Bieżące utrzymanie i obsługa toalet publicznych na terenie Gminy Miejskiej Sandomierz (wygasły...)

 

 

 

Sandomierz, 2017-01-12

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

 

1.     Dane dotyczące Zamawiającego:

Nazwa: Gmina Miejska Sandomierz

Adres: Pl. Poniatowskiego 3

Telefon/faks:  15-644-01-00 / 15-644-01-01

Strona www: www.sandomierz.pl

Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

2.     Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie i obsługa toalet publicznych na terenie Gminy Miejskiej Sandomierz

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

Szalet ul. Wojska Polskiego

 

a.         Codzienne otwieranie i zamykanie szaletu w godz. 8.00 – 18.00.

b.        Zapewnienie czystości i porządku w szalecie oraz wokół niego zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi (m.in. codzienne zmywanie posadzki, mycie muszli, pisuarów, sedesów, luster, umywalek baterii).

c.         Dbanie o stan techniczny urządzeń stanowiących wyposażenie szaletu

d.        Wykonywanie drobnych napraw urządzeń będących wyposażeniem szaletu (m.in. wymiana uszczelek w bateriach, wymiana desek sedesowych, syfonów, czyszczenie odpływów kanalizacyjnych, napraw klamek, naprawa osprzętu elektrycznego wymiana żarówek itp.)

e.         Niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego korzystania z nich.

f.         Wykonywanie remontów szaletu polegających na malowaniu ścian, stolarki okiennej i drzwiowej.

g.         Wyposażanie szaletu w niezbędne środki czystości tj. papier toaletowy, mydło, ręczniki oraz środki służące do dezynfekcji.

h.        Pobór opłat w wysokości ustalonej przez Zleceniodawcę (planowane wprowadzenie opłaty w wys. 2,00 zł)

i.          Informowanie pracowników Urzędu Miejskiego o wszelkich awariach i zniszczeniach urządzeń będących wyposażeniem szaletu.

j.          W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie materiałem uszarstniającym dojść i chodników przyległych do szaletu

 

              Szalet ul. Sokolnickiego

a.         Codzienne otwieranie i zamykanie szaletu w godz. 8.00 – 20.00, w okresie od maja do października 8.00-22.00

b.        Zapewnienie czystości i porządku w szalecie oraz wokół niego zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi (m.in. codzienne zmywanie posadzki, mycie muszli, pisuarów, sedesów, luster, umywalek baterii).

c.         Dbanie o stan techniczny urządzeń stanowiących wyposażenie szaletu

d.        Wykonywanie drobnych napraw urządzeń będących wyposażeniem szaletu (m.in. wymiana uszczelek w bateriach, wymiana desek sedesowych, syfonów, czyszczenie odpływów kanalizacyjnych, napraw klamek, naprawa osprzętu elektrycznego wymiana żarówek itp.)

e.         Niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego korzystania z nich.

f.         Wykonywanie remontów szaletu polegających na malowaniu ścian, stolarki okiennej i drzwiowej.

g.         Wyposażanie szaletu w niezbędne środki czystości tj. papier toaletowy, mydło, ręczniki oraz środki służące do dezynfekcji.

h.        Pobór opłat w wysokości ustalonej przez Zleceniodawcę (planowane wprowadzenie opłaty w wys. 2,00 zł)

i.          Informowanie pracowników  Urzędu Miejskiego o wszelkich awariach i zniszczeniach urządzeń będących wyposażeniem szaletu.

j.          W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie materiałem uszarstniającym dojść i chodników przyległych do szaletu

 

Szalet ul. Koseły

 

a.         Codzienne otwieranie i zamykanie szaletu w godz. 8.00 – 18.00.

b.        Zapewnienie czystości i porządku w szalecie oraz wokół niego zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi (m.in. codzienne zmywanie posadzki, mycie muszli, pisuarów, sedesów, luster, umywalek baterii).

c.         Dbanie o stan techniczny urządzeń stanowiących wyposażenie szaletu

d.        Wykonywanie drobnych napraw urządzeń będących wyposażeniem szaletu (m.in. wymiana uszczelek w bateriach, wymiana desek sedesowych, syfonów, czyszczenie odpływów kanalizacyjnych, napraw klamek, naprawa osprzętu elektrycznego wymiana żarówek itp.)

e.         Niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego korzystania z nich.

f.         Wykonywanie remontów szaletu polegających na malowaniu ścian, stolarki okiennej i drzwiowej.

g.         Wyposażanie szaletu w niezbędne środki czystości tj. papier toaletowy, mydło, ręczniki oraz środki służące do dezynfekcji.

h.        Pobór opłat w wysokości ustalonej przez Zleceniodawcę (planowane wprowadzenie opłaty w wys. 2,00 zł)

i.          Informowanie pracowników Urzędu Miejskiego o wszelkich awariach i zniszczeniach urządzeń będących wyposażeniem szaletu.

j.          W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie materiałem uszarstniającym dojść i chodników przyległych do szaletu.

 

Dopuszcza się składanie ofert częściowych, odrębnie dla wybranego szaletu.

       

 

4.     Termin wykonania zamówienia: 01.02.2017 r. – 31.12.2017 r.

 

5.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

 

1)  kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzona za zgodność z oryginałem.

 

6.     Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną, pisemnie uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3)    Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania

 

 

 

7.     Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

- w sprawach procedury przetargowej: Joanna Pawelczyk tel. +48 (15) 644-01-32, Dorota Drozdowska-Achenbach tel. +48 (15) 644-02-08,

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Angelika Kędzierska tel. +48 (0-15) 644-01-86,

fax: +48 (0-15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600.

 

8.     Kryteria wyboru ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%.

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.

 

9.     Miejsce i termin złożenia ofert:

1)       Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)       Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 23.01.2017 r.. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane: „Oferta na zadanie pn. Bieżące utrzymanie i obsługa toalet publicznych na terenie Gminy Miejskiej Sandomierz. Oznaczenie sprawy: Or.271.2.1.2017.DDR i klauzulą nie otwierać przed dniem 23.01.2017r. godz. 10.30.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym wyżej, zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

 

10.  Załączniki:

  1. Projekt umowy- zał. nr 1 do zaproszenia ofertowego.
  2. Formularz oferty- zał. nr 2 do zaproszenia ofertowego.

 


powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 12.01.2017
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 12.01.2017. Wygasa 24.01.2017. Odsłon 2326, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony