Opracowanie projektu nowej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (wygasły...)

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Opracowanie projektu nowej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta – gminy Sandomierz w skali 1 : 10 000

Znak sprawy
ZP. 341-1/2007

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74250000-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia : 30.11.2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Wiesław Polak -Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-39
(w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku)
Zofia Wódz- Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-38
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
- w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 uchwalone projekty studium, potwierdzone referencjami,
- posiadają uprawnioną kadrę - wymagane uprawnienia kierownika zespołu do projektowania urbanistycznego z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów


Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kalkulacja cenowa prac projektowych będących przedmiotem zamówienia
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 uchwalonych projektów studium
4)Co najmniej 2 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością
5)Kserokopie uprawnień kierownika zespołu do projektowania urbanistycznego
6)Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
11)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
12)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
13)Parafowany projekt umowy.



Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 22.02.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 22.02.2007r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 1 000 zł


Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU







W związku z otrzymanym zapytaniem jednego z wykonawców, działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) przekazujemy wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie projektu nowej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta – gminy Sandomierz w skali 1:10 000.

Pytanie Nr 1.
Odnośnie nazwy opracowania: nazwa i przedmiot opracowania to projekt nowej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta-gminy Sandomierz w skali 1:10 000 – co oznacza zawarte w Zał. nr 5 do SIWZ (§ 5 – umowa o dzieło) sformułowanie przedmiotu opracowania: „…wykonanie projektu zmiany II etap studium …”?

Odpowiedź:
Rada Miasta podjęła uchwałę o przystąpieniu do sporządzania kompleksowej zmiany lub opracowania nowej edycji STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO m. SANDOMIERZA, w dwóch etapach, określając na załączniku graficznym granice opracowania.
W chwili obecnej I-etap zmiany studium jest opracowywany.
Ogłoszony przetarg nieograniczony dotyczy II-etapu kompleksowej zmiany studium.

Pytanie 2.
W umowie o dzieło Zał. nr 5 do SIWZ w § 4 brak jest terminu zakończenia prac etapu II i IV.

Odpowiedź:
Terminy zakończenia prac poszczególnych etapów – w tym etapu II i IV - zostały określone w „Harmonogramie sporządzenia zmiany studium – II etap i terminy płatności”, stanowiącym załącznik do umowy.
I tak:
- I etap - termin realizacji do 30.03.2007r.
- II etap – termin realizacji do 30.06.2007r.
- III etap – termin realizacji do 28.09.2007r.
- IV etap – termin realizacji do 30.11.2007.

Pytanie 3.
Harmonogram sporządzenia zmiany studium (Zał. nr 1 do umowy – Zał. nr 5 do SIWZ) – tabela „Terminy Płatności …” Etap IV nie określa ile czasu pozostanie wykonawcy na przekazanie dokumentacji formalno-prawnej Wojewodzie od dnia uchwalenia studium (a nie planu?) przez Rade Miasta.

Odpowiedź:
W wyszczególnieniu prac w Etap IV wystąpił błąd – zamiast „po uchwaleniu planu….” winno być „po uchwaleniu studium…”.
W „Harmonogramie sporządzenia zmiany studium – II etap i terminy płatności” w tabeli - przy etapie IV termin realizacji i płatności – data - wprowadza się zmianę polegającą na – dopisaniu: od 3.11.2007r. do 30.11.2007r.
Z zapisu tego wynikać będzie, że uchwalenie „studium…” winno nastąpić w okresie od 29.09.2007. do 3.11.2007r. Wykonawcy pozostaje okres od 3.11.2007. do 31.11.2007r. na przekazanie dokumentacji formalno-prawnej Wojewodzie.

Pytanie 4.
Odnośnie Zał. nr 1 do umowy (Zał. nr 5 do SIWZ) – w części I pkt. 3 ppkt c) – co oznacza zapis „komplet matryc stanowiących własność Zamawiającego”? Pragniemy zwrócić uwagę, iż studium nie podlega ogłoszeniu w dzienniku urzędowym województwa, jak napisano w w/w załączniku.

Odpowiedź:
Wykreśla się zapis w Zał. nr 1 do umowy, stanowiącej Zał. nr 5 do SIWZ, zawarty w części I pkt. 3 ppkt c o treści: „komplet matryc stanowiących własność Zamawiającego”.
Ponadto w Zał. nr 1 do umowy o dzieło – w części I, pkt 3

Pytanie 5.
Odnośnie SIWZ, część I pkt.5 – czy zapis „dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie urbanistycznym” i zapis „dokumenty potwierdzające wpis na listę członków izby urbanistów” należy uznać za tożsame – zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. z 2001r., nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami, art. 6 ust. 1 prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie przysługuje wyłącznie osobom wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego


Odpowiedź:
Zapis „dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie urbanistycznym” uznaje się za tożsame z zapisem „dokumenty potwierdzające wpis na listę członków izby urbanistów”.


Pytanie nr 6.

„Odnośnie § 5 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), prosimy o podanie listy materiałów które zamawiający udostępni Wykonawcy, w szczególności, czy dostarczy:
a.aktualne podkłady mapy zasadniczej (w wersji papierowej i cyfrowej) 1:5000,
b.aktualne podkłady mapy ewidencyjnej (w wersji papierowej i cyfrowej 1:5000,
c.aktualne podkłady mapy sytuacyjno-wysokościowej (w wersji papierowej i cyfrowej 1:5000,
d.tematyczną mapę dotyczącą stanu własności i władania (w wersji papierowej i cyfrowej 1:5000,
e.zdjęcia lotnicze i ortofotomapę (w wersji papierowej i cyfrowej),
f.obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, teksty i mapy w wersji papierowej i cyfrowej), czy też tylko wykaz,
g.aktualne materiały dotyczące będących w trakcie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, teksty i mapy, w tym inwentaryzacje i opracowania branżowe (w wersji papierowej i cyfrowej),
h.obowiązujące decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
i.obowiązujące decyzje o warunkach zabudowy,
j.obowiązujące decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
k.obowiązujące decyzje o pozwoleniu na budowę,
l.dokumentację dotyczącą istniejących i planowanych obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2000m2,
m.studium wartości kulturowych i krajobrazowych dla miasta i gminy Sandomierz,
n.Strategię Rozwoju miasta Sandomierza, Strategię Rozwoju Województwa, Regionalny program Operacyjny Województwa, program ochrony Środowiska dla miasta Sandomierza, plan gospodarki odpadami dla miasta Sandomierza, Plan Zaopatrzenia w ciepło, Energie Elektryczną i Paliwa Gazowe dla miasta Sandomierza, Program Rewitalizacji Terenów Miejskich i Poprzemysłowych miasta Sandomierz,
o.opracowania fizjograficzne i ekofizjograficzne dla miasta Sandomierza,
p.ewentualne dane i informacje dotyczące rynku nieruchomości w mieście Sandomierzu.


Odpowiedź:

Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały wymienione w § 5 projektu Umowy o dzieło.
Natomiast udostępni niżej wymienione materiały:
1.obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, teksty i mapy w wersji papierowej lub cyfrowej – w zależności od rodzaju ich posiadania.
2.materiały dotyczące będących w trakcie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, teksty i mapy i inne opracowania w wersji papierowej i cyfrowej - w zależności od ich posiadania,
3.obowiązujące decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
4.obowiązujące decyzje o warunkach zabudowy,
5.obowiązujące decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
6.z opracowań wymienionych w pkt. n są w posiadaniu i udostępnione na stronie internetowej www.sandomierz.pl – Plany i strategie:
-Strategia Rozwoju Gospodarczego Sandomierza,
-Plan Gospodarki Odpadami,
-Plan Rozwoju Lokalnego Sandomierza.
Ponadto Zamawiający udostępni Plan Zaopatrzenia w Ciepło, Energię Elektryczną i Paliwa Gazowe dla miasta Sandomierza,
7.opracowanie fizjograficzne wykonane przy opracowywaniu miejscowego planu ogólnego zagospodarowania miasta Sandomierza, uchwalonego w 1989r.
W przypadku pozostałych punktów wyjaśniamy:
1.Zamawiający nie jest w posiadaniu map, o których mowa w pkt. a, b, c, d.
2.pkt. e - zamawiający nie posiada zdjęć lotniczych i ortofotomapy.
3.pozwolenia na budowę do wglądu w Starostwie sandomierskim
4.pkt. l – na terenie Sandomierza nie ma obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2000m2.
5.studium wartości kulturowych i krajobrazowych dla miasta Sandomierza jest w posiadaniu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. Do udostępnienia w Delegaturze w Sandomierzu.
6.Lokalny program rewitalizacji obszarów miejskich jest obecnie opracowywany
7.Zamawiający nie posiada opracowania ekofijograficznego.
8.Zamawiający nie posiada danych dotyczących rynku nieruchomościami w mieście.

Pytanie nr 7.

Czy przypadku braku Opracowania Ekofizjograficznego i/lub konieczności jego wykonania zgodnie z art. 72 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska , Dz. U. z 2001r., Nr 62, poz. 627 z późniejszymi zmianami opracowanie to będzie wchodziło w zakres prac objętych niniejszym zamówieniem

Odpowiedź:

Zamawiający nie posiada opracowania ekofizjograficznego.
Opracowanie to będzie wchodziło w zakres prac objętych zamówieniem.

Pytanie nr 8.

Jakie będą obowiązki Wykonawcy związane z wyłożeniem projektu Studium do publicznego wglądu

Odpowiedź:

Obowiązkami Wykonawcy związanymi z wyłożeniem projektu Studium do publicznego wglądu będzie:
- udział w publicznej dyskusji oraz ocena wniesionych uwag.



powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 04.02.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 04.02.2007. Wygasa 22.02.2007. Odsłon 5083, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony