Remont podłogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu (wygasły...)

Ogłoszenie nr 36532 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Sandomierz: Remont podłogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27600   Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 156 440 100, e-mail zp@um.sandomierz.pl, faks 156 440 100.
Adres strony internetowej (URL): www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.um.sandomierz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Biuro Obsług Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont podłogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu
Numer referencyjny: Or.271.1.3.2017.DDR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont podłogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji pt. Remont podłogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu w skład której wchodzi: - projekt, - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. stanowiącej Rozdział II niniejszej SIWZ. Dokumentacja została wykonana przez Panią inż. Marię Bednarz w lutym 2016r. Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: a) remont podłogi w sali gimnastycznej o powierzchni 753,59m2 tj.: - demontaż istniejących warstw podłogowych ( parkiet, izolacja, ślepa podłoga z desek), - wypoziomowanie legarów, - wykonanie ślepej podłogi z desek z rozbiórki, - ułożenie folii paro przepuszczalnej, - montaż parkietu dębowego, - lakierowanie parkietu, - malowanie linii boisk, b) wymianę drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z ościeżnicą – 4 szt. c) demontaż i montaż drabinek – 33 szt. d) wymianę pochwytu na balustradzie, e) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi – 712,12m2, f) malowanie ścian i elementów stalowych farbami olejnymi – 210,20m2. Projekt, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierają zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów oraz wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować jako materiały pomocnicze i informacyjne do sporządzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w projekcie budowlano- wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), protokoły, odbiory, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu, - dokumentację odbiorową tj. protokoły pomiarów i odbiorów, certyfikaty, świadectwa zgodności, atesty, dokumenty gwarancyjne, itp. Wskazanym jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadnie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Przedmiot zamówienia opisany jest w Rozdziale II i III do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty podłogowe i posadzkarskie, - roboty malarskie, - roboty z zakresu montażu stolarki drzwiowej. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera §6 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zadania. - Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości robót objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji , wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia Projektu umowy – stanowiącego Rozdział III SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45432110-8
Dodatkowe kody CPV:45421000-4, 45442100-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 28/08/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże - wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót /co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie podłóg drewnianych lub posadzek z materiałów drewnianych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto / określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, - dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia odpowiednimi do funkcji, jakie będą pełnić: - kierownik robót winien posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik robót (wymienieni w wykazie robót) powinni posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie w pracy w swojej specjalności po uzyskaniu uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.3.i to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. b)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót / co najmniej 1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie podłóg drewnianych lub posadzek z materiałów drewnianych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto / określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- stanowiący zał. nr 4 do SIWZ. - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ. - oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy- zał. Nr 7 do SIWZ - w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie powyższych warunków polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów stanowiące zał. nr 6 do SIWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - wg zał. nr 3 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu
  

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu
  

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. Zmiany terminu realizacji umowy w szczególności, gdy: a) zmiana terminu realizacji umowy będzie następstwem działania organów administracji, b) wystąpi siła wyższa, mająca istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) pojawiły sie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, d) dochowanie terminu wskazanego pierwotnie okazało sie niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego. W ww. przypadkach termin może być przedłużony o okres umożliwiający realizację przedmiotu umowy Wykonawcy ze względu na ww. okoliczności. 2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli Zamawiający uprawdopodobni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 4. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn ilości robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie przedłożonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. 5. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za zgodą Zamawiającego może zmienić Podwykonawcę, powierzyć wykonanie lub zmienić część zakresu wykonywania umowy Podwykonawcy. 6. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 7. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 

 

Zamawiający:                                                                                                    Sandomierz, 2017-03-09

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Remont podłogi w Sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu", nr sprawy Or.271.1.3.2017.DDR

 

Treść zapytań i wyjaśnienia zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Pytanie:

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie nam odpowiedzi na następujące pytanie dotyczące drewnianej nawierzchni sportowej, przewidzianej na powyższy obiekt.

W projekcie jest wpisana nawierzchnia drewniana parkietowa - deszczułki parkietowe dębowe gr. 22 mm. Mając na względzie długoletnie doświadczenie naszej firmy w montażu profesjonalnych nawierzchni sportowych, prosimy Inwestora o rozpatrzenie możliwości zmiany wierzchniej warstwy na wykorzystywaną w kilkuset halach sportowych w Polsce: profesjonalną i prestiżową nawierzchnię sportową wykonaną z klepki w postaci panela warstwowego z wierzchnią warstwą z drewna liściastego.

W stosunku do pierwotnie przyjętego rozwiązania polegającego na wykonaniu klepki drewnianej zalety nawierzchni z paneli warstwowych są wielorakie:

1. Panele warstwowe pokryte są fabrycznie, podczas procesu produkcji, kilkoma warstwami specjalnego lakieru utwardzanego promieniami UV, dzięki czemu znacznie wydłużony zostaje okres użytkowania nawierzchni do momentu pierwszego cyklinowania.

2. Profesjonalne nawierzchnie wykonane z paneli warstwowych, dzięki specjalnej technologii produkcji mają zwiększoną odporność na zmiany wilgoci. Rozszerzalność poprzeczna litej klepki przy wilgotności ok. 70 % jest skrajnie wysoka, co będzie powodowało „ wstawanie" podłogi.

Sytuacja odwrotna będzie mieć miejsce jeśli na sali będzie za mała wilgotność, poniżej 40%. W takiej sytuacji będą się kurczyły, przez co będą widoczne szczeliny pomiędzy poszczególnymi klepkami.

Trójwarstwowa krzyżowa konstrukcja paneli (warstwy drewna klejone są na krzyż,
w przeciwnych kierunkach ruchu słoi) w 70 % redukuje naturalne ruchy drewna ( rozszerzanie i kurczenie) powstające pod wpływem zmiany wilgotności i temperatury powietrza. Dzięki temu w znacznym stopniu eliminowana jest tendencja do zmiany wymiarów paneli, co w efekcie daje posadzkę praktycznie szczelną i stabilną.

3. Profesjonalne nawierzchnie z paneli warstwowych posiadają certyfikat CE zgodności
z normą PN EN 14 904, czyli obowiązującą normą dla podłóg sportowych montowanych
w salach gimnastycznych.

4. Profesjonalne nawierzchnie z paneli warstwowych posiadają atest higieniczny wydany przez PZH - Państwowy Zakład Higieny oraz certyfikat PZKosz;

5. Profesjonalne nawierzchnie z paneli warstwowych posiadają połączenie za pomocą wyfrezowanych wczepów (pióro-wpust)

Mając na względzie powyższe uwagi i zastrzeżenia co do określonej nawierzchni z klepki, ze względu na istniejące nowoczesne rozwiązania podłóg sportowych, wnosimy o merytoryczne rozpatrzenie wprowadzenia zmian nawierzchni i dopuszczenie systemu podłogi z wierzchnią warstwą z profesjonalnych paneli warstwowych gr. 15mm, pokrytych fabrycznie 7 warstwami specjalnego lakieru utwardzanego promieniami UV, posiadającego pełną zgodność ze wszystkimi trzynastoma kryteriami obowiązującej normy PN EN 14 904

 

Odpowiedź
Zamawiający informuje, iż zgodnie z projektem nawierzchnia na sali gimnastycznej ma być wykonana z parkietu dębowego.

 




Zamawiający:                                                                                              Sandomierz, 2017-03-14

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Remont podłogi w Sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu”, nr sprawy Or.271.1.3.2017.DDR

 

 

Treść zapytań i wyjaśnienia oraz zmiana zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Pytanie 1

Obecnie na Salach gimnastycznych już nie układa się parkiety w jodełkę ze względów estetycznych oraz z powodu dużych odpadów przy takiej formie układania klepek parkietowych, dlatego też czy można ułożyć parkiet według wzoru w cegiełkę lub okrętowo  -mijanka  ?

Odp.
Tak.

 

Pytanie 2

Linie do jakich boisk należy namalować i w jakim  kolorze ?

Odp.
Na sali należy wymalować linie boisk do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną oraz linie do trzech dodatkowych boisk do siatkówki.

Dodatkowo wykonawca winien wymalować linie sześciu boisk do gry w badmintona (debel).
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych zmienia treść SIWZ w następujący sposób: zwiększa się ilość powierzchni malowania linii boisk (Przedmiar poz. nr 12 – malowanie linii boisk wg uzgodnienia z inwestorem – specjalna farbą do malowania linii boisk) z ilości 32,54m2, na 57,86m2.

Proponowane kolory linii: czerwony, żółty, biały, czarny, zielony.

 

Pytanie 3

Na zdjęciach przedstawiających  stan podłogi na Sali gimnastycznej znajdują się pierścienie i dekle maskujące tuleje do słupków do siatkówki czy należy zamontować stare czy należy zamontować nowe pierścienie i dekle jeśli tak to w jakiej ilości ?

Odp.

Należy zamontować nowe pierścienie i dekle w ilości 8 szt.

 

Pytanie 4

Proszę określić czy lakier który ma być użyty do polakierowania podłogi sportowej ma być lakierem sportowym, poliuretanowym  wodnym czy rozpuszczalnikowym  i antypoślizgowym gdyż
w przedmiarze znajduje się informacja że lakier powinien być poliuretanowy , antypoślizgowy , przeznaczony do stosowania na posadzkach „ o dużym natężeniu ruchu „ ?

Odp.

Lakier, który ma być użyty do polakierowania podłogi w sali gimnastycznej ma być lakierem poliuretanowym rozpuszczalnikowym o właściwościach podanych w STWiOR

 

Pytanie 5

Czy nowe listwy przyścienne które mają być zamontowane na Sali gimnastycznej mogą być sosnowe
o wymiarach 20 x 60 mm w kolorze dębu ?

Odp.
Listwy przyścienne mają być dębowe jak ujęto w dokumentacji. 

 

Pytanie 6

Czy w drzwiach wejściowych  na Salę gimnastyczną należy zamontować listwy progowe, jeśli tak to
w jakiej ilości i o jakiej długości ?

Odp.
W drzwiach należy zamontować listwy progowe w ilości równej ilości wymienianych drzwi tj. 4 szt,
o długości równej szerokości światła w murze (1,5m) pomniejszonej o grubość ościeżnicy wymienianej stolarki drzwiowej.   

 

Pytanie 7

Proszę określić w którym miejscu należy ułożyć folię paraizolacyjną ?

Odp.

Folię paroizolacyjną należy ułożyć na deskach.

 

Pytanie 8

Czy drzwi które należy wymienić mogą być drzwiami z aluminium oraz jakiej  szerokości mają być skrzydła drzwiowe i czy są to drzwi ewakuacyjne na zewnątrz ?

Odp.
Drzwi należy wykonać zgodnie z dokumentacją. Szerokość w świetle muru 1,5m. Drzwi dwuskrzydłowe o szerokości jednego skrzydła w świetle 0,9m. (25 str. STWiOR). Drzwi są drzwiami wewnętrznymi (ewakuacyjnymi).

 

Pytanie 9

Czy okładziny na balustradzie są gięte czy na całej długości proste i w jaki  sposób mają być zamontowane ?

Odp.
Pochwyt na balustradzie jest prosty. Pochwyt ma być trwale zamontowany do balustrady. Istniejący pochwyt jest przykręcony do balustrady.

 

Pytanie 10

Proszę o wyjaśnienie co to jest drabina kabłąkowa, do czego służy i gdzie się znajduje ?

Odp.

Drabina kabłąkowa  - drabina z koszem ochronnym, zamontowana jest na ścianie sali gimnastycznej
i służy do wejścia pod stropodach.

 

Pytanie 11

Ze względu na to, że podczas rozbiórki będzie istniało wysokie prawdopodobieństwo uszkodzenia desek ślepej podłogi zwracam się z zapytaniem czy możliwe będzie zastosowanie wzoru „w cegiełkę" przy układaniu parkietu. Uszkodzony podczas demontażu felc w desce przyczyni się do tego, że podczas ponownego montażu ślepej podłogi wystąpią szczeliny pomiędzy deskami co jest niewskazane przy zastosowaniu wzoru „w jodełkę" o którym mowa w dokumentacji przetargu.

Odp.
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie wzoru w „cegiełkę” przy układaniu parkietu.

 

Pytanie 12

Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie  certyfikowanej ,  systemowej podłogi sportowej, spełniającej wszystkie wymogi normy PN EN 14904 składające się z folii izolacyjnej , podkładki elastycznej , legarów ułożonych krzyżowo w rozstawie 500 mm o wym. 20 x 90 mm, drewnianej ślepej podłogi oraz  warstwy  wierzchniej  składającej  się  z  parkietu  dębowego gr 22 mm  ułożonego metodą na „okrętówkę"?

Odp.
Podłogę w sali gimnastycznej należy wykonać wg dokumentacji. Zamawiający dopuszcza ułożenie parkietu wg wzoru – cegiełka i okrętowy.

 

Pytanie 13

Zamawiający przewiduję rozebranie ślepych podłóg z desek oraz ponowne ich użycie przyjmując tylko wymianę 5%, z punktu widzenia Wykonawcy rozebranie starej ślepej podłogi z desek która przybijana została zapewne gwoździami spowoduję, iż odpadu podczas jej demontażu będzie znacznie więcej nie biorąc pod uwagę innych możliwych ewentualności. Co w momencie kiedy po rozebraniu podłogi okażę się, iż wartość zastosowania nowych desek będzie musiała być większa ?

Odp.
Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko dotyczące ilości wymienianych desek w podłodze ślepej

 

Pozostała treść SIWZ -  bez zmian.

 



Zamawiający:                                                                                                    Sandomierz, 2017-03-15

Gmina Miejska Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Remont podłogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu”, nr sprawy Or.271.1.3.2017.DDR

 

Treść zapytań i wyjaśnienia zapisów treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Pytanie 1:

W związku z tym iż Zamawiający wymaga aby podłoga po wykonaniu remontu spełniała wymagania normy EN 14904 informujemy, iż przy założonym rozwiązaniu spełnienie tego wymogu jest niemożliwe. Żadne podłogi sportowe, w których na konstrukcje legarową składają się elementy o wymiarach ok. 8 x 6 cm w rozstawie co 80 cm wraz z ślepą podłogą gr 3,2 cm nie spełnią wymagań normy odnośnie takich parametrów jak m. in. absorpcji energii uderzenia, standardowych pionowych odkształceń, obciążeń tocznych oraz współczynnika odbicia piłki. Przy tego typu obiektach zastosowanie podłogi która spełnia wymogi w/w normy ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa osób ćwiczących, a przede wszystkim dzieci i młodzieży ( norma EN 14904 bardzo rygorystycznie traktuje bezpieczeństwo ćwiczących w szczególności dzieci i młodzieży w okresie rozwoju stawów i kręgosłupa). Sale sportowe znajdujące się przy obiektach szkolnych gdzie większość ćwiczących stanowią dzieci i młodzież powinny w szczególności posiadać podłogi sportowe spełniające  wszystkie wymagania  normy EN 14904 !W związku z powyższym wnosimy o ponowne przeanalizowanie założeń specyfikacji i zmianę przedmiotu zamówienia na demontaż istniejącej podłogi sportowej oraz wykonanie nowoczesnej podłogi sportowej spełniającej wymogi wszystkie normy EN 14904.

Odp.
Informujemy, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącej podłogi sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu. W związku z powyższym Zamawiający oczekuje wykonania robót zgodnych z definicją remontu oraz w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający oczekuje spełnienia wymogów normy EN 14904 w takim zakresie jaki jest możliwy do spełnienia przy wykonywaniu remontu istniejącej podłogi sali gimnastycznej.

 

Pytanie 2

W podłodze znajdują się tuleje przeznaczone do słupków do siatkówki, które są znacznie obniżone w stosunku do poziomu posadzki sportowej przez co niemożliwe jest rozgrywanie zawodów z pełnym wykorzystaniem przepisów gry. W związku z brakiem pozycji w dokumentacji prosimy o informację w jaki sposób należy powyższy problem rozwiązać.

Odp.
Należy przewidzieć podniesienie dwóch tulei przeznaczonych dla słupków do gry w siatkówkę.

 


 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 03.03.2017
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 03.03.2017. Wygasa 21.03.2017. Odsłon 3745, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony