Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. „Projekt organizacji ruchu na ulicach w (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 211 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn.
„Projekt organizacji ruchu na ulicach w Sandomierzu”

Elementami opracowania projektowego, są:
- oznakowanie istniejące i projektowane, poziome i pionowe do celów opiniodawczych- w skali 1:500 (dla skrzyżowań dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i wskazanych przez Inwestora ulicach gminnych– ogółem 30szt.), w skali- 1:1000 (dla poszczególnych ciągów ulic z wykorzystaniem istniejącej inwentaryzacji ulic),
- pozostałe odcinki ulic w skali 1:1000 - inwentaryzację wszystkich znaków i urządzeń drogowych (łączna długość ulic – 160km., powierzchnia Miasta 29km²)
- przedmiary i kosztorysy inwestorskie na wykonanie zmiany organizacji ruchu w rozbiciu na skrzyżowania i ulice,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na wykonanie zmian organizacji ruchu,
- opinie Komend Policji,
- decyzję zatwierdzającą projekt wydaną przez organ zarządzający ruchem.
Zamawiający wymaga pomiaru natężenia ruchu dla opracowania Projektu Organizacji Ruchu.

Znak sprawy
ZP. 341-28/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74.23.22.00-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)
Bogusław Mądry- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum 1 usługę potwierdzoną referencją na zadanie o podobnym charakterze rzeczowym (tj. projekt organizacji ruchu) i wartości co najmniej 40.000zł
•Posiadają uprawnioną kadrę, wymagane uprawnienia branży: drogowej z aktualnymi wpisami do Izb Inżynierów Budownictwa

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Szczegółowa wycena prac projektowych
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, usług o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia tj. projekt organizacji ruchu, z podaniem ich wartości (co najmniej 1 o wartości co najmniej 40.000zł) oraz daty i miejsca wykonania.
4)Co najmniej 1 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości co najmniej 40 000zł
5)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia
6)Kserokopia uprawnienień zawodowych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia -w branży drogowej z aktualnymi wpisami do Izb Inżynierów Budownictwa,
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną – na formularzu oferty
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
14)Parafowany projekt umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 23.07.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 23.07.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 10.07.2007r





Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 10.07.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 10.07.2007. Wygasa 31.07.2007. Odsłon 185008, Wersja 1