Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni asfaltowej w Sandomierzu (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI POWYŻEJ 60 000 EURO



Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni asfaltowej w Sandomierzu

Znak sprawy
ZP. 341-7 /07

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 45233220-7

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty przekazania placu budowy

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

Albin Sękul -Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Opatowska 3a, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Piotr Cieszkowski –Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Opatowska 3a, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-29
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową



Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
> w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami roboty podobne do niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości tj. wykonanie nawierzchni asfaltowej,
> kierownik budowy posiada zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków i posiada uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlane (bez ograniczeń) lub drogowe
> posiadają sprzęt (własny, pożyczony, dzierżawiony) niezbędny do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów


Dokumenty wymagane od wykonawców

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 3 potwierdzonych referencjami robót podobnych do niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości
7)Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością
8)Kserokopie uprawnień kierownika budowy przewidzianych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia branża –konstrukcyjno-budowlane (bez ograniczeń) lub drogowe
9)Zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż kierownik budowy wpisany jest na listę jej członków
10)Wykaz kadry przewidzianej do wykonania zamówienia
11)Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia
12)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
13)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
14)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót – na formularzu oferty
16)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
17)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
18)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
19)Parafowany projekt umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 30.04.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 30.04.2007r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data wysłania ogłoszenia do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych – 27.03.2007r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 28.03.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 28.03.2007. Wygasa 01.05.2007. Odsłon 3665, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony