania pewnych robót, to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeśli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają . 3. Za okoliczności o charakterze siły wyższej uważa się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której wykonawca ani zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, wykonawca ani zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana wykonawcy ani zamawiającemu. Za okoliczności o charakterze siły wyższej nie uznaje się niekorzystnych bądź złych warunków pogodowych. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 - 3 podlega unieważnieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


 

Zamawiający:                                                                                                                              Sandomierz, 2016-10-04

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

  

Dotyczy:    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: „PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym
w Lewobrzeżnym Sandomierzu”, nr sprawy Or.271.1.15.2016.JPA

 

Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy – prawo zamówień publicznych, zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:

 

Pkt. 4 - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Było: - Termin zakończenia robót - do 20.12.2016 r. jest to termin komisyjnego odbioru robót.

Jest: - Termin zakończenia robót - 31.05.2017r. jest to termin komisyjnego odbioru robót.

 

Pkt. 7 - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Było: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 07.10.2016r do godz. 10:00.

Jest: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 14.10.2016r do godz. 10:00.

 

Pkt. 9 - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Było:

9.14  Oferta winna być złożona w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu adresowanym na zamawiającego, opatrzonym: a) nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu i faxu wykonawcy (pieczęć), b) napisem:

Oferta na przetarg nieograniczony pn.:Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: „PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu”
z dopiskiem: „Nie otwierać przed dniem 07.10.2016r. godz. 1030

Jest:

9.14  Oferta winna być złożona w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu adresowanym na zamawiającego, opatrzonym: a) nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu i faxu wykonawcy (pieczęć), b) napisem:

Oferta na przetarg nieograniczony pn.:Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót na jej podstawie dla zadania inwestycyjnego pn: „PRZEBUDOWA BULWARU NAD WISŁĄ ETAP II KOPRZYWIANKA - WYKONANIE PRZEBUDOWY GAZOCIAGU WYSOKIEGO CIŚNIENIA DN:350 RELACJI SANDOMIERZ-LUBIENIA (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu”
z dopiskiem: „Nie otwierać przed dniem 14.10.2016r. godz. 1030


Pkt. 10 - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Było:
Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie oznaczonej jak w ppkt. 9.14 niniejszej SIWZ w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3 do dnia 07.10.2016r. do godz. 1000

10.1  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 (pokój nr 10), w dniu 07.10.2016r. o godz. 1030

Jest:
Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie oznaczonej jak w ppkt. 9.14 niniejszej SIWZ w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3 do dnia 14.10.2016r. do godz. 1000

10.1  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 (pokój nr 10), w dniu 14.10.2016r. o godz. 1030

 

 

Rozdział II SIWZ

Uzupełnia się o dodatkowe informacje Inwestora (skany), tj.:

· Kopię warunków technicznych przebudowy gazociągu wysokiego ciśnienia DN350 relacji Sandomierz-Lubienia, pismo Polskiej Spółki Gazownictwa o znakach PSG6VIII/ZTI/18W/361457/ 15-100/1/15 z dnia 22.06.2016r.

· Kopię wystąpienia Burmistrza Opatowa z dnia 21.09.2016r. do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sandomierzu z zapytaniem o podtrzymanie stanowiska w sprawie braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie gazociągu wysokiego ciśnienia DN 350 relacji Sandomierz-Lubienia
(w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu”

· Kopię wystąpienia Burmistrza Opatowa z dnia 21.09.2016r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach z zapytaniem o podtrzymanie stanowiska w sprawie braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie gazociągu wysokiego ciśnienia DN 350 relacji Sandomierz-Lubienia (w międzywalu rzeki Wisły pod projektowanym kanałem żeglownym w Lewobrzeżnym Sandomierzu”

 

Rozdział III SIWZ – wzór umowy

§4 TERMIN REALIZACJI INWESTYCJI W TERENIE

Było:

2. (..) Zakończenie robót do dnia  20 grudnia 2016r. -  jest to termin komisyjnego odbioru robót

Jest:

2. (..) Zakończenie robót do dnia 31.05.2017r. -  jest to termin komisyjnego odbioru robót


DRUK OFERTY

Dodaje się nowy załącznik nr 1 do SIWZ - Druk oferty

 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 22.09.2016
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 22.09.2016. Wygasa 15.10.2016. Odsłon 2439, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony