Wykonanie prac remontowych kamienno –betonowych obrzeży kwater i kamiennych krzyży Cmentarza Wojenne (wygasły...)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO
Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie prac remontowych kamienno –betonowych obrzeży kwater i kamiennych krzyży Cmentarza Wojennego przy ul. Mickiewicza w Sandomierzu
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Prace polegać będą na:
oczyszczeniu powierzchni istniejących płytek kamiennych odspojonych od betonowego murka,
demontażu płytek kamiennych ruchomych,
naprawie uszkodzonych fragmentów murka betonowego,
wymianie płytek kamiennych uszkodzonych,
montażu płytek kamiennych na powierzchni murka betonowego na zaprawie mrozoodpornej,
zabezpieczeniu powierzchni kamiennych płytek impregnatem hydrofobowym,
wykonaniu drenaży przy podstawie murka,
oczyszczeniu i naprawie kamiennych krzyży.
Znak sprawy
ZP.341-40/09
Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony
Klasyfikacja CPV
CPV- 45212314-0
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 15.10.2009r
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul-Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową.
Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej
1 potwierdzoną referencjami inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia
o wartości minimum 60 000 zł każda , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania,
• posiadają co najmniej 1 referencję dot. w/w robót potwierdzającą, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego,
• kierownik budowy posiada zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków i posiada uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. w branży konstrukcyjno-budowlanej,
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.
Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wykonane roboty
Dokumenty wymagane od wykonawców
1) Wypełniony formularz ofertowy.
2) Kosztorys ofertowy.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy– to w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia- co najmniej 1 o wartości min. 60 000,00 zł
5) Co najmniej 1 referencja dot. robót wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca,
iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości robót, daty
i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
6) Kserokopia zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień– branża konstrukcyjno-budowlana.
7) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
9) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10) Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiarem robót– na formularzu oferty.
11) Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12) Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
14) Parafowany projekt umowy.
I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 3, j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., / - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt.1 lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.1 jw.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 11.08.2009r do godz. 10:30
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 11.08.2009r o godz. 11:00
Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 21.07.2009r
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 21.07.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 21.07.2009. Wygasa 12.08.2009. Odsłon 185450, Wersja 4