Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej (wygasły...)

Or.271.1.10.2016.LKO                                                                         Sandomierz, 2016-07-19

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI POWYŻEJ 209000 EURO

 

 

Informujemy, iż w dniu 19.07.2016 r. opublikowane zostało w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o zamówieniu pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej".

 

Pełny tekst ogłoszenia oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania
w załącznikach.

Sandomierz, 27.07.2016

Zamawiający:

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej”, postępowanie znak: Or. 271.1.10.2016.LKO

 

Zmiana zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

 

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1

Zamawiający dokonuje zmiany w zapisów w Rozdziale I pkt 1 treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowodowanej dodaniem do listy Zamawiającego w pozycji numer 88:

Stowarzyszenie Na Rzecz Wsparcia Rozwoju Sołectwa Daromin „Moja Miejscowość”, Daromin 128, 27-612 Wilczyce

 

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 2

Zamawiający dokonuje zmiany zapisów w Rozdziale II pkt 1 treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowodowanej zwiększonym wolumenem szacowanego zużycia.

Zapisy treści SIWZ po zmianie:

1.       Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie
w ilości 26 976 875 kWh.

 

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 3

Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej. W wykazie zmianie ulega ilość punktów poboru. Dodaje się pozycję numer 1284.

Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.

 

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 4

Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 1 do SIWZ – formularz oferty, ze względu na zmianę szacowanego zużycia.

W formularzu ofertowym w tabeli zmianie ulega „szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy w MWh w pozycji 2.

Po zmianie wynosi: 19423,260 MWh

Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.

 

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 5

Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 8 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, ze względu na dodanie do listy Zamawiającego w pozycji 89.

Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 8 do SIWZ -Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.

 

 

Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty. Nie uwzględnienie zmian spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

 

 

W załączeniu SIWZ z załącznikami po zmianach z dnia 27.07.2016 r. oraz Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.

 

 

 

Sandomierz, 05.08.2016

Zamawiający:

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej”, postępowanie znak: Or. 271.1.10.2016.LKO

 

Zmiana zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

- 2

 

Zmiana terminu składania i otwarcia ofert

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz dokonuje przesunięcia (przedłużenia) terminu składania i otwarcia ofert do dnia 30.08.2016 r.

 ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 6

Zamawiający dokonuje zmiany w zapisów w Rozdziale II pkt 4 treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowodowanej dodaniem Operatora Systemu Dystrybucyjnego PKP Energetyka S.A.

Zapisy treści SIWZ po zmianie:

4.   Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A.
i PKP Energetyka S.A.

 ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 7

Zamawiający dokonuje zmiany zapisów w § 1 ust. 2, § 2 ust. 4 i § 5 ust. 2 lit. f) załącznika nr 3 do SIWZ - wzór umowy sprzedaży- spowodowanej dodaniem Operatora Systemu Dystrybucyjnego PKP Energetyka S.A.

 

Zapisy treści załącznika nr 3 do SIWZ - wzór umowy sprzedaży po zmianie:

§ 1 ust. 2

Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do OSD PGE Dystrybucja S.A. i PKP Energetyka S.A., z którym Zamawiający ma lub będzie miał podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej najpóźniej w dniu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej.

§ 2 ust. 4

Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 3 wymaga każdorazowo zaktualizowania załącznika nr 1 do niniejszej Umowy. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy określana jest każdorazowo w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych z PGE Dystrybucja S.A.
i PKP Energetyka S.A.
i nie wymaga aktualizacji załącznika nr 1 do Umowy.

§ 5 ust. 2 lit. f)

„terminowe i poprawne złożenie do OSD „powiadomienia o zawartej umowie sprzedaży energii elektrycznej” w imieniu własnym i Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. i PKP Energetyka S.A., umożliwiającego rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej do punktów poboru w terminach określonych w załączniku nr 1 do Umowy.”

Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 3 do SIWZ – - wzór umowy sprzedaży – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.

 
 ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 8

Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej. W wykazie w pozycji 75 zmianie ulega nazwa Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Prawidłowa nazwa to PKP Energetyka S.A.

Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – ZMODYFIKOWANY 2 na stronie internetowej.

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 9

Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej. W wykazie w pozycjach od 936 do 990 i 993 zmianie ulega numer NIP. Prawidłowy numer NIP 8641797723.

Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – ZMODYFIKOWANY 2 na stronie internetowej.

 

 ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 10

Zamawiający dokonuje zmiany terminu otwarcia ofert na dzień 30.08.2016 r.. Godzina otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

Zapisy Rozdziału XVII pkt 9 po zmianie:

 

9.       Wykonawca winien zamieścić ofertę w jednej, nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie (opakowaniu). Kopertę należy opisać w podany niżej sposób:

 

 

 

Urząd Miejski w Sandomierzu

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

„Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej”

Oferta – nie otwierać przed dniem 30.08.2016 r. godz. 12:00

 

 

 ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 11

Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania i otwarcia ofert na dzień 30.08.2016 r. Godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

 

Zapisy Rozdziału XIX pkt 1 i 2  po zmianie:

XIX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1.       Oferty, przygotowane w sposób określony w rozdziale XVII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, w terminie do dnia 30.08.2016 r. do godz. 11:30.

Na Wykonawcy spoczywa ciężar złożenia oferty w terminie wskazanym powyżej. W przypadku złożenia oferty po tym terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu na wniesienie odwołania.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.08.2016 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, pokój nr 10 -
w obecności Wykonawców, którzy zechcą uczestniczyć.

 

Zwracamy uwagę na uwzględnienie powyższej zmiany terminu składania i otwarcia ofert przy ustalaniu terminu ważności wadium, składanych w formie niepieniężnej (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, itp.).

 

Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty.

 

 

 

W załączeniu SIWZ z załącznikami po zmianach z dnia 05.08.2016 r. oraz Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 19.07.2016
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 19.07.2016. Wygasa 31.08.2016. Odsłon 8520, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony