Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu w ramach programu rządowego.. (wygasły...)

Sandomierz: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu w ramach programu rządowego "Radosna Szkoła"

Numer ogłoszenia: 137563 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu w ramach programu rządowego Radosna Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej składającej się z: - projektu budowlanego typowego szkolnego placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną wg wytycznych programu MEN Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu, - szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót stanowiących Rozdział II SIWZ. Dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną oraz przedmiar robót wykonała jednostka projektowa Archisport Sp. z o. o 51-640 Wrocław, ul. Braci Gierymskich 156. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych. Plac zabaw: Przedmiotem inwestycji jest budowa szkolnego placu zabaw z nawierzchnią poliuretanową ograniczony krawężnikami oporowymi, oraz jego wyposażenie. Powierzchnia całkowita obiektu- 790,00 m2 Powierzchnia naw. Poliuretanowej-287,00 m2 Długość obrzeży-148,50mb Szkolny plac zabaw o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej dla dzieci pierwszych klas szkoły podstawowej (lat 6-9). Całość urządzeń i sportowy program funkcjonalny zostały opracowane w oparciu o wytyczne funkcjonalno-ergonomiczne sporządzone przez pracowników naukowych Katedry Metodyki Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Projektanci nie dopuszczają wprowadzania zmian funkcjonalnych w zaprojektowanych urządzeniach. Projekt opracowano w oparciu o wytyczne programu Ministerstwa Edukacji Narodowej Radosna Szkoła. Wykończenie nawierzchni szkolnego placu zabaw - poliuretan na podbudowie dynamicznej (wodoprzepuszczalny). Kolor nawierzchni poliuretanowej - pomarańczowy w części strefy bezpieczeństwa oraz niebieski dla komunikacji (dopuszcza się inne kolory zgodnie z wymogami MEN). Podłoże, na którym ma być układana nawierzchnia powinno być przygotowane zgodnie z projektem i sztuką budowlaną. Winno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń i ustabilizowane. Równość warstwy wierzchniej podbudowy: tolerancja na łacie 2mb do 2mm. Nawierzchnia placu zabaw obramowana będzie obrzeżem betonowym 8x30x100 cm, osadzonym na ławie betonowej. -nawierzchnia syntetyczna -warstwa wyrównawcza - mieszanka drobna granulowana ze skał magmowych o wskaźniku piaskowym > 65% ( 0,075 - 4 mm) gr. 5 cm dopuszczona przez PZH. -warstwa nośna - kliniec (4-40 mm) lub alternatywnie kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (4-40 mm) o wskaźniku piaskowym > 50% i o zawartości pyłów < 5%, gr. 15 cm (dopuszcza się inne frakcje, które muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru) -piasek gruboziarnisty zagęszczony warstwowo - gr. 5 cm (Is = 1) -piasek średnioziarnisty zagęszczony warstwowo (Is=0,97) - gr. 15 - 20 cm -grunt rodzimy Nawierzchnia poliuretanowa, bezspoinowa, składająca się z granulatów SBR stanowić ma bezpieczną nawierzchnię nadającą się na place zabaw dla dzieci. Nawierzchnia dzięki swej konstrukcji zmniejsza ryzyko odniesienia obrażeń dzieci w wyniku upadku. Nawierzchnia powinna być odporna na warunki atmosferyczne, przepuszczalna dla wody (na podbudowie dynamicznej) oraz nie powodować zbierania się wody na powierzchni. Nawierzchnia ta składają się z dwóch warstw: -warstwy wierzchniej, kolorowej lub malowanej, -warstwy podkładowej, czarnej. Warstwa wierzchnia wykonana z granulatu SBR. Jej grubość wynosi 20mm - niezależnie od całkowitej grubości nawierzchni. Warstwa podkładowa wykonana z granulatu gumowego SBR (granulacja: 15-25mm) połączonego spoiwem. Grubość warstwy wynosi 30/70 mm (grubość całkowita 50/90mm). Nawierzchnia poliuretanowa o grubości 50mm (wys. bezp. Upadku do 1,5 m): -20 mm SBR frakcja 1-10 mm -30mm SBR frakcja 20 mm Nawierzchnia poliuretanowa o grubości 90 mm ( wys. bezp. upadku do 2,10) -20 mm SBR frakcja 1-10 mm -70mm SBR frakcja 20 mm Zamiennie dopuszcza się zastosowanie nawierzchni poliuretanowej z płyt typowych gr. 45 mm (dla upadku do 1,50 m) oraz 70 mm (dla upadku do 2,10 m). Kostka z granulatu gumowego 500x500 mm łączona za pomocą kołków Wyposażenie szkolnego placu zabaw: Urządzenia zabawowe, sportowe oraz komunalne. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia powinny spełniać wymagania programu Radosna Szkoła, polskiego prawa budowlanego, PN-EN 1176 oraz posiadać aktualny certyfikat na znak bezpieczeństwa B wydany przez odpowiedni Instytut lub Urząd. UWAGA. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń u wysokości upadku innej większej niż uwzględniona w projekcie. Należy wtedy w strefie bezpieczeństwa tych urządzeń odpowiednio zwiększyć grubość poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej. Zmiany uzgodnić z projektantem. Zestaw przeskoczni, równoważni prostych i pochylnych Konstrukcja z drewna klejonego lub metalowa zakotwiona w gruncie za pomocą stóp stalowych ocynkowanych. Minimum pięć stopni do wskakiwania, trzy równoważnie w tym przynajmniej jedna pochylna. Minimum dwa elementy zamontowane na sprężynach. Maksymalna wysokość swobodnego upadku 55 cm. Stopień obrotowy z drążkiem - Pirouette Konstrukcja metalowa. Wykończenia uchwytów gumowe, drążek metalowy lub drewno klejone, mocowania metalowe. Stopień z drążkiem pozwalający na obrót wokół własnej osi na stojąco. Maksymalna wysokość swobodnego upadku 35 cm. Zestaw słupków - slalom Słupki z drewna klejonego zakotwione w gruncie za pomocą stóp stalowych ocynkowanych. Dopuszcza się powlekane gumą. 5 sztuk. Schodkowy drążek gimnastyczny Wykonanie z giętych rur metalowych. Słupki wykończone z drewna klejonego. Kotwienie w gruncie za pomocą stóp stalowych ocynk. Podzielony na 3 -4 drążki o zróżnicowanej wysokości. Maksymalna wysokość swobodnego upadku 150 cm. Drabinka skośna Główna konstrukcja z drewna klejonego lub metalowa zakotwiona w gruncie za pomocą stóp stalowych ocynkowanych. Szczeble metalowe (dopuszcza się powlekane gumą) do przechodzenia na rękach w zwisie. Maksymalna wysokość swobodnego upadku 150 cm. Dopuszcza się zastosowanie wyższego elementu przy odpowiednim dostosowaniu nawierzchni bezpiecznej. Zestaw sprawnościowy -,przeplotnie, lina do wspinaczki, drabinka linowa Główna konstrukcja stalowa ocynkowana o przekroju okrągłym lub z drewna klejonego (kotwienie w gruncie - stopy metalowe ocynkowane). Całość składa się z trzech elementów gimnastycznych - do wyboru: drabinka linowa, ścianka wspinaczkowa, lina do wspinaczki, ścianka zręcznościowa linowa lub pełna perforowana. Wg. wyboru inwestora. Liny polipropylenowe plecione z rdzeniem stalowym, połączone złączkami z aluminium i tworzywa wysoko udarowego. W skład standardowo wchodzą prefabrykaty betonowe (fundamenty). Maksymalna wysokość swobodnego upadku 210 cm. Zestaw zabawowy - domek Konstrukcja wież wykonana z profili stalowych 100x100 lub drewna klejonego (kotwienie w gruncie - stopy metalowe ocynkowane). Wszystkie elementy metalowe są ocynkowane ogniowo i pomalowane farbami akrylowymi. Zadaszenie wykonane z płyty HPL lub wodoodpornej laminowanej sklejki. Zjeżdżalnia metalowa z stali nierdzewnej, obudowa ślizgu ze sklejki laminowanej lub płyt HPL. Lub w formie tunelu. Liny polipropylenowe plecione z rdzeniem stalowym, połączone złączkami z aluminium i tworzywa wysoko udarowego. Ścianka wspinaczkowa na płycie HDPL lub sklejka laminowana wodoodporna. Zestaw zawiera następujące elementy: 2 wieże z daszkiem, 1 wieża bez daszku, pomost belkowy, pomost linowy, zjeżdżalnia łukowa, ścianka wspinaczkowa, rura strażacka lub balkonik, przeplotnia linowa, schodki metalowe lub drewniane. W skład standardowo wchodzą prefabrykaty betonowe (fundamenty) Maksymalna wysokość swobodnego upadku 210 cm Ławka z oparciem Ławka z oparciem do wkopania w całości ocynkowana ogniowo o stelażu stalowym. Deski z drewna klejonego malowane dwustronnie. Montaż na gotowych prefabrykatach betonowych. Wymiary 2000 x 400-700(dłXsze) mm. Kosz na śmieci W całości metalowy ocynkowany ogniowo. Montaż na gotowych prefabrykatach betonowych. Pojemność 35-40 l. Wymiary 800-400x400(wysXsze) Kosz i ławki wykonać z podobnym systemie i kolorze. Regulamin placu zabaw Na ogrodzeniu szkolnego placu zabaw należy umieścić tablicę z regulaminem jego użytkowania. Konstrukcja drewniana lub metalowa, słup zakończony stalową stopą kotwioną w gruncie na stopie fundamentowej. Sporządzenie regulaminu, określającego zasady i warunki korzystania z placu zabaw w raz z numerami telefonów awaryjnych, należy do inwestora. Fundamenty Mają za zadanie utwierdzenie urządzeń placu zabaw. Należy je wykonać wg wytycznych producenta urządzeń. Beton: - mieszanka betonowa winna odpowiadać wymaganiom PN-88/B-06250 (lub odpowiadającą jej normą EN); - wytrzymałość betonu wg PN-88/B-06250 (lub odpowiadającą jej normą EN); Do mocowania niektórych urządzeń należy stosować bloczki betonowe z osadzonymi kotwami metalowymi. Zieleń Uzupełnienie nawierzchni trawiastej. Przy placu zabaw projektuje się żywopłot wysokości do 120 cm - gat. Ligustr (Ligustrum L.) Sadzony jednorzędowo w gęstości 4 roślin na 1mb w odległości 40 cm od granicy sportowego placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zamawiający informuje, że dołączony przedmiar robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować tylko jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie w trakcie budowy innych materiałów niż podane w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i użytkowych równoważnych (nie gorszych) niż określone w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym - wszelkie inne roboty, prace, badania (labolatoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej, projektu budowlano-wykonawczego, - kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej. Wskazanym jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich,a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od ryzyk budowlanych-polisa CAR oraz zabezpieczył plac budowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.23.32.50-6, 45.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na kompleksowej budowie placu zabaw dla dzieci o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto każda wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujących się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone: kierownik budowy winien posiadać uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006) i posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: - Jeżeli roboty są utrudnione lub opóźnione przez zamawiającego w taki sposób, że wynika z tego konieczność przedłużenia czasu wykonania robót, to: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o okolicznościach i spodziewanych następstwach opóźnień lub utrudnień, b) czas na ukończenie robót będzie odpowiednio przedłużony przez Zamawiającego. - Jeżeli wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszenia pewnych robót to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeżeli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

SPECYFIKACJA ISTOTONYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 

 

ZP. 271.1.22.2011.DDR                                                                                          Sandomierz, 2011.05.20


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

dot. przetargu nieograniczonego pn. .„Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu w ramach programu rządowego „Radosna Szkoła”

W odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

Pytanie:
Czy Zamawiający w ramach spełniania warunku wiedzy i doświadczenia uzna wykonanie:
- zadania Moje Boisko Orlik 2012 w ramach którego wykonany był również plac zabaw (przygotowanie podłoża, ogrodzenie terenu, huśtawki, ławki z oparciem, karuzela tarczowa, piaskownica oraz zestaw zręcznościowy). Łączna wartość całego zadania wyniosła 1 104 562,85 zł.
- budowę boiska wielofunkcyjnego w Przybysławiu w ramach którego wykonane były następujące prace:  boisko wielofunkcyjne z trawy syntetycznej, roboty ziemne, podbudowy, drenaż, nawierzchnia z kostki, duża wiata grillowa z miejscami do siedzenia, ławki stalowo-drewniane, kosze na śmieci, stojaki na rowery. Łączna wartość całego zadania wyniosła 311 983,29 zł
-budowę boisk sportowych wraz z niezbędną infrastrukturą oraz uzupełniającymi urządzeniami( roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia z trawy syntetycznej, nawierzchnia poliuretanowa, osprzęt sportowy, ławki, śmietniki, stoły do gry w ping ponga, stoliki do gry w szachy, roboty sanitarne i roboty elektryczne). Wartość całego zadania to 1 367 460,67 zł.

Odpowiedź:
 Zamawiający w ramach spełniania warunku wiedzy i doświadczenia uzna wykonanie wyżej wymienionych prac.

 

 ZP. 271.1.22.2011.DDR                                                                                                     Sandomierz, 2011.05.23
                                                                
                                                                             WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

dot.  przetargu nieograniczonego pn. „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu w ramach programu rządowego „Radosna Szkoła”

W odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

Pytanie1
Czy Zamawiający pod pojęciem „Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie w trakcie budowy innych materiałów niż podane w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i użytkowych równoważnych (nie gorszych) niż określone w tej dokumentacji.„rozumie ułożenie nawierzchni poliuretanowej o innej grubości niż wymagana ? Informujemy, że na placach zabaw kryterium określającym standard zamawianej nawierzchni bezpiecznej nie jest jej grubość lecz parametr HIC.

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej grubości nawierzchni bezpiecznej pod warunkiem zachowania parametrów HIC i warunków bezpieczeństwa określonych w SIWZ oraz wytycznych MEN Radosna Szkoła. W samym projekcie proponuje się dwa alternatywne rozwiązania różnej grubości.

Pytanie2
Czy w przypadku nawierzchni gumowej płytowej, Zamawiający wymaga stabilizującej warstwy ET, czy też płyty mogą być wyłożone bezpośrednio na kruszywie(o ile karta techniczna produktu dopuszcza takie rozwiązanie)?

Odpowiedź:
Zamawiający zgadza się pod warunkiem, że producent płyt i karty techniczne dopuszczą takie rozwiązanie oraz Wykonawca zachowa odpowiednie spadki i profile określone w projekcie.

Pytanie 3
Czy nie zaszła oczywista omyłka i Zamawiający oczekuje nawierzchni poliuretanowej składającej się z dwóch warstw ( SBR+EPDM ) tak jak jest zapisane w Specyfikacji Technicznej a nie dwóch warstw SBR+SBR jak podaje SIWZ .

Odpowiedź:
Tak, warstwy jakie powinny być zapisane to SBR + EPDM tak jak podaje STWiOR. Podobny błąd znalazł się w opisie technicznym do projektu. Za nieścisłości Zamawiający przeprasza.


Pytanie 4
Czy zamawiający dopuszcza obydwa rozwiązania dla nawierzchni poliuretanowej tzn. wylewaną i płytową , ponieważ w przedmiarze Zamawiający oczekuje płyt.

Odpowiedź:
Zamawiający oczekuje wykonania nawierzchni poliuretanowej z płyt.

 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez dnia 13.05.2011
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 13.05.2011. Wygasa 01.06.2011. Odsłon 9164, Wersja 5
ikona drukuj
Początek strony