Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia:„Budowa przedszkola przy ul. Por (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 211 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia:
„Budowa przedszkola przy ul. Portowej 28 w Sandomierzu”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia „Budowa przedszkola przy ul.Portowej 28 w Sandomierzu”: przedszkole czterooddziałowe z placem zabaw dla dzieci, z kuchnią, wyposażeniem, przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu ujmującym wyburzenie istniejącego przedszkola po wybudowaniu nowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: zakres przedsięwzięcia - zał. nr 1, program funkcjonalno użytkowy – zał. nr 1.1 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-30/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74.22.20.00-1

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: 15.03.2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)
Witold wawszczyk- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową
Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
-W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum 1 usługę potwierdzoną referencją na zadanie polegające na zaprojektowaniu przedszkola z zagospodarowaniem terenu o wartości nie niższej niż 100.000zł,
-Posiadają uprawnioną kadrę- wymagane uprawnienia budowlane projektantów w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
-Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Szczegółowa wycena prac projektowych.
3)Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o podobnym charakterze – w tym minimum 1 usługę potwierdzoną referencją na zadanie polegające na zaprojektowaniu przedszkola z zagospodarowaniem terenu o wartości nie niższej niż 100 000 zł z podaniem daty wykonania i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencję dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości nie niższej niż 100 000zł.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9) Kserokopia uprawnień zawodowych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
10)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z Zał. Nr 1, 1.1, 2 do SIWZ- na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
17)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 08.08.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 08.08.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 6000zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 18.07.2007r




powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 18.07.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 18.07.2007. Wygasa 08.08.2007. Odsłon 1715, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony