- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia przetargi i zapytania...
Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej (wygasły...)
Or.271.1.10.2016.LKO Sandomierz, 2016-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI POWYŻEJ 209000 EURO
Informujemy, iż w dniu 19.07.2016 r. opublikowane zostało w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o zamówieniu pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej".
Pełny tekst ogłoszenia oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania
w załącznikach.
Sandomierz, 27.07.2016
Zamawiający:
Gmina Miejska Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej”, postępowanie znak: Or. 271.1.10.2016.LKO
Zmiana zapisów treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1
Zamawiający dokonuje zmiany w zapisów w Rozdziale I pkt 1 treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowodowanej dodaniem do listy Zamawiającego w pozycji numer 88:
Stowarzyszenie Na Rzecz Wsparcia Rozwoju Sołectwa Daromin „Moja Miejscowość”, Daromin 128, 27-612 Wilczyce
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 2
Zamawiający dokonuje zmiany zapisów w Rozdziale II pkt 1 treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowodowanej zwiększonym wolumenem szacowanego zużycia.
Zapisy treści SIWZ po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie
w ilości 26 976 875 kWh.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 3
Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej. W wykazie zmianie ulega ilość punktów poboru. Dodaje się pozycję numer 1284.
Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 4
Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 1 do SIWZ – formularz oferty, ze względu na zmianę szacowanego zużycia.
W formularzu ofertowym w tabeli zmianie ulega „szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy w MWh w pozycji 2.
Po zmianie wynosi: 19423,260 MWh
Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 5
Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 8 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, ze względu na dodanie do listy Zamawiającego w pozycji 89.
Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 8 do SIWZ -Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.
Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty. Nie uwzględnienie zmian spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
W załączeniu SIWZ z załącznikami po zmianach z dnia 27.07.2016 r. oraz Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.
Sandomierz, 05.08.2016
Zamawiający:
Gmina Miejska Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej”, postępowanie znak: Or. 271.1.10.2016.LKO
Zmiana zapisów treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- 2
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz dokonuje przesunięcia (przedłużenia) terminu składania i otwarcia ofert do dnia 30.08.2016 r.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 6
Zamawiający dokonuje zmiany w zapisów w Rozdziale II pkt 4 treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowodowanej dodaniem Operatora Systemu Dystrybucyjnego PKP Energetyka S.A.
Zapisy treści SIWZ po zmianie:
4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A.
i PKP Energetyka S.A.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 7
Zamawiający dokonuje zmiany zapisów w § 1 ust. 2, § 2 ust. 4 i § 5 ust. 2 lit. f) załącznika nr 3 do SIWZ - wzór umowy sprzedaży- spowodowanej dodaniem Operatora Systemu Dystrybucyjnego PKP Energetyka S.A.
Zapisy treści załącznika nr 3 do SIWZ - wzór umowy sprzedaży po zmianie:
§ 1 ust. 2
„Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do OSD PGE Dystrybucja S.A. i PKP Energetyka S.A., z którym Zamawiający ma lub będzie miał podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej najpóźniej w dniu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej.”
§ 2 ust. 4
„Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 3 wymaga każdorazowo zaktualizowania załącznika nr 1 do niniejszej Umowy. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy określana jest każdorazowo w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych z PGE Dystrybucja S.A.
i PKP Energetyka S.A. i nie wymaga aktualizacji załącznika nr 1 do Umowy.”
§ 5 ust. 2 lit. f)
„terminowe i poprawne złożenie do OSD „powiadomienia o zawartej umowie sprzedaży energii elektrycznej” w imieniu własnym i Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. i PKP Energetyka S.A., umożliwiającego rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej do punktów poboru w terminach określonych w załączniku nr 1 do Umowy.”
Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 3 do SIWZ – - wzór umowy sprzedaży – ZMODYFIKOWANY na stronie internetowej.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 8
Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej. W wykazie w pozycji 75 zmianie ulega nazwa Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Prawidłowa nazwa to PKP Energetyka S.A.
Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – ZMODYFIKOWANY 2 na stronie internetowej.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 9
Zamawiający dokonuje zmiany załącznika nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej. W wykazie w pozycjach od 936 do 990 i 993 zmianie ulega numer NIP. Prawidłowy numer NIP 8641797723.
Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik nr 2 do SIWZ – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – ZMODYFIKOWANY 2 na stronie internetowej.
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 10
Zamawiający dokonuje zmiany terminu otwarcia ofert na dzień 30.08.2016 r.. Godzina otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
Zapisy Rozdziału XVII pkt 9 po zmianie:
9. Wykonawca winien zamieścić ofertę w jednej, nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie (opakowaniu). Kopertę należy opisać w podany niżej sposób:
Urząd Miejski w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3 27-600 Sandomierz
„Dostawa energii elektrycznej dla Sandomierskiej Grupy Zakupowej” Oferta – nie otwierać przed dniem 30.08.2016 r. godz. 12:00
|
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 11
Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania i otwarcia ofert na dzień 30.08.2016 r. Godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Zapisy Rozdziału XIX pkt 1 i 2 po zmianie:
XIX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty, przygotowane w sposób określony w rozdziale XVII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, w terminie do dnia 30.08.2016 r. do godz. 11:30.
Na Wykonawcy spoczywa ciężar złożenia oferty w terminie wskazanym powyżej. W przypadku złożenia oferty po tym terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu na wniesienie odwołania.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.08.2016 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, pokój nr 10 -
w obecności Wykonawców, którzy zechcą uczestniczyć.
Zwracamy uwagę na uwzględnienie powyższej zmiany terminu składania i otwarcia ofert przy ustalaniu terminu ważności wadium, składanych w formie niepieniężnej (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, itp.).
Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty.
W załączeniu SIWZ z załącznikami po zmianach z dnia 05.08.2016 r. oraz Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8
POBIERZ OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU
POBIERZ SIWZ PO ZMIANIE Z 27_07_2016
POBIERZ SIWZ
POBIERZ SPROSTOWANIE OGLOSZENIA O ZAMOWIENIU
POBIERZ SIWZ PO ZMIANIE Z 05.08.2016
POBIERZ SPROSTOWANIE OGLOSZENIA O ZAMOWIENIU
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 19.07.2016. Wygasa 31.08.2016. Odsłon 8520, Wersja 3