Wymiana lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych w budynku Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu. (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wymiana lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych (nr 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ,31, 32, 33,34) w budynku Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu.

Przedmiotem zamówienia jest wymiana lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych
w budynku Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu w zakresie:
1.Demontażu opraw świetlówkowych - 144 szt.
2.Demontażu wyłączników światła – 12 szt.
3.Montażu nowych opraw świetlówkowych wieszakowych- 144 szt.
4.Montażu nowych wyłączników światła – 12 szt.
5.Pomiaru natężenia oświetlenia w salach lekcyjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ.

Ze względu na trwający rok szkolny, roboty w dni nauki szkolnej tj. od poniedziałku
do piątku należy prowadzić od godziny 15:00, natomiast w pozostałe dni w godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Gimnazjum Nr 1.


Znak sprawy
ZP. 341-32/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45311200-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych


Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: do 15.12.2008r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Sylwia Żołyniak - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-30

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:

> w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o podobnym charakterze i zakresie oraz o wartości minimum 30.000,00zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty w zakresie instalacji elektrycznych.
> w referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie.
> dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej. Przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwaranci na wykonany przedmiot zamówienia

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych–, co najmniej 1 potwierdzona referencją, w zakresie instalacji elektrycznych o wartości minimum 30.000,00zł - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
8)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w branży elektrycznej do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
9)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
10)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
11)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
16)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 17.10.2008r do godz. 9:30


Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 17.10.2008r o godz. 11:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 26.09.2008r


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 26.09.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 26.09.2008. Wygasa 17.10.2008. Odsłon 1667, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony