Wykonanie prac remontowych kamienno –betonowych obrzeży kwater i kamiennych krzyży Cmentarza Wojenne (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Wykonanie prac remontowych kamienno –betonowych obrzeży kwater i kamiennych krzyży Cmentarza Wojennego przy ul. Mickiewicza w Sandomierzu wpisanego do rejestru zabytków”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Prace polegać będą na:
- oczyszczeniu powierzchni istniejących płytek kamiennych odspojonych od betonowego murka,
- demontażu płytek kamiennych ruchomych,
- naprawie uszkodzonych fragmentów murka betonowego,
- wymianie płytek kamiennych uszkodzonych,
- montażu płytek kamiennych na powierzchni murka betonowego na zaprawie mrozoodpornej,
- zabezpieczeniu powierzchni kamiennych płytek impregnatem hydrofobowym,
- wykonaniu drenaży przy podstawie murka,
- oczyszczeniu i naprawie kamiennych krzyży.
- wykonaniu dokumentacji fotograficznej ilustrującej wykonanie określonego zadania w wersji papierowej i elektronicznej.

Znak sprawy
ZP.341-46/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
CPV- 45212314-0

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2009r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul-Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencjami inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości minimum 60 000 zł każda, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania,
• posiadają co najmniej 1 referencję dot. w/w robót potwierdzającą, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego,
• posiadają uprawnienia do wykonywania prac przy obiektach zabytkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r.
• kierownik robót jest wpisany na listę właściwej izby samorządu zawodowego.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty

Dokumenty wymagane od wykonawców
1) Wypełniony formularz ofertowy.
2) Kosztorys ofertowy.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy– to w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia-, co najmniej 1 o wartości min. 60 000,00 zł
5) Co najmniej 1 referencja dot. robót wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca,
iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości robót, daty
i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
6) Kserokopia uprawnień do wykonywania prac przy obiektach zabytkowych zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r.
7) Kserokopia wpisu kierownika robót na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
9) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
10) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
11) Oświadczamy, o zapoznaniu się z obiektem wskazanym w SIWZ i uzyskaniu wszelkich informacje konieczne do przygotowania ofert- na formularzu oferty.
12) Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiarem robót– na formularzu oferty.
13) Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14) Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
16) Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 3, j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., / - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. I lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.1 jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 06.10.2009r do godz. 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 06.10.2009r o godz. 10:30

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 15.09.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZENIU
powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 15.09.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 15.09.2009. Wygasa 07.10.2009. Odsłon 1540, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony