Opracowanie projektu nowej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (wygasły...)

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Opracowanie projektu nowej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta – gminy Sandomierz w skali 1 : 10 000

Znak sprawy
ZP. 341-1/2007

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74250000-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia : 30.11.2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Wiesław Polak -Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-39
(w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku)
Zofia Wódz- Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-38
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
- w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 uchwalone projekty studium, potwierdzone referencjami,
- posiadają uprawnioną kadrę - wymagane uprawnienia kierownika zespołu do projektowania urbanistycznego z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów


Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kalkulacja cenowa prac projektowych będących przedmiotem zamówienia
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 uchwalonych projektów studium
4)Co najmniej 2 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością
5)Kserokopie uprawnień kierownika zespołu do projektowania urbanistycznego
6)Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
11)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
12)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
13)Parafowany projekt umowy.



Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 22.02.2006r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 22.02.2006r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Informacje dotyczące wadium
Wadium – 1 000 zł


Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 05.02.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 05.02.2007. Wygasa 23.02.2007. Odsłon 5088, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony