- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia przetargi i zapytania...
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomier (wygasły...)
Or.271.1.17.2016.DDR Sandomierz, 2016-11-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI POWYŻEJ 209000 EURO
Informujemy, iż w dniu 02.11.2016 r. opublikowane zostało w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o zamówieniu pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych".
Pełny tekst ogłoszenia oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania w załącznikach.
Zamawiający: Sandomierz, 2016-11-17
Gmina Miejska Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych", nr sprawy Or.271.1.17.2016.DDR
Treść zapytań i wyjaśnienia zapisów treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust. 2 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831,996 i 1020), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi oraz dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytanie nr 1 - Zamawiający w Warunkach udziału w postępowaniu stawia warunek posiadania dwóch pojazdów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych ze Starego Miasta zasilanych gazem LPG, gazem ziemnym CNG lub o napędzie elektrycznym o udokumentowanej masie całkowitej nie przekraczającej 7 ton. Jako obecny Wykonawca usługi „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza uważamy, że jeden pojazd którym obecnie dysponujemy spełnia warunki SIWZ i wystarczy do realizacji zadania. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania jednego pojazdu o masie nie przekraczającej 7 ton do obsługi Starego Miasta? Nadmieniamy również, iż posiadamy drugi pojazd zasilany gazem ziemnym CNG lecz z tonażem większym 7 ton.
Odpowiedź - Zmienia się warunek udziału w postępowaniu zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - części V pkt 1 tyt.: „zdolność techniczna lub zawodowa" ppkt 3 SIWZ.
Było: „minimum dwa samochody specjalistyczne do odbioru odpadów komunalnych ze Starego Miasta, zasilany gazem LPG, gazem ziemnym CNG lub o napędzie elektrycznym spełniającym wymogi ochrony środowiska, o udokumentowanej masie całkowitej nie przekraczającej 7 ton".
Jest: „minimum dwa samochody specjalistyczne, zasilane gazem LPG, gazem ziemnym CNG lub
o napędzie elektrycznym spełniające wymogi ochrony środowiska, w tym jeden do odbioru odpadów komunalnych ze Starego Miasta o udokumentowanej masie całkowitej nie przekraczającej 7 ton".
Pytanie nr 2 - Czy Wykonawca dostarczający pojemniki może zawrzeć umowę nieodpłatnego użyczenia pojemnika z właścicielami nieruchomości, dzierżawcą, najemcą lub administratorem wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielni mieszkaniowej? Jeśli Właściciel, najemca, dzierżawca lub administrator odmówi podpisania takiej umowy czy Wykonawca ma obowiązek dostarczenia pojemników?
Odpowiedź - Pyt. 1 Wykonawca dostarczający pojemniki może zawrzeć umowę nieodpłatnego użyczenia pojemnika z właścicielem nieruchomości, dzierżawcą, najemcą lub administratorem wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielnią mieszkaniową. Pyt. 2 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia pojemników wszystkim właścicielom, najemcom, dzierżawcom lub administratorom, niezależnie od faktu czy ww. podmioty wyraziły zgodę na podpisanie umowy użyczenia.
Pytanie nr 3 - W jakim terminie Zamawiający dostarczy Wykonawcy adresy z zabudowy zamieszkałej jednorodzinnej z których odbiór będzie odbywał się z terenu posesji?
Odpowiedź - Zamawiający dostarczy adresy z zabudowy zamieszkałej jednorodzinnej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
Pytanie 4 - Czy Zamawiający przewiduje zmianę zapisów umowy w przypadkach:
a) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. Art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę?
b) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne?
c) Zmiany cen w Regionalnym Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Janczycach?
Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Odpowiedź - Zamawiający nie przewiduje zmiany zapisów umowy w wyszczególnionych przypadkach. W § 11 ust.2 pkt.1 Umowy sprecyzowano, iż istotna zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia nie dotyczy wzrostu cen i rozliczeń wynikających z łączących Wykonawcę z innymi podmiotami zależności i rozliczeń finansowych.
Pytanie nr 5 - Kto ponosi koszty wymiany pojemników w trakcie realizacji zadania w przypadkach zmian deklaracji?
Odpowiedź - Koszty wymiany pojemników w trakcie realizacji zadania w przypadku zmian deklaracji ponosi Wykonawca.
Pytanie nr 6 - Jakie ilości odpadów remontowo-budowlanych Wykonawca może przyjąć do PSZOK
z nieruchomości.
Odpowiedź - Wykonawca może przyjąć do PSZOK każdą ilość odpadów remontowo-budowlanych
z nieruchomości.
Pytanie nr 7 - Czy do odpadów wielkogabarytowych zaliczamy: stoły, krzesła, szafy, łóżka,, fotele, dywany, materace, pierzyny kołdry, zabawki dużych rozmiarów?
Odpowiedź - Do odpadów wielkogabarytowych zaliczamy m.in. stoły, krzesła, szafy, łóżka, fotele, dywany, materace, pierzyny, kołdry oraz zabawki dużych rozmiarów.
Pytanie nr 8 - W zabudowie wielorodzinnej (wysokiej) miejsca lokalizacji pojemników na odpady ustalają administratorzy budynków, kto jest odpowiedzialny za postawienie znaków „ZAKAZ PARKOWANIA" w tych miejscach.
Odpowiedź - Pytanie nie dotyczy SIWZ przetargu na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych"
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
W załączeniu do pobrania Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 18.11.2016 r.
Sandomierz, 2016-12-07
Zamawiający:
Gmina Miejska Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych", postępowanie znak: Or. 271.1.17.2016.DDR
Zmiana zapisów treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - zmiana zapisów w Załączniku nr 1 - druk oferty, spowodowana omyłką pisarską. Zmienia się zapis w tabeli stanowiącej pkt. 1 w następujący sposób:
Było:
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ za cenę:
Wartość netto: |
|
Stawka podatku VAT |
|
Wysokość podatku VAT |
|
Ryczałt miesięczny brutto: |
|
Słownie brutto: ..............................................................................................................
Jest:
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ za cenę:
Wartość netto: |
|
Stawka podatku VAT |
|
Wysokość podatku VAT |
|
Wartość brutto: |
|
Słownie brutto: ..............................................................................................................
Dodaje się poprawiony załącznik nr 1 do SIWZ - druk oferty.
Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty. Nie uwzględnienie zmian spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
powrót...
Wersja : 1 2 3
POBIERZ OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
POBIERZ SIWZ
POBIERZ SPROSTOWANIE OGLOSZENIA O ZAMOWIENIU
POBIERZ ZAŁ. NR 1 DO SIWZ - DRUK OFERTY PO ZMIANIE Z DNIA 07_12_2016
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 02.11.2016. Wygasa 10.12.2016. Odsłon 3298, Wersja 3