Wykonanie prac remontowych kamienno –betonowych obrzeży kwater i kamiennych krzyży Cmentarza Wojenne (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wykonanie prac remontowych kamienno –betonowych obrzeży kwater i kamiennych krzyży Cmentarza Wojennego przy ul. Mickiewicza w Sandomierzu

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Prace polegać będą na:
 oczyszczeniu powierzchni istniejących płytek kamiennych odspojonych od betonowego murka,
 demontażu płytek kamiennych ruchomych,
 naprawie uszkodzonych fragmentów murka betonowego,
 wymianie płytek kamiennych uszkodzonych,
 montażu płytek kamiennych na powierzchni murka betonowego na zaprawie mrozoodpornej,
 zabezpieczeniu powierzchni kamiennych płytek impregnatem hydrofobowym,
 wykonaniu drenaży przy podstawie murka,
 oczyszczeniu i naprawie kamiennych krzyży.

Znak sprawy
ZP.341-40/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
CPV- 45212314-0
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 15.10.2009r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul-Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową.



Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:

• w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej
1 potwierdzoną referencjami inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia
o wartości minimum 60 000 zł każda , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania,
• posiadają co najmniej 1 referencję dot. w/w robót potwierdzającą, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego,
• kierownik budowy posiada zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków i posiada uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. w branży konstrukcyjno-budowlanej,
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wykonane roboty

Dokumenty wymagane od wykonawców
1) Wypełniony formularz ofertowy.
2) Kosztorys ofertowy.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy– to w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia- co najmniej 1 o wartości min. 60 000,00 zł
5) Co najmniej 1 referencja dot. robót wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca,
iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości robót, daty
i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
6) Kserokopia zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień– branża konstrukcyjno-budowlana.
7) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
9) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10) Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiarem robót– na formularzu oferty.
11) Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12) Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
14) Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 3, j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., / - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt.1 lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.1 jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 11.08.2009r do godz. 10:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 11.08.2009r o godz. 11:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 21.07.2009r



Sandomierz, dn. 30.07.2009r


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


W odpowiedzi na pytanie wykonawcy dot. treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego pn. „Wykonanie prac remontowych kamienno –betonowych obrzeży kwater i kamiennych krzyży Cmentarza Wojennego przy ul. Mickiewicza w Sandomierzu”, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych udziela poniższej odpowiedzi:


Pytanie:
Proszę o wyjaśnienie czy Cmentarz Wojskowy w Sandomierzu jest wpisany do rejestru zabytków, a jeśli tak, to czy zastosować 0 (zerową) stawkę VAT ?

Odpowiedź:
Cmentarz Wojskowy wpisany jest do rejestru zabytków, należy jednak utrzymać stawkę 22% VAT.




powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 21.07.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 21.07.2009. Wygasa 12.08.2009. Odsłon 9882, Wersja 6
ikona drukuj
Początek strony