Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 211 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Sandomierzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-36/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 30.23.11.00-8
Przedmioty dodatkowe: 30240000-3, 30231250-4, 30233231-9

Rodzaj zamówienia
Dostawa

Termin realizacji zamówienia: w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Piotr Szyprowski – Kierownik Referatu Informatyki
Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-46
e-mail: informatyk@um.sandomierz.pl

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1, wymogi określone w SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , a ponadto:
> w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia podobne co do zakresu i wartości z niniejszym zamówieniem potwierdzone referencjami,
> dokonają bezpłatnego transportu sprzętu do siedziby Urzędu Miejskiego w Sandomierzu przy Pl. Poniatowskiego 3

Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż:
> 36 m-cy na zestaw komputerowy i monitory LCD
> 12 m-cy na drukarkę laserową monochromatyczną

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy

1)Wypełniony formularz ofertowy,
2)Wypełniony formularz cenowy ,
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie 2 zamówień podobnych co do zakresu i wartości z niniejszym zamówieniem,
4)Co najmniej 2 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością,
5)Deklaracja zgodności CE (kserokopia),
6)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ. ,
7)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych ,
8)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty,
9)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną– na formularzu oferty
10)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty,
11)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty,
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
12)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej),
13)Parafowany projekt umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 20.09.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 20.09.2007r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.


Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 12.09.2007r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU



powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 12.09.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 12.09.2007. Wygasa 21.09.2007. Odsłon 1650, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony