Prowadzenie akcji zima na drogach miejskich lokalnych w m. Sandomierz, ich uporządkowanie z nagromad (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Prowadzenie akcji zima na drogach miejskich lokalnych w m. Sandomierz, ich uporządkowanie z nagromadzonego piachu i błota po zakończeniu akcji oraz rozstawienie, napełnienie mieszanką piaskowo solną i jej uzupełnianie w okresie zimy a następnie zwiezienie 40 szt. skrzyń do gromadzenia materiałów uszarstniających w tym o poj. 200 kg - 20 szt. i 300 kg – 20 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego”

Przedmiotem zamówienia jest:
- oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota ulic miejskich wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ o łącznej długości 12.121 mb przy założeniu szerokości jezdni 6 m, oraz pozostałych dróg miejskich lokalnych na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
- rozstawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 40 szt. skrzyń (w tym 20 szt. o poj. 200 kg oraz 20 szt. o poj. 300 kg) na materiał uszarstniający oraz ich uzupełnianie w okresie zimowym, a następnie zwiezienie skrzyń po zakończeniu okresu zimowego.
- jednokrotne oczyszczenie ulic ujętych w zał. nr 1 do SIWZ z nagromadzonego piachu i błota po zakończeniu prowadzenia zimowego utrzymania dróg,
Prace należy przeprowadzić zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 2 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-47/09

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
90.62.00.00-9
90.63.00.00-2

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia:
sezon zimowy 2009/2010 (do 15.04.2010r).

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Marcin Gieracha - Wydział Nadzoru Komunalnego UM
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-29
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnie lub faksem wniosku lub w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami usługi o charakterze tożsamym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia tj. prowadzenie „akcji zima” na drogach publicznych.
• posiadają co najmniej 3 referencje dot. usługi wymienionej jw. potwierdzające, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego,
• Dysponują sprzętem (minimum dwie pługo-piaskarki, dwie koparko-ładowarki, dwa ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem) niezbędnym do realizacji w/w zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie wykonawcy winni załączyć do oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kalkulacja cenowa.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie tożsamych z usługą będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. prowadzenie „akcji zima” na drogach publicznych.
7. Co najmniej 3 referencje dot. usługi wymienionej jw. potwierdzające, iż została ona wykonana
z należytą starannością z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
8. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego (narzędzia i urządzenia).
9. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
10. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
11. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
12. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
13. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
16. Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt. I jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 02.10.2009r do godz. 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu 02.10.2009r o godz. 10:30

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Nie wymagane.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 23.09.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 23.09.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 23.09.2009. Wygasa 03.10.2009. Odsłon 1827, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony