„Druk materiałów z zakresu promocji miasta i reklamy imprez miejskich wraz z ich dostawą” (wygasły...)

                                                                                                                   Sandomierz, 2018-02-08


                                                                               ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


na zadanie pn. „Druk materiałów z zakresu promocji miasta i reklamy imprez miejskich wraz z ich dostawą”


1. Dane dotyczące Zamawiającego:
Nazwa: Gmina Sandomierz
Adres: Pl. Poniatowskiego 3
Telefon/faks: 15-815-41-00 / 15-815-41-01
Strona www: www.sandomierz.pl
Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

2. Tryb udzielania zamówienia:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów z zakresu promocji miasta i reklamy imprez miejskich wraz z ich dostawą, w tym:

1. Druk cyfrowy plakatów (realizacja całoroczna): formatu B1, kolorystyka 4+0, offset, gramatura 200 g, papier kreda, błysk, sztuk 2000.

2. Druk jednostkowy (realizacja całoroczna), ozdobny, cyfrowy:
a) zaproszenia pojedyncze, kolorystyka 4+4, offset, kreda, błysk, gramatura 300 g, składane: format A4/½ 1000 sztuk,
b) format 2 x DL 600 sztuk.
c) Format DL 800 sztuk

3. Kartonowa teczka dyplomowa, format A4, mat, lakier punktowy, kartonowa zakładka na dyplom, gramatura 350, ilość 800 sztuk.

4. Kartonowa teczka firmowa, format A4, mat, lakier punktowy, kartonowa zakładka na dokumenty, gramatura 350, ilość 300 sztuk.

5. Notes formatu 75 x 75 mm, druk offset, nadruk full kolor, z samoprzylepnymi karteczkami, ilość 300 sztuk

6. Notes formatu 140x100 mm, druk offset 4+0, ilość 300 sztuk

7. Druk broszury promocyjnej:
- format po złożeniu 100x200 mm
- papier: kreda matowa 175 g (całość)
- objętość: 36 strony
- kolorystyka: 4+4 (pełny kolor druku)
- oprawa zeszytowa
- lakier offset
- nakład:
a) wersja polska – 1500 sztuk
b) wersja angielska – 300 sztuk
c) wersja niemiecka – 150 sztuk

8. Druk mapy do informatora:
- format: 297x205 mm (po obcięciu), składana na 3 części
- papier/nakład: - kreda matowa 150-175g
- kolorystyka 4+4
- lakier offset
a) wersja polska– 1500 sztuk
a) wersja angielska – 300 sztuk
b) wersja niemiecka - 150 sztuk

9. Druk obwoluty:
- format: 454x215 mm (po obcięciu), składana na 4 części
- 6 bigów
- papier: kreda matowa 300 g
- kolorystyka: 4+4 (pełny kolor druku)
- uszlachetnienie: laminat matowy jednostronny
- lakier offset wewnątrz
- elementy dodatkowe: 2 narożniki samoprzylepne ok. 100x100 mm + 1 kieszeń samoprzylepna ok. 110 mm (w podstawie) x 100 mm
- nakład:
a) wersja polska – 1500 sztuk
b) wersja angielska - 300 sztuk
c) wersja niemiecka – 150 sztuk


10. Druk kalendarzy na rok 2019, w tym:

10.1. Kalendarz plakatowy formatu B1

Format: B1
Papier: kreda 170 g
Kolorystyka: 4 + 0
Uszlachetnienie: folią błyszczącą
Dodatkowo: listwa metalowa x 2 (w tym 1 listwa z zawieszką)
Nakład: 1000 sztuk

10.2. Kalendarz wieloplanszowy 6+1
Format: B3 w poziomie
Papier: kreda mat.
Gramatura: 300 g
Kolor: 4+4
Uszlachetnienie: lakier punktowy
Wykończenie: spirala z zawieszką na dłuższym boku w kolorze czarnym, karton na spód 1/3 wysokości
Uszlachetnienie okładki: folia mat + lakier UV
Nakład: 400 sztuk
Dodatkowo: Kartonowa koperta

10.3. Kalendarz trójdzielny z kartonową kopertą
Główka: wypukła, laminat błyszczący, wymiary ok. 32 cm x 21 cm
Kolorystyka: 4 + 0
Kalendarium: wg gotowego, standardowego wzoru, 3 książeczki offset 80 g,
3–języczne (polski, angielski, niemiecki), 2 – kolorowe (czarno-czerwone), przesuwane okienko
Podkład: kolorystyka 4 + 0, karton 300 g, wymiary 63 cm x 32 cm (pole zadruku ok. 59 cm x 32 cm)
Dodatkowo: kartonowa koperta
Nakład: 500 sztuk

10.4. Kalendarz piramidka spiralowy
Format: 200x130 (poziom)
Ilość stron: 6+1
Papier: karton 300 g
Kolor: 4+4
Nakład: 400 sztuk

11. Druk kalendarza imprez na 2019 rok

Format:
4000x210 mm po złożeniu na cztery części 100x210 mm,
Druk: offset
Kolorystyka 4+4,
Papier kreda 180 g - błysk
Nakład: 10 000 sztuk


12. Druk mapy miasta Sandomierza (wersja dwustronna)
Format: B1
Papier: kreda błysk 150 g
Druk: offset
Kolorystyka: 4 + 4
Falcowanie: na 8 części składane w harmonijkę
Nakład: 300 sztuk

13. Druk kwartalnika (realizacja całoroczna)

Format: A4
Papier: kreda mat, 130 g
Kolor: 4+4
Ilość stron: 8
Nakład: 8000 sztuk

14. Kolorowanka dla dzieci
Format: A5
Ilość stron: 24 stron
Okładka: kreda błysk, 350 g, kolor 4+4
Papier: mat, 100 g
Kolor: 4+4
Oprawa: zeszytowa
Nakład: 500 sztuk


15. Ulotki promocyjne (realizacja całoroczna)
Format: A5
Druk: offset
Kolorystyka: 4+4
Papier: kreda 130 g
Nakład: 2500 sztuk

Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest przez:
- wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – (zał. nr 1ndo Zaproszenia).


Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

4. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r.

5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 2 do zaproszenia.
2) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert
i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.


6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
3) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
- w sprawach procedury : Joanna Pawelczyk tel. +48 15 81 54 132, Dorota Drozdowska-Achenbach tel.+48 15 81 54 208,
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Dariusz Socha tel. +48 15 815-41-33, Ewelina Ura- Kamińska tel. +48 15 81 54 185, fax: +48 15 81 54 101, w dniach od poniedziałku do piątku
w godzinach: 800-1600.


8. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%.
Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.

9. Miejsce i termin złożenia ofert:
1) Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3
2) Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 19.02.2018 r. do godz. 10.00.
Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

Oferta na zadanie pn. „Druk materiałów z zakresu promocji miasta i reklamy imprez miejskich wraz z ich dostawą”
Oznaczenie sprawy: Or.271.2.4.2018.JPA
Nie otwierać przed dniem 19.02.2018 r. godz. 10.30.

3) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 2 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.
4) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5) Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
6) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.

10. Załączniki do zaproszenia ofertowego:
1. Wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – zał. nr 1 do zaproszenia ofertowego.
2. Formularz oferty – zał. nr 2 do zaproszenia ofertowego.




powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 08.02.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 08.02.2018. Wygasa 20.02.2018. Odsłon 774, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony