Remont Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu, ul. Okrzei 6 (wygasły...)

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

GMINA SANDOMIERZ, 27-600 SANDOMIERZ PL. PONIATOWSKIEGO 3
ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60 000 euro na:
Remont Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 6

Powyższy remont obejmuje następujące zakresy (części) robót budowlanych:
1. Remont i malowanie elewacji - część dydaktyczna (CPV-45453000-7)
2. Remont i wymiana pokrycia połaci dachowej – część dydaktyczna (CPV- 45453000-7)

Termin realizacji zamówienia: do 20.08.2005 r.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku można odebrać w siedzibie zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a, p. Nr 6, IIp w Sandomierzu. (SIWZ - bezpłatne) lub otrzymać drogą pocztową.

Dopuszcza się składania ofert częściowych.

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
Marianna Maj - Wydział Edukacji Kultury i Sportu
Opatowska 3a, 27-600 Sandomierz, telefon. 0-15 644-01-34

Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego3

Termin składania ofert upływa dnia 07.06.2005r godz. 9.30

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %): cena – 100%

Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 60 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.06.2005r o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego Pl. Poniatowskiego 3, p. Nr 11

Wymagane wadium – 3.300,00 PLN (na całość zamówienia, zaś kwoty wadium na poszczególne zakresy zawarte są w SIWZ)

W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1i2 ustawy - prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 w/w ustawy, oraz warunki dodatkowe tj. spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Powyższe ogłoszenie przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 13.04.2005r

Zastępca Burmistrza
mgr inż. Krzysztof Krzystanek
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 14.04.2005
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 14.04.2005. Wygasa 08.06.2005. Odsłon 6663, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony