Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Sandomierzu przy ul. Kr (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Sandomierzu przy ul. Krótkiej 1.

Przedmiotem zamówienia są:
a. roboty rozbiórkowe :
- rozbiórka pokrycia dachu z dachówki karpiówki – 194,58 m2,
- rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nienadającej się do użytku – 60,20 m2,
- rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nienadającej się do użytku 37,30 m
b. roboty pokrywcze :
- deskowanie połaci dachowych ( lukarn) – 15,40 m2,
- pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę – 194,60 m2,
- montaż pasów nadrynnowych – okapów – 20,60 m
- osadzanie okien wyłazowych w połaci dachowej – okien – 2 szt,
- montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej – 39 m
c. remont instalacji odgromowej
d. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna i przedmiar robót.

Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji technicznej:
- przedmiaru robót (zał. Nr 1 do SIWZ),
- specyfikacji technicznej (zał. Nr 2 do SIWZ),
- projekt budowlany (zał. Nr 3 do SIWZ).

Znak sprawy
ZP. 341-18/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45111100-9 Roboty rozbiórkowe
45261100-5 Remont konstrukcji dachowej
45261213-0 Pokrycie dachu
45312311-0 Remont instalacji odgromowej
45421100-5 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie- po podpisaniu umowy i przekazania placu budowy
zakończenie – do dnia 10.10.2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-31

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o podobnym charakterze i zakresie oraz o wartości minimum 60.000,00zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymiana pokrycia połaci dachowej .
W referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie.
•Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej. Przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej gwaranci na wykonany przedmiot zamówienia
Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych– co najmniej 1 potwierdzona referencją, w zakresie wymiany pokrycia dachowego o wartości minimum 60.000,00zł - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy .
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych .
12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
16)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
17)Parafowany projekt umowy .

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 16.07.2008r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 16.07.2008r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 23.06.2008r

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 23.06.2008
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 23.06.2008. Wygasa 16.07.2008. Odsłon 1442, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony