„Prowadzenie „akcji zima” na drogach miejskich lokalnych o długości 9395 mb w sezonie 2007/2008 w Sa (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 211 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Prowadzenie „akcji zima” na drogach miejskich lokalnych o długości 9395 mb w sezonie 2007/2008 w Sandomierzu”

Przedmiotem zamówienia jest:
-oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota ulic miejskich wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do SIWZ ogółem 9 395m przy założeniu szerokości jezdni 6m,
-jednokrotne oczyszczenie ulic ujętych w załączniku Nr 1 do SIWZ z nagromadzonego piachu i błota po zakończeniu prowadzenia „akcji zimowego utrzymania dróg”.

Znak sprawy
ZP. 341-38/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 90.21.20.00-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: sezon zimowy 2007/2008

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-31
Marcin Gieracha - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3 , 27-600 Sandomierz, telefon (+48) 0-15 644-01-29

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:

-w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami usługi o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem tj. prowadzenie „akcji zima” na drogach publicznych
- dysponują sprzętem (minimum dwie pługo-piaskarki, dwie ładowarko-koparki, dwa ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem) do realizacji w/w zamówienia
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kalkulacja cenowa.
W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty:
3)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty n/w dokumentów:
6)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem – co najmniej 2.
7)Co najmniej 2 referencji dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzających, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
8)Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego (narzędzia i urządzenia), jakim dysponuje wykonawca .
Ponadto do oferty należy dołączyć:
9)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
10)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych .
11)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z Zał. Nr 1 i 2 do SIWZ- na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną– na formularzu oferty
13)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
16)Parafowany projekt umowy .

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 08.10.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 08.10.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 5 000,00zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 26.09.2007r

powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 26.09.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 26.09.2007. Wygasa 18.10.2007. Odsłon 3637, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony