Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami będącymi własnością Gminy Sandomierz (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami będącymi własnością Gminy Sandomierz w skład, których wchodzą lokale mieszkalne i lokale użytkowe w okresie od 01 listopada 2009 do 31 sierpnia 2010 roku”

Znak sprawy
ZP. 341-48/09

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
70.33.00.00-3

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia:
od 01 listopada 2009r do 31 sierpnia 2010r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul- Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 0-15 644-01-31
Teresa Pietryka – inspektor d/s. lokalowych Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 0-15 644-01-27
Edyta Sobieraj – referent d/s. lokalowych Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 0-15 644-01-27

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnie lub faksem wniosku lub w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności:

1. Zatrudniają przynajmniej dwóch licencjonowanych zarządców nieruchomości
i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych - stosownie do ustawy z dnia 07 lipca 1997 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
2. Dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia.
3. Będą dysponować Biurem Obsługi Klienta zlokalizowanym na terenie miasta Sandomierza przez okres obowiązywania umowy. Powyższy lokal powinien odpowiadać warunkom określonym, w rozporządzeniu Ministra Pracy, Płacy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. nr 129 poz. 844). Wykonawca winien wskazać w ofercie pomieszczenia przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia lub złożyć oświadczenie, że w razie wyboru jego oferty będzie dysponował takimi pomieszczeniami przed podpisaniem umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający własność lokali przeznaczonych do realizacji zamówienia lub kopie umów przyrzeczenia najmu powierzchni biurowych, zapewniających obsługę najemców lokali komunalnych.
4. Dysponują pogotowiem techniczno–konserwatorskim umożliwiającym całodobowe usuwanie awarii.
5. Posiadają doświadczenie w realizacji usług tego rodzaju - w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizowali przynajmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu i administrowaniu budynkami wielorodzinnymi (komunalnymi, bądź będącymi w posiadaniu innego właściciela) w skład, których łącznie wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60.000 m2, potwierdzone co najmniej 1 referencją.
6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U. nr 207, poz. 2114) na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, przez cały okres objęty zamówieniem.
7. Przedstawią informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w której Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000 zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie wykonawcy winni załączyć do oferty:
1) Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 5 do SIWZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,
iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zrealizowali, co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu i administrowaniu budynkami wielorodzinnymi (komunalnymi, bądź będącymi w posiadaniu innego właściciela) w skład, których łącznie wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60 000m2- wg zał. nr 6 do SIWZ.
6) Co najmniej 1 referencję dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą,
iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości daty i miejsca jej wykonania oraz zamawiającego.
7) Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia,
a także zakres wykonywanych przez nich czynności – wg Zał. nr 7 do SIWZ.
8) Kserokopie uprawnień zawodowych i świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, w tym kserokopie licencji zawodowych zarządców nieruchomości.
9) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U. nr 207, poz. 2114) na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, przez cały okres objęty zamówieniem.
10) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia- wg zał. nr 8 do SIWZ
11) Oświadczenie wykonawcy, iż w razie wyboru jego oferty dysponuje bądź będzie dysponował na terenie miasta pomieszczeniami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia– na formularzu oferty.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający własność lokali przeznaczonych do realizacji zamówienia lub kopie umów przyrzeczenia najmu powierzchni biurowych, zapewniających obsługę najemców komunalnych.
12) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000 zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ- wg zał. nr 9 do SIWZ
14) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych wg Zał. nr 10 do SIWZ
15) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z zał. nr 1,2,3,4 do SIWZ - na formularzu oferty.
16) Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
17) Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
18) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
19) Dowód wniesienia wadium.
20) Parafowany projekt umowy- wg zał. nr 11 do SIWZ

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt.I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.I jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 08.10.2009r do godz. 10:00


Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu 08.10.2009r o godz. 10:30

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium -22.500,00 PLN

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 28.09.2009r




SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 28.09.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 28.09.2009. Wygasa 09.10.2009. Odsłon 3720, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony