Budowa ulicy Kochanowskiego i przyległych ulic w Sandomierzu (droga nr 372041T, 372001T) (wygasły...)

Sandomierz: Budowa ulicy Kochanowskiego i przyległych ulic w Sandomierzu (droga nr 372041T, 372001T)

Numer ogłoszenia: 158595 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Kochanowskiego i przyległych ulic w Sandomierzu (droga nr 372041T, 372001T).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie projektu budowlano-wykonawczego Budowa ulicy Kochanowskiego i przyległych ulic w Sandomierzu z oświetleniem, kanalizacją sanitarną i deszczową oraz wodociągiem część I i II, specyfikacji technicznej i przedmiarów robót, które są materiałem pomocniczym oraz informacyjnym dla sporządzającego wycenę. Prace polegać będą na wykonaniu nawierzchni jezdni i zjazdów na posesje z kostki betonowej: gr. 8cm., powierzchni - 7247m², chodników z kostki betonowej gr. 6cm., powierzchni - 4770m²., powierzchni - 550m², kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 315, 250 i 200 o łącznej dł. 940m. oświetlenia ulicznego dł. 1 220m, a także dodatkowo: budowie 4szt. wjazdów o konstrukcji jak w projekcie budowlano - wykonawczym oraz wykonaniu i zamontowaniu dwóch tablic informacyjnych o zrealizowaniu zadania z Narodowego Programu Przebudowy Dróg lokalnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (projekt bud.-wyk, przedmiary robót, specyfikacja techniczna) stanowiąca ROZDZIAŁ II SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.13.00-8, 45.31.12.00-2, 45.31.61.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, oświetlenia oraz kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 1 000.000 zł brutto każda
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone: - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno - budowlane (bez ograniczeń) lub drogowe i posiadać aktualny wpis do właściwej Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa, Kierownicy Robót winni posiadać odpowiednio uprawnienia w branży sanitarnej i elektrycznej oraz posiadać aktualny wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ewentualne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia swojego potencjału do realizacji w.w zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: - Jeżeli roboty są utrudnione lub opóźnione przez Zamawiającego w taki sposób, że wynika z tego konieczność przedłużenia czasu wykonania robót to: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o okolicznościach i spodziewanych następstwach; opóźnień lub utrudnień, b) czas na ukończenie robót będzie odpowiednio przedłużony przez Zamawiającego. - Jeżeli wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszania pewnych robót to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeśli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 

ZP.271.1.26.2011.JPA                                                                                                                         Sandomierz, dn.2011.06.13

 


                                                                       WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

 

dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Budowa ulicy Kochanowskiego i przyległych ulic w Sandomierzu / droga 372041T, 372001T/”


W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień j.n.:
 Pytanie 1:
Prosimy o wyjaśnienie, czy w ofercie należy uwzględnić szafę oświetleniową SOU-1, ponieważ występuje ona w dokumentacji na schemacie ideowym, jako szafa projektowana, (rys. nr 2), natomiast brak jest jej w przedmiarze robót ?
 

Odpowiedź:
Zamawiający wyjaśnia, iż SIWZ w sekcji II pkt 1.3) informuje o tym, że przedmiary robót są materiałem pomocniczym oraz informacyjnym dla sporządzającego wycenę. Zatem szafę oświetleniową SOU-1 należy uwzględnić w wycenie oferty.

 

 ZP.271.1.26.2011.JPA                                                                                                                         Sandomierz, dn.2011.06.14

 

 

                                                                              WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Budowa ulicy Kochanowskiego i przyległych ulic w Sandomierzu / droga 372041T, 372001T/”

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień j.n.:
Pytanie:
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnika dla słupów oświetleniowych aluminiowych, stalowych na słupy oświetleniowe wykonane z innego materiału np. słupy oświetleniowe wykonane z kompozytów polimerowych wzmacnianych włóknem węglowym. Ewentualne zastosowanie słupów kompozytowych nie podwyższy kosztów inwestycji,
a przyniesie dodatkowe korzyści wynikające z unikalnych cech i właściwości materiału kompozytowego.
Produkcję słupów z kompozytów polimerowych reguluje norma europejska PN-EN 40-7 „Słupy polimerowe z kompozytów wzmacnianych włóknem szklanym – wymagania”.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na zamianę słupów oświetleniowych na inne
niż w projekcie.

 

 ZP.271.1.26.2011.JPA                                                                                                                            Sandomierz, dn.2011.06.16

 

 

                                                                      WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Budowa ulicy Kochanowskiego i przyległych ulic w Sandomierzu / droga 372041T, 372001T/”

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień j.n.:
Pytanie:
Prosimy o udzielenie odpowiedzi na wątpliwości dotyczące SIWZ dla przetargu na w/w zadanie:
- Zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja Sp. z o.o. RDE w Tarnobrzegu i obowiązującymi przepisami na istniejące kable ŚN i NN należy założyć rury ochronne dwudzielne typu A 160 PS dwudzielne długości ok. 154 mb. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia
nie określił czy dany zakres należy zrealizować w/w przetargu. Czy podany zakres należy uwzględnić w ofercie, jeśli tak, prosimy o załączenie dodatkowych przedmiarów na ten zakres.
 
Odpowiedź:
Zamawiający wyjaśnia, iż SIWZ w sekcji II pkt 1.3) informuje o tym, że przedmiary robót
są materiałem pomocniczym oraz informacyjnym dla sporządzającego wycenę. Zatem rury ochronne zgodnie z projektem należy uwzględnić do wyceny oferty.

 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 07.06.2011
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 07.06.2011. Wygasa 23.06.2011. Odsłon 8403, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony