Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomier (wygasły...)

Or.271.1.17.2016.DDR                                                                    Sandomierz, 2016-11-02

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI POWYŻEJ 209000 EURO

 

Informujemy, iż w dniu 02.11.2016 r. opublikowane zostało w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o zamówieniu pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych".

 

Pełny tekst ogłoszenia oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania w załącznikach.

 


 

Zamawiający:                                                                                              Sandomierz, 2016-11-17

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

 

Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych", nr sprawy Or.271.1.17.2016.DDR

 

Treść zapytań i wyjaśnienia zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Zgodnie z art. 38 ust. 2 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831,996 i 1020), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi oraz dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Pytanie nr 1 - Zamawiający w Warunkach udziału w postępowaniu stawia warunek posiadania dwóch pojazdów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych ze Starego Miasta zasilanych gazem LPG, gazem ziemnym CNG lub o napędzie elektrycznym o udokumentowanej masie całkowitej nie przekraczającej 7 ton. Jako obecny Wykonawca usługi „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza uważamy, że jeden pojazd którym obecnie dysponujemy spełnia warunki SIWZ i wystarczy do realizacji zadania. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania jednego pojazdu o masie nie przekraczającej 7 ton do obsługi Starego Miasta? Nadmieniamy również, iż posiadamy drugi pojazd zasilany gazem ziemnym CNG lecz z tonażem większym 7 ton.

Odpowiedź - Zmienia się warunek udziału w postępowaniu zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - części V pkt 1 tyt.: „zdolność techniczna lub zawodowa" ppkt 3 SIWZ.

Było: „minimum dwa samochody specjalistyczne do odbioru odpadów komunalnych ze Starego Miasta, zasilany gazem LPG, gazem ziemnym CNG lub o napędzie elektrycznym spełniającym wymogi ochrony środowiska, o udokumentowanej masie całkowitej nie przekraczającej 7 ton".

Jest: „minimum dwa samochody specjalistyczne, zasilane gazem LPG, gazem ziemnym CNG lub
o napędzie elektrycznym spełniające wymogi ochrony środowiska, w tym jeden do odbioru odpadów komunalnych ze Starego Miasta o udokumentowanej masie całkowitej nie przekraczającej 7 ton".

Pytanie nr 2 - Czy Wykonawca dostarczający pojemniki może zawrzeć umowę nieodpłatnego użyczenia pojemnika z właścicielami nieruchomości, dzierżawcą, najemcą lub administratorem wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielni mieszkaniowej? Jeśli Właściciel, najemca, dzierżawca lub administrator odmówi podpisania takiej umowy czy Wykonawca ma obowiązek dostarczenia pojemników?

Odpowiedź - Pyt. 1 Wykonawca dostarczający pojemniki może zawrzeć umowę nieodpłatnego użyczenia pojemnika z właścicielem nieruchomości, dzierżawcą, najemcą lub administratorem wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielnią mieszkaniową. Pyt. 2 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia pojemników wszystkim właścicielom, najemcom, dzierżawcom lub administratorom, niezależnie od faktu czy ww. podmioty wyraziły zgodę na podpisanie umowy użyczenia.

Pytanie nr 3 - W jakim terminie Zamawiający dostarczy Wykonawcy adresy z zabudowy zamieszkałej jednorodzinnej z których odbiór będzie odbywał się z terenu posesji?

Odpowiedź - Zamawiający dostarczy adresy z zabudowy zamieszkałej jednorodzinnej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.

Pytanie 4 - Czy Zamawiający przewiduje zmianę zapisów umowy w przypadkach:

a) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. Art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę?

b) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne?

c) Zmiany cen w Regionalnym Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Janczycach?

Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

Odpowiedź - Zamawiający nie przewiduje zmiany zapisów umowy w wyszczególnionych przypadkach. W § 11 ust.2 pkt.1  Umowy sprecyzowano, iż istotna zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia nie dotyczy wzrostu cen i rozliczeń wynikających z łączących Wykonawcę z innymi podmiotami zależności i rozliczeń finansowych.

Pytanie nr 5 - Kto ponosi koszty wymiany pojemników w trakcie realizacji zadania w przypadkach zmian deklaracji?

Odpowiedź - Koszty wymiany pojemników w trakcie realizacji zadania w przypadku zmian deklaracji ponosi Wykonawca.

Pytanie nr 6 - Jakie ilości odpadów remontowo-budowlanych Wykonawca może przyjąć do PSZOK
z nieruchomości.

Odpowiedź - Wykonawca może przyjąć do PSZOK każdą ilość odpadów remontowo-budowlanych
z nieruchomości.

Pytanie nr 7 - Czy do odpadów wielkogabarytowych zaliczamy: stoły, krzesła, szafy, łóżka,, fotele, dywany, materace, pierzyny kołdry, zabawki dużych rozmiarów?

Odpowiedź - Do odpadów wielkogabarytowych zaliczamy m.in. stoły, krzesła, szafy, łóżka, fotele, dywany, materace, pierzyny, kołdry oraz zabawki dużych rozmiarów.

Pytanie nr 8 - W zabudowie wielorodzinnej (wysokiej) miejsca lokalizacji pojemników na odpady ustalają administratorzy budynków, kto jest odpowiedzialny za postawienie znaków „ZAKAZ PARKOWANIA" w tych miejscach.

Odpowiedź - Pytanie nie dotyczy SIWZ przetargu na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych"

 

Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.

 W załączeniu do pobrania Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 18.11.2016 r.

 



 

                                                                                                                                                            Sandomierz, 2016-12-07

Zamawiający:

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Sandomierza oraz zorganizowanie i obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych", postępowanie znak: Or. 271.1.17.2016.DDR

 

Zmiana zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - zmiana zapisów w Załączniku nr 1 - druk oferty, spowodowana omyłką pisarską. Zmienia się zapis w tabeli stanowiącej pkt. 1 w następujący sposób:

 Było:

1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ za cenę:

Wartość netto:

 

Stawka podatku VAT

 

Wysokość podatku VAT

 

Ryczałt miesięczny brutto:

 

Słownie brutto: ..............................................................................................................

 Jest:

1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ za cenę:

Wartość netto:

 

Stawka podatku VAT

 

Wysokość podatku VAT

 

Wartość brutto:

 

Słownie brutto: ..............................................................................................................

 Dodaje się poprawiony załącznik nr 1 do SIWZ - druk oferty.

 

 Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty. Nie uwzględnienie zmian spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

 



powrót...
Wersja : 1 2 3 
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 02.11.2016
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 02.11.2016. Wygasa 10.12.2016. Odsłon 3298, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony