Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia:„Budowa centrum sportu i rekreac (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 211 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia:
„Budowa centrum sportu i rekreacji w Sandomierzu przy ul. Portowej 24”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy niecki basenowej dla dorosłych, brodziku dla najmłodszych, boiska wielofunkcyjnego 30x50m, budynku wielofunkcyjnego z wyposażeniem, budynku socjalno-sanitarnego, budynku gospodarczego, zagospodarowania terenu z atrakcjami, sceny z zadaszeniem- dostawa, teren ogrodzony, oświetlony, monitorowany.

Znak sprawy
ZP. 341-25/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74.22.20.00-1

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: 15.03.2008r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)
Witold Wawszczyk- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową
Warunki wymagane od wykonawców

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum 1 usługę potwierdzoną referencją na zadanie polegające na zaprojektowaniu basenu odkrytego z zagospodarowaniem o wartości nie niższej niż 300.000zł,
•Posiadają uprawnioną kadrę- wymagane uprawnienia budowlane projektantów w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
•Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 150.000zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Szczegółowa wycena prac projektowych.
W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty:
3)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert
7)Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty n/w dokumentów:
8)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze – w tym minimum 1 usługę potwierdzoną referencją na zadanie polegające na zaprojektowaniu basenu odkrytego z zagospodarowaniem o wartości nie niższej niż 300 000 zł z podaniem daty wykonania i odbiorcy
9)Co najmniej 1 referencję dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości nie niższej niż 300 000zł.
10)Wykazu osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
11)Kserokopii uprawnień zawodowych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
W celu potwierdzenia, iż wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej realizacje niniejszego zamówienia do ofert należy dołączyć:
12)Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 150.000zł lub potwierdzająca zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
13)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ..
14)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
15)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z Zał. Nr 1, 1.1, 2 do SIWZ- na formularzu oferty.
16)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
17)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
18)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
19)Parafowany projekt umowy.

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych pkt.3,4,5 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -składa:
d) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy.
2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 16.07.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 16.07.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 7 000,00zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


WYJAŚNIENIE

Wyjaśnienie dot. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na przetarg nieograniczony pn.: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia: „Budowa centrum sportu i rekreacji w Sandomierzu przy ul. Portowej 24”.

W związku z pytaniem jakie wpłynęło do Zamawiającego dot. SIWZ na przetarg jw. udzielamy poniższego wyjaśnienia:
(dot. wymogu SIWZ, iż warunkiem udziału w postępowaniu jest załączenie do oferty wykazu usług o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- w tym co najmniej 1 usługa polegająca na zaprojektowaniu basenu odkrytego z zagospodarowaniem o wartości nie niższej niż 300.000zł)

Pytanie:
Czy posiadanie referencji na krytą pływalnię o wartości większej niż 300.000zł lub basenu odkrytego na kwotę mniejszą niż 300.000zł (tj. 179.000zł) będzie spełniać ten warunek?

Odpowiedź:
Załączenie do oferty referencji jw. nie spełni warunku opisanego w SIWZ, zaś wyrażenie przez Zamawiającego zgody na takie referencje spowodowałoby konieczność dokonania modyfikacji SIWZ co naruszyłoby art. 38 ust. 5 ustawy- prawo zamówień publicznych, który nie dopuszcza możliwości modyfikacji warunków udziału w postępowaniu.
Podstawa prawna – art. 38 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 02.07.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 02.07.2007. Wygasa 18.07.2007. Odsłon 6660, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony